❤️ IKM Uke 18 ❤️

Jeg har trua på deg denne runden! :Heartred Usikker om jeg ser noe mørkere der, du er bare 7dpo sant? Ser du noe skyggeparti i virkeligheten? Manifesterer at neste blir med sterk strek! :Heartpink
Syntes jeg ser selv, men får så mye skygger så tenkte jeg skulle poste den jeg syntes det var minst på. Men, du spota den. Er lett å få skygge på de her :hilarious: Litt tydligere på dette bilde

Vedlegg

• IMG_5075.jpeg
    IMG_5075.jpeg
    1 MB · Visninger: 63
Syntes jeg ser selv, men får så mye skygger så tenkte jeg skulle poste den jeg syntes det var minst på. Men, du spota den. Er lett å få skygge på de her :hilarious: Litt tydligere på dette bilde
Ja der ser jeg det bedre! :nailbiting: Jeg har aldri fått så mye som en skygge når jeg har testet! Så det er veldig spennende :bookworm:

Jeg stod på apoteket i går å holdt en tidlig test i hånden, men la den tilbake.. tror jeg dropper testingen og heller venter på mensen. Tar test hvis mensen ikke kommer innen 14/15dpo kanskje.. føler jeg har hatt skikkelig progesteron-surge siden i går! Begynte å øke litt i svette nå, så er redd den skal dale, for da kommer mens om 1-2 dager.. :facepalm:

Her er forresten min temp! Synes den ligner litt på den fra da jeg ble gravid med minste :shy: Har som regel «fjell» ellers :hilarious: Men det trenger selvfølgelig ikke ha noe å si.. Men gøy å se tilbake på uansett :)

IMG_4463.jpeg
IMG_4464.jpeg

Ja der ser jeg det bedre! :nailbiting: Jeg har aldri fått så mye som en skygge når jeg har testet! Så det er veldig spennende :bookworm:

Jeg stod på apoteket i går å holdt en tidlig test i hånden, men la den tilbake.. tror jeg dropper testingen og heller venter på mensen. Tar test hvis mensen ikke kommer innen 14/15dpo kanskje.. føler jeg har hatt skikkelig progesteron-surge siden i går! Begynte å øke litt i svette nå, så er redd den skal dale, for da kommer mens om 1-2 dager.. :facepalm:
Da har du viljestyrke jeg ikke har :laughing002

Stjernest0v - 29 - B3 - EL 17.04 - IKM 2.05

Titter innom her fram til eventuelt mensen kommer, og så kommer jeg tilbake når vi faktisk begynner prøvinga på alvor. Vi ønsker gjerne sen vår-sommer-høstbarn, så er for tidlig nå. Ikke at vi er så nøye, baby kommer når den kommer. Vi var altfor uforsiktig denne måneden og føler jeg trenger en plass å prate om det i venteperioden og eventuelt dersom jeg skulle bli gravid. :nailbiting: Har vært her inne under prøving og graviditet med begge ungene, så føltes naturlig å skrive her. :joyful:

Er 6 dpo og har hatt noe stikk og ubehag nederst i magen siden i går, samt veldig oppblåst, er så trøtt.. og har plutselig fått mye utflod og litt halsbrann, noe jeg sjelden har. Det kan være tegn på såå mange ting så dette er ikke noe jeg overtenker. Men nå er det notert da.. :)

Tror jeg er en skygge tiltrekkende person :laughing001 Har fått så mange..
åh du er sterk, det hadde jeg aldri klart! Altså her rykker det tester på rad og rekke så fort jeg kan teste. Men, ang varme.. har det sånn som deg med varme, gravid og ikke gravid.. Når jeg var gravid med han minste så svetta jeg så sykt at det var flaut å gå inn på butikken. Lata alltid som om jeg kom rett fra trening :laughing001

Her er forresten min temp! Synes den ligner litt på den fra da jeg ble gravid med minste :shy: Har som regel «fjell» ellers :hilarious: Men det trenger selvfølgelig ikke ha noe å si.. Men gøy å se tilbake på uansett :)

Vis vedlegget 458949Vis vedlegget 458950
Så gøy og kunne sammenligne. Må man betale for FF for å kunne det? X alt for deg denne PP :love017

Ja veldig gøy, sånn her ser de ut oppå hverandre :woot: Ja tror kanskje man må betale for å gjøre det, men usikker

Vis vedlegget 458966

Synes forresten tempen din ser veldig fint ut:Heartred
Oj, den er jo så og si identisk :smiley-bounce022 Herregud så gøy! Gleder meg til du skal teste i morgen :love017 Ja, er veldig fornøyd. Er så spent på de neste dagene

Jeg er bare 9 dpo, men har alltid fått positiv så tidlig.. derfor jeg mister håpet:joyful: med meg så er det sulten og trett, og jeg er sååå sulten og trett hehe! Duda, hvor mange dpo?
Skjønner, men det er fremdeles tidlig - så ikke mist håpet!

Jeg er bare 5 dpo.. snork.. :laughing002 tenkte å ta en test til helgen, hvis jeg klarer å holde meg da vel og merke :oops:

Oj, den er jo så og si identisk :smiley-bounce022 Herregud så gøy! Gleder meg til du skal teste i morgen :love017 Ja, er veldig fornøyd. Er så spent på de neste dagene
Haha, ja :laughing002 Bør egentlig vente med å teste til fredag eller lørdag, men det er jo vanskelig når man først har startet :angelic::bag::hilarious:

Enig, det er nå det er spennende fremover. Tester du også i morgen?

Haha, ja :laughing002 Bør egentlig vente med å teste til fredag eller lørdag, men det er jo vanskelig når man først har startet :angelic::bag::hilarious:

Enig, det er nå det er spennende fremover. Tester du også i morgen?
Skal ta ny i kveld.. Morgen og kveld, ikke noe mer en det.. Må tilfredsstille testetøsa :hilarious:

Back
Topp