Det her er så fantastiskDette er for godt til å være sant? Hjeeeelp
Kunne se strekk med en gang
Vis vedlegget 458799Vis vedlegget 458800

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det her er så fantastiskDette er for godt til å være sant? Hjeeeelp

Blir spennende med testing fremoverTempen en høy og fin! I dag er jeg 5 DPO og i morgen starter moroa.. Håper jeg er heldig denne PP

JaaaBlir spennende med testing fremover![]()
Du får termin i Januar?Samme herTempen en høy og fin! I dag er jeg 5 DPO og i morgen starter moroa.. Håper jeg er heldig denne PP
Gleder meg til å komme 6+ dpo! Det er da det er spennende 
Ja, blir 7.januarJaaaDu får termin i Januar?
Viktig å tenke positivt, det her kommer til å gå kjempe braJa, blir 7.januarhvis jeg er så heldig

Denne her var jo veldig tydelig så tidligDette er for godt til å være sant? Hjeeeelp
Fikk du sterkere sist gang også eller var det bare skygger? Husker du hadde en antydning sist, men ikke så sterk som denne. Tror du at du er lengre enn 7dpo? Det ser jo bare sååå lovende ut 
Gratulerer!Dette er for godt til å være sant? Hjeeeelp

Så utrolig frustrerende.. Håper den kommer snartMister så SJUKT motivasjonen..
Vis vedlegget 458791

Jaaa
Håper det blir baby ass!Det er nok utvannetStrekken ble veldiiiig svak, kan det være pga utvannet urin eller er det kjemisk? Skal på ferie imorgen var så dumt å begynne å teste nå!!!
Syntes den er for sterk til at det skal være kjemisk.Så når det er kjemisk er strekkene veldig svake?Det er n
Det er nok utvannetSyntes den er for sterk til at det skal være kjemisk.
Håper detJaaaHåper det blir baby ass!

Det er nok pga lite hCG i kroppen endaSå når det er kjemisk er strekkene veldig svake?
Jeg tok en etter 3 timer (drukket mye vann) veldiiiiig svak nesten usynlig. Tok en ny etter 1,5 timer fortsatt det samme. Jeg håper dette er pga utvannet urin.
Tror ikke du skal konkludere med en kjemisk 7/8 dpo. Strekene pleier å være veldig svake da. Ville testet igjen i morgen tidligSå når det er kjemisk er strekkene veldig svake?
Jeg tok en etter 3 timer (drukket mye vann) veldiiiiig svak nesten usynlig. Tok en ny etter 1,5 timer fortsatt det samme. Jeg håper dette er pga utvannet urin.

Tror ikke du skal konkludere med en kjemisk 7/8 dpo. Strekene pleier å være veldig svake da. Ville testet igjen i morgen tidlig![]()
Takk for beroligende ord dereDet er nok pga lite hCG i kroppen enda![]()
Får ikke tatt ny test før imorgen. Har bare 1 tidlig test igjen resten er vanlige. Skulle ønske jeg kunne overraske mannen på ferie i syden med en spire . Håper håper og håper 
Jeg tror du får overrasket mannenTakk for beroligende ord dereFår ikke tatt ny test før imorgen. Har bare 1 tidlig test igjen resten er vanlige. Skulle ønske jeg kunne overraske mannen på ferie i syden med en spire . Håper håper og håper
![]()