Jeg har Baby Plan tidlig staver/strimmel, BP vanlig, 3 digitale med Uke og Make SureHva slags tidligtester bruker dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har Baby Plan tidlig staver/strimmel, BP vanlig, 3 digitale med Uke og Make SureHva slags tidligtester bruker dere?![]()
Ifølge spådommen min er jo skilpadde baby spirit sign og nå har 2-åringen min fått et nytt favorittprogram hvor det er et søtt gult insekt som styrer på - og favorittepisoden er hvor en kake blir stjålet av en skilpadde 
Er baby plan å få kjøpt i fysiske butikker eller kun på nett?Jeg har Baby Plan tidlig staver/strimmel, BP vanlig, 3 digitale med Uke og Make Sure
Kun på nettEr baby plan å få kjøpt i fysiske butikker eller kun på nett?
Aah ok takk! Får se om jeg kjøper, jeg har allerede noen liggende fra før. Men det er makesure (ikke tidlig) og metode.Kun på nettjeg kjøper herifra
Hjelp til å bli gravid – Babyplan tillbyr fertilitetsrådgivning og produkter
Babyplan er satt til verden for å hjelpe deg med å øke dine sjanser for å bli gravid. Kjøp kvalitetstester av eggløsningstest, graviditetstest, sædtestbabyplan.no
Jeg er tom for tidligtester, så kan ikke forvente positiv test så tidlig hellerJa, også sparer jeg tester![]()

Hadde det ikke vært for at egget slapp kl 22:55 på onsdag så hadde jeg tatt en i kveld! Blir faktisk helt sugen på å teste når jeg ser masse tester i dagJeg er tom for tidligtester, så kan ikke forvente positiv test så tidlig heller![]()
Jeg bare føler at det er Støre sjanse i morgen/torsdag. Er jo 6 DPO, men i mitt hodet så er jeg ikke det før i kveld 
Haha, enn at du vet så nøyaktig når egget slapp, det er sykt!! Jeg hadde jo smerter i 2 hele dager, så umulig å viteHadde det ikke vært for at egget slapp kl 22:55 på onsdag så hadde jeg tatt en i kveld! Blir faktisk helt sugen på å teste når jeg ser masse tester i dagJeg bare føler at det er Støre sjanse i morgen/torsdag. Er jo 6 DPO, men i mitt hodet så er jeg ikke det før i kveld
![]()

Det er kun pga sterke smerter.. Det er som når du tar bedøvelse hos tannlegen, begynner forsiktig så sprenger detHaha, enn at du vet så nøyaktig når egget slapp, det er sykt!! Jeg hadde jo smerter i 2 hele dager, så umulig å vite![]()
Er litt morsomt.. hahaKjenner til følelsen! Orker man å bli skuffet liksom.. også en muligens unødvendig skuffelse attpåtil fordi man tester så tidlig. Men så er man jo så nysgjerrig. Og håpefull! Mange følelser i svingUgh kjenner faktisk på at jeg gruer meg til å teste, kanskje jeg bare skal vente på mens![]()

Ikke mist motetUgh kjenner faktisk på at jeg gruer meg til å teste, kanskje jeg bare skal vente på mens![]()
Du må tenke at om ikke nå så vil det skje EN dag. Og den dagen så er det akkurat DEN babyen dere skal ha
Du har blitt gravid før og vil blir gravid igjen 100%Haha, herligDet er kun pga sterke smerter.. Det er som når du tar bedøvelse hos tannlegen, begynner forsiktig så sprenger detEr litt morsomt.. haha
kroppen er litt rar!Same gurl, same! Men sykt imponerende å kjenne kroppen sin sånn, goals @Ametyst83Haha, enn at du vet så nøyaktig når egget slapp, det er sykt!! Jeg hadde jo smerter i 2 hele dager, så umulig å vite![]()

Jaaaaaa ikkesantKjenner til følelsen! Orker man å bli skuffet liksom.. også en muligens unødvendig skuffelse attpåtil fordi man tester så tidlig. Men så er man jo så nysgjerrig. Og håpefull! Mange følelser i sving![]()
Men føler ikke jeg skal klage heller, har jo nettopp begynt prøvingen, andre her har prøvd lenger så føler det er stygt å syte. Men ALLE her inne kjenner jo på hvor sårt det er for seg selv uansett
sånn er det bare, man er redd for at noe skal være gærnt med kroppen sin, eller for at man gjør noe gærnt. Men den var fin posten du postet med gode ord fra chatgpt da
Kroppene våre gjør nok sitt beste og vil bli gravid når det ligger til rette for det 
JaHaha, herligkroppen er litt rar!

Ja du har helt rett, og jeg sier jo det til andreIkke mist motetDu må tenke at om ikke nå så vil det skje EN dag. Og den dagen så er det akkurat DEN babyen dere skal ha
Du har blitt gravid før og vil blir gravid igjen 100%
Må være flink å si det til meg selv også. Det vil skje når kroppen er klar for det 
Må bare stole på at den velger riktig timing selv!Det er liksom noen følelser og tegn denne gangen som gir en følelse på at det kan være din tur nåJeg må forresten fortelle om noe nytt ifbm spådommen minIfølge spådommen min er jo skilpadde baby spirit sign og nå har 2-åringen min fått et nytt favorittprogram hvor det er et søtt gult insekt som styrer på - og favorittepisoden er hvor en kake blir stjålet av en skilpadde
Så random og litt morsomt![]()
Spesielt når man kjenner det litt på seg selv tenker jegJaaaaJa du har helt rett, og jeg sier jo det til andreMå være flink å si det til meg selv også. Det vil skje når kroppen er klar for det
Må bare stole på at den velger riktig timing selv!
Snart blir vi gravide.. og hvem vet, kanskje du er gravid