Her har jeg ikke holdt meg og har drukket en del, da det er rett etter jobb. Så lite vits med g-test egentlig daJa, faktiskHvor lenge holder du deg og hvor mye drikker du mellom testene?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg ikke holdt meg og har drukket en del, da det er rett etter jobb. Så lite vits med g-test egentlig daJa, faktiskHvor lenge holder du deg og hvor mye drikker du mellom testene?

Hææ kan det være to egg?
Kan ikke eggløsnongstester bli positive ved graviditet da? Fordi LH og Hcg ligner, slik at testene ikke helt klarer å skille dem fra hverandre. Mener jeg har lest detHer har jeg ikke holdt meg og har drukket en del, da det er rett etter jobb. Så lite vits med g-test egentlig da![]()
blir fryktelig spennende i morgen da
Da må det jo være både spennende og frustrerende med skyggene!Tror jeg er en skygge tiltrekkende personHar fått så mange..
åh du er sterk, det hadde jeg aldri klart! Altså her rykker det tester på rad og rekke så fort jeg kan teste. Men, ang varme.. har det sånn som deg med varme, gravid og ikke gravid.. Når jeg var gravid med han minste så svetta jeg så sykt at det var flaut å gå inn på butikken. Lata alltid som om jeg kom rett fra trening![]()

Jo det stemmer, jeg fikk positiv EL-test 7 dpo og positiv G-test 8 dpo forrige gang jeg var gravid! Men jeg har googlet litt på engelsk og det kan visst skje pga hormonforandringer rundt den tiden her har jeg lest? Leste at det var ei som pleier å få positiv EL-test 5 og 6 dpo hver syklusKan ikke eggløsnongstester bli positive ved graviditet da? Fordi LH og Hcg ligner, slik at testene ikke helt klarer å skille dem fra hverandre. Mener jeg har lest detblir fryktelig spennende i morgen da
![]()

SerKveldens test og dens lille skygge venn![]()
Kom den før eller etter tidsfristen?Den ble tydligere når det hadde gått 5 min. Står å nistirrer på testeneSerKom den før eller etter tidsfristen?
Blir helt små rar av det..
Her er første bilde jeg tok. Men, er bare en skygge altså. Jeg har så mange skygger på alle de 10 PP jeg har vært igjennom nå 
Er vist noe med at når man er 40 kan man ha litt hcg også har noen litt naturlig hcg i kroppen i DPO land. Tidlig testene er sensitive på 10 mlu, så da kan det fort bli litt skygger.Da må det jo være både spennende og frustrerende med skyggene!
Hahhaha visste ikke at jeg hadde den styrken i meg heller, men det er egentlig en svakhet da.. Jeg er så sikker på at det er negativ test, så jeg «unngår» for en kort stund å bli skuffet ved å ikke teste
Okei, det gav kanskje bittelitt håp, tenkte bare at svetten kommer litt før mens. Føles som den kommer veldig snart hvertfall, blir kanskje noe kortere syklus.

Ser den godt da! Skygger er kjedelige, håper det er babystrek som utvikler seg denne gangenDen ble tydligere når det hadde gått 5 min. Står å nistirrer på testeneBlir helt små rar av det..
Her er første bilde jeg tok. Men, er bare en skygge altså. Jeg har så mange skygger på alle de 10 PP jeg har vært igjennom nå
![]()

Ja, en dag så må de jo detSer den godt da! Skygger er kjedelige, håper det er babystrek som utvikler seg denne gangen![]()

Hva! Det visste jeg heller ikke, føler jeg lærer noe av deg hele tidenEr vist noe med at når man er 40 kan man ha litt hcg også har noen litt naturlig hcg i kroppen i DPO land. Tidlig testene er sensitive på 10 mlu, så da kan det fort bli litt skygger.![]()

Jeg lærte det her for litt sidenHva! Det visste jeg heller ikke, føler jeg lærer noe av deg hele tiden![]()

Hahaha! Uff måtte le litt, men må føles tungtJeg lærte det her for litt siden… Haha, følte jeg plutselig har vært på Prøver forumet alt for lenge nå.. Alle går ut og jeg blir igjen.. Måtte bare poste den, for føler meg litt som henne nå
![]()
Håper så inderlig det blir sterk og fin babystrek på deg nå 
Må jo le selvHahaha! Uff måtte le litt, men må føles tungtHåper så inderlig det blir sterk og fin babystrek på deg nå
![]()
Er så viktig med litt humor oppi denne prøvingen. Heller det en å grave meg ned, det er bare slitsomt
Var veldig der i starten, men nå tar jeg det som det kommer Hahahhaha dør!! Tro meg jeg starter ofte 5 DPO. Sier bare ikke det høytHaha! Har testet så tidlig som 6 DPO jeg også.. Egentlig helt utrolig at jeg ikke tok en i gårMen, @mamat2prinsesser&4prinser så hun har testet positivt 6 DPO.. Så det er ikke umulig. Lest om flere
![]()

Ser den lettFøler jeg har ikke vært på forumet på evigheter. Nytter tiden med mannen og gullegutten vår. Her er en oppdatering. Dpo 9 fikk ultra svak strekk på vanlig babyplan. Kan dere se? Har ikke mer av de tidlige testene. Ville strekken vært sterkere dersom det var tidlig test? Foresten det er ikke konsentrert urin heler. Vis vedlegget 459008
Den hadde nok vært litt sterkere med tidligtest, men ikke nødvendigvis har jeg skjøntHåper den blir til babystrekk!Kveldens test og dens lille skygge venn![]()