Så frustrerende! Hvordan er det med slim og smerter da? Har du kjent noe på det? Husker ikke om du skrev noe om akkurat det tidligere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så frustrerende! Hvordan er det med slim og smerter da? Har du kjent noe på det? Husker ikke om du skrev noe om akkurat det tidligere.
Åhh håper så det!Det er liksom noen følelser og tegn denne gangen som gir en følelse på at det kan være din tur nåSpesielt når man kjenner det litt på seg selv tenker jeg
Blir spennende å se til helgen!Det skal jeg søren meg teste!Ja, hva tenker du? Man skulle jo helst ønske å få svar som April-Mai som Time frame
Jeg prøvde chatgpt til å trekke tarot og orakelkort for meg jegDen svarte ganske likt som Ashlee svarer dere. Jeg får bare notere det ned og se om det er noe i det
![]()
Her spurte jeg om både graviditet og frieriDet skal jeg søren meg teste!
Ser ut til at jeg blir gravid denne syklusen mest sannsynlig, OG blir fridd til innen 3-6 mnd!
Jippiiiii! Hahah, kjekt med noe sånt å se frem tilSvarte ChatGPT det på spådommer?Her spurte jeg om både graviditet og frieriSer ut til at jeg blir gravid denne syklusen mest sannsynlig, OG blir fridd til innen 3-6 mnd!
Jippiiiii! Hahah, kjekt med noe sånt å se frem til
![]()

Så morsomt!Her spurte jeg om både graviditet og frieriSer ut til at jeg blir gravid denne syklusen mest sannsynlig, OG blir fridd til innen 3-6 mnd!
Jippiiiii! Hahah, kjekt med noe sånt å se frem til
![]()
Hva sa du eksakt?Ja, hva tenker du? Man skulle jo helst ønske å få svar som April-Mai som Time frame
Jeg prøvde chatgpt til å trekke tarot og orakelkort for meg jegDen svarte ganske likt som Ashlee svarer dere. Jeg får bare notere det ned og se om det er noe i det
![]()
Vi fikk veldig likt daSå morsomt!
Jeg spurte ChatGPT nå og fikk ganske likt det ashlee spådde:
1. Kortet for sjanser for graviditet i nær fremtid:
The Empress
Dette kortet er det ultimate graviditetskortet i tarot! Det symboliserer fruktbarhet, vekst, feminin kraft og moderlig energi. Det tyder på at kroppen din er klar, og at energien rundt deg er støttende for unnfangelse. Det kan også indikere at du har tatt de riktige stegene, enten fysisk eller emosjonelt, for å skape rom for et nytt liv.
Tolkning: Sjansene er veldig gode i nær fremtid, spesielt om du allerede er i DPO-fasen og venter. Dette kortet gir en følelse av “nærhet” – som om det er rett rundt hjørnet.
2. Kortet for når det eventuelt kan skje:
The Star
Dette er et håpskort, og det bringer med seg healing og en ny begynnelse. Det er ofte knyttet til stjernetegnene Vannmannen (januar/februar), men også til tid etter en periode med venting eller usikkerhet. Det kan bety at unnfangelse skjer i løpet av de neste én til to syklusene – eller at en graviditet vil testes positiv innen stjernesymbolets energi: altså om noen uker.
Tolkning: Det er sannsynlig at du får en positiv test mellom nå og sommeren, spesielt hvis du er på DPO nå. Kortet lover at ønsket er hørt og at svaret kommer.
3. Kortet for barnets energi / personlighet / kjønn:
Page of Cups
Dette kortet er søtt og sensitivt. Det representerer et barn med mye kjærlighet, fantasi og empati – ofte sett som en liten “vann-energi”, som fisk, kreps eller skorpion. Noen tolker dette kortet som feminint (potensielt en jente), men det viktigste er den myke, kjærlige energien det bringer. Dette barnet vil være intuitivt, følelsesmessig klokt og bringe stor glede.
Tolkning: Hvis dette kortet representerer kjønn, kan det være jente. Men det kan også bare beskrive en baby med mye kjærlighet og rolig, følsom natur.
Oppsummert lesning:
Alt peker mot at du er i en svært fruktbar fase nå. Du har god energi rundt deg for unnfangelse, og det kan skje veldig snart. Den lille sjelen som venter på å komme gjennom virker mild, klok og kjærlighetsfull – og kanskje en liten jente.

Jeg spurte forrige måned:Hva sa du eksakt?
Tenkte det samme!Haha! Tenk om de damene på Etsy egentlig bare bruker ChatGPT![]()

Jeg har tenkte det samme, derfor ville jeg prøveHaha! Tenk om de damene på Etsy egentlig bare bruker ChatGPT![]()
Men hun Ashlee virker jo på de som har prøvd at har en del rett da. Vi får tester det og ser om Ashlee eller ChatGPT har mest rett 
Oj oj! Nå blir det ekstra spennende fremoverSå morsomt!
Jeg spurte ChatGPT nå og fikk ganske likt det ashlee spådde:
1. Kortet for sjanser for graviditet i nær fremtid:
The Empress
Dette kortet er det ultimate graviditetskortet i tarot! Det symboliserer fruktbarhet, vekst, feminin kraft og moderlig energi. Det tyder på at kroppen din er klar, og at energien rundt deg er støttende for unnfangelse. Det kan også indikere at du har tatt de riktige stegene, enten fysisk eller emosjonelt, for å skape rom for et nytt liv.
Tolkning: Sjansene er veldig gode i nær fremtid, spesielt om du allerede er i DPO-fasen og venter. Dette kortet gir en følelse av “nærhet” – som om det er rett rundt hjørnet.
2. Kortet for når det eventuelt kan skje:
The Star
Dette er et håpskort, og det bringer med seg healing og en ny begynnelse. Det er ofte knyttet til stjernetegnene Vannmannen (januar/februar), men også til tid etter en periode med venting eller usikkerhet. Det kan bety at unnfangelse skjer i løpet av de neste én til to syklusene – eller at en graviditet vil testes positiv innen stjernesymbolets energi: altså om noen uker.
Tolkning: Det er sannsynlig at du får en positiv test mellom nå og sommeren, spesielt hvis du er på DPO nå. Kortet lover at ønsket er hørt og at svaret kommer.
3. Kortet for barnets energi / personlighet / kjønn:
Page of Cups
Dette kortet er søtt og sensitivt. Det representerer et barn med mye kjærlighet, fantasi og empati – ofte sett som en liten “vann-energi”, som fisk, kreps eller skorpion. Noen tolker dette kortet som feminint (potensielt en jente), men det viktigste er den myke, kjærlige energien det bringer. Dette barnet vil være intuitivt, følelsesmessig klokt og bringe stor glede.
Tolkning: Hvis dette kortet representerer kjønn, kan det være jente. Men det kan også bare beskrive en baby med mye kjærlighet og rolig, følsom natur.
Oppsummert lesning:
Alt peker mot at du er i en svært fruktbar fase nå. Du har god energi rundt deg for unnfangelse, og det kan skje veldig snart. Den lille sjelen som venter på å komme gjennom virker mild, klok og kjærlighetsfull – og kanskje en liten jente.

JaSvarte ChatGPT det på spådommer?![]()
![]()
Er jo ganske mye likt alle kan få til svar. Men artig uansett.
Kan smimte noe, plutselig er det begynnelsen på babystrekDagens test. 6 dpo. Synes jeg ser noe svakt, men det er nok fordi jeg har så lyst til å se det
5 min
Vis vedlegget 458935
Etter 25 min..
Vis vedlegget 458936Vis vedlegget 458937