❤️ IKM Uke 18 ❤️

Tempen en høy og fin! I dag er jeg 5 DPO og i morgen starter moroa.. Håper jeg er heldig denne PP

Vedlegg

• IMG_5005.jpeg
    IMG_5005.jpeg
    328,8 KB · Visninger: 28
Strekken ble veldiiiig svak, kan det være pga utvannet urin eller er det kjemisk? Skal på ferie imorgen var så dumt å begynne å teste nå!!!

Det er n
Strekken ble veldiiiig svak, kan det være pga utvannet urin eller er det kjemisk? Skal på ferie imorgen var så dumt å begynne å teste nå!!!
Det er nok utvannet :Heartred Syntes den er for sterk til at det skal være kjemisk.

Jaaa :excited001 Håper det blir baby ass!
Håper det :love017

Jeg har begynt å få verking i korsryggen, vet ikke om det er et symptom (eller om det er mulig så tidlig!), men ser jeg fikk verking i korsryggen 4 dpo forrrige mnd også og da fikk jeg jo positiv test, men som endte i kjemisk da. Blir spennende å se om det har noe sammenheng :smiley-ashamed004

Så når det er kjemisk er strekkene veldig svake?
Jeg tok en etter 3 timer (drukket mye vann) veldiiiiig svak nesten usynlig. Tok en ny etter 1,5 timer fortsatt det samme. Jeg håper dette er pga utvannet urin.
Det er nok pga lite hCG i kroppen enda :)

Så når det er kjemisk er strekkene veldig svake?
Jeg tok en etter 3 timer (drukket mye vann) veldiiiiig svak nesten usynlig. Tok en ny etter 1,5 timer fortsatt det samme. Jeg håper dette er pga utvannet urin.
Tror ikke du skal konkludere med en kjemisk 7/8 dpo. Strekene pleier å være veldig svake da. Ville testet igjen i morgen tidlig :Heartpink

Tror ikke du skal konkludere med en kjemisk 7/8 dpo. Strekene pleier å være veldig svake da. Ville testet igjen i morgen tidlig :Heartpink
Det er nok pga lite hCG i kroppen enda :)
Takk for beroligende ord dere :Heartbigred Får ikke tatt ny test før imorgen. Har bare 1 tidlig test igjen resten er vanlige. Skulle ønske jeg kunne overraske mannen på ferie i syden med en spire . Håper håper og håper :smiley-angelic001

Back
Topp