❤️ IKM Uke 18 ❤️

Jeg må forresten fortelle om noe nytt ifbm spådommen min :laughing002 Ifølge spådommen min er jo skilpadde baby spirit sign og nå har 2-åringen min fått et nytt favorittprogram hvor det er et søtt gult insekt som styrer på - og favorittepisoden er hvor en kake blir stjålet av en skilpadde :oops:

Så random og litt morsomt :laughing002

Jeg er tom for tidligtester, så kan ikke forvente positiv test så tidlig heller :hilarious:
Hadde det ikke vært for at egget slapp kl 22:55 på onsdag så hadde jeg tatt en i kveld! Blir faktisk helt sugen på å teste når jeg ser masse tester i dag :laughing001 Jeg bare føler at det er Støre sjanse i morgen/torsdag. Er jo 6 DPO, men i mitt hodet så er jeg ikke det før i kveld :hilarious:

Hadde det ikke vært for at egget slapp kl 22:55 på onsdag så hadde jeg tatt en i kveld! Blir faktisk helt sugen på å teste når jeg ser masse tester i dag :laughing001 Jeg bare føler at det er Støre sjanse i morgen/torsdag. Er jo 6 DPO, men i mitt hodet så er jeg ikke det før i kveld :hilarious:
Haha, enn at du vet så nøyaktig når egget slapp, det er sykt!! Jeg hadde jo smerter i 2 hele dager, så umulig å vite :hilarious:

Haha, enn at du vet så nøyaktig når egget slapp, det er sykt!! Jeg hadde jo smerter i 2 hele dager, så umulig å vite :hilarious:
Det er kun pga sterke smerter.. Det er som når du tar bedøvelse hos tannlegen, begynner forsiktig så sprenger det :laughing002 Er litt morsomt.. haha

Ugh kjenner faktisk på at jeg gruer meg til å teste, kanskje jeg bare skal vente på mens :depressed:
Ikke mist motet :Heartred Du må tenke at om ikke nå så vil det skje EN dag. Og den dagen så er det akkurat DEN babyen dere skal ha :love017 Du har blitt gravid før og vil blir gravid igjen 100%

Kjenner til følelsen! Orker man å bli skuffet liksom.. også en muligens unødvendig skuffelse attpåtil fordi man tester så tidlig. Men så er man jo så nysgjerrig. Og håpefull! Mange følelser i sving:shy:
Jaaaaaa ikkesant :shy: Men føler ikke jeg skal klage heller, har jo nettopp begynt prøvingen, andre her har prøvd lenger så føler det er stygt å syte. Men ALLE her inne kjenner jo på hvor sårt det er for seg selv uansett :Heartpink sånn er det bare, man er redd for at noe skal være gærnt med kroppen sin, eller for at man gjør noe gærnt. Men den var fin posten du postet med gode ord fra chatgpt da :Heartpink Kroppene våre gjør nok sitt beste og vil bli gravid når det ligger til rette for det :Heartpink

Last edited:
Ikke mist motet :Heartred Du må tenke at om ikke nå så vil det skje EN dag. Og den dagen så er det akkurat DEN babyen dere skal ha :love017 Du har blitt gravid før og vil blir gravid igjen 100%
Ja du har helt rett, og jeg sier jo det til andre :Heartpink Må være flink å si det til meg selv også. Det vil skje når kroppen er klar for det :Heartpink:Heartpink Må bare stole på at den velger riktig timing selv!

Jeg må forresten fortelle om noe nytt ifbm spådommen min :laughing002 Ifølge spådommen min er jo skilpadde baby spirit sign og nå har 2-åringen min fått et nytt favorittprogram hvor det er et søtt gult insekt som styrer på - og favorittepisoden er hvor en kake blir stjålet av en skilpadde :oops:

Så random og litt morsomt :laughing002
Det er liksom noen følelser og tegn denne gangen som gir en følelse på at det kan være din tur nå :Heartpink Spesielt når man kjenner det litt på seg selv tenker jeg

Ja du har helt rett, og jeg sier jo det til andre :Heartpink Må være flink å si det til meg selv også. Det vil skje når kroppen er klar for det :Heartpink:Heartpink Må bare stole på at den velger riktig timing selv!
Jaaaa :love017 Snart blir vi gravide.. og hvem vet, kanskje du er gravid :love017

Ikke spør meg om hvorfor jeg har tatt en EL-test nå, men de her må jo være veldig sensitive? :laughing002 Regner med at egget har sluppet, siden tempen har økt, heldigvis

IMG_4446.jpeg

Back
Topp