Håper håperKan smimte noe, plutselig er det begynnelsen på babystrek![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper håperKan smimte noe, plutselig er det begynnelsen på babystrek![]()

Jeg har trua på deg denne runden!Dagens test og dagens graf
Usikker om jeg ser noe mørkere der, du er bare 7dpo sant? Ser du noe skyggeparti i virkeligheten? Manifesterer at neste blir med sterk strek! 
Ser den hvite streken på de med farger, men på den inverted er det noe i samme farge som kontrollstreken! Gleder meg til å se videre!Dagens test. 6 dpo. Synes jeg ser noe svakt, men det er nok fordi jeg har så lyst til å se det
5 min
Vis vedlegget 458935
Etter 25 min..
Vis vedlegget 458936Vis vedlegget 458937
Syntes jeg ser selv, men får så mye skygger så tenkte jeg skulle poste den jeg syntes det var minst på. Men, du spota den. Er lett å få skygge på de herJeg har trua på deg denne runden!Usikker om jeg ser noe mørkere der, du er bare 7dpo sant? Ser du noe skyggeparti i virkeligheten? Manifesterer at neste blir med sterk strek!
![]()
Litt tydligere på dette bildeJaa. Ikke sikkert det er noe, men vi får seSer den hvite streken på de med farger, men på den inverted er det noe i samme farge som kontrollstreken! Gleder meg til å se videre!

Ja der ser jeg det bedre!Syntes jeg ser selv, men får så mye skygger så tenkte jeg skulle poste den jeg syntes det var minst på. Men, du spota den. Er lett å få skygge på de herLitt tydligere på dette bilde
Jeg har aldri fått så mye som en skygge når jeg har testet! Så det er veldig spennende 

Da har du viljestyrke jeg ikke harJa der ser jeg det bedre!Jeg har aldri fått så mye som en skygge når jeg har testet! Så det er veldig spennende
Jeg stod på apoteket i går å holdt en tidlig test i hånden, men la den tilbake.. tror jeg dropper testingen og heller venter på mensen. Tar test hvis mensen ikke kommer innen 14/15dpo kanskje.. føler jeg har hatt skikkelig progesteron-surge siden i går! Begynte å øke litt i svette nå, så er redd den skal dale, for da kommer mens om 1-2 dager..![]()

Hvor mange dpo er du?Har +0,37 i temp stabilt, og føler meg lite håpefull denne rundenjeg går på cyclogest fra dpo 2, så har 1000 symptomer så aner ikke hva som er ekte

Jeg er bare 9 dpo, men har alltid fått positiv så tidlig.. derfor jeg mister håpetHvor mange dpo er du?
Går for øvrig selv på cyclogest
Et av mine sikre tegn på graviditet er økt utfold, men det er jo umulig å oppdage med cyclogest![]()
med meg så er det sulten og trett, og jeg er sååå sulten og trett hehe! Duda, hvor mange dpo?
Har vært her inne under prøving og graviditet med begge ungene, så føltes naturlig å skrive her. 
Tror jeg er en skygge tiltrekkende personJa der ser jeg det bedre!Jeg har aldri fått så mye som en skygge når jeg har testet! Så det er veldig spennende
Jeg stod på apoteket i går å holdt en tidlig test i hånden, men la den tilbake.. tror jeg dropper testingen og heller venter på mensen. Tar test hvis mensen ikke kommer innen 14/15dpo kanskje.. føler jeg har hatt skikkelig progesteron-surge siden i går! Begynte å øke litt i svette nå, så er redd den skal dale, for da kommer mens om 1-2 dager..![]()
Har fått så mange..
Så gøy og kunne sammenligne. Må man betale for FF for å kunne det? X alt for deg denne PPHer er forresten min temp! Synes den ligner litt på den fra da jeg ble gravid med minsteHar som regel «fjell» ellers
Men det trenger selvfølgelig ikke ha noe å si.. Men gøy å se tilbake på uansett
Vis vedlegget 458949Vis vedlegget 458950

Håper det blir baby strekDagens test. 6 dpo. Synes jeg ser noe svakt, men det er nok fordi jeg har så lyst til å se det
5 min
Vis vedlegget 458935
Etter 25 min..
Vis vedlegget 458936Vis vedlegget 458937

Ja veldig gøy, sånn her ser de ut oppå hverandreSå gøy og kunne sammenligne. Må man betale for FF for å kunne det? X alt for deg denne PP![]()
Ja tror kanskje man må betale for å gjøre det, men usikker
Oj, den er jo så og si identiskJa veldig gøy, sånn her ser de ut oppå hverandreJa tror kanskje man må betale for å gjøre det, men usikker
Vis vedlegget 458966
Synes forresten tempen din ser veldig fint ut![]()
Herregud så gøy! Gleder meg til du skal teste i morgen
Ja, er veldig fornøyd. Er så spent på de neste dageneSkjønner, men det er fremdeles tidlig - så ikke mist håpet!Jeg er bare 9 dpo, men har alltid fått positiv så tidlig.. derfor jeg mister håpetmed meg så er det sulten og trett, og jeg er sååå sulten og trett hehe! Duda, hvor mange dpo?
tenkte å ta en test til helgen, hvis jeg klarer å holde meg da vel og merke Haha, jaOj, den er jo så og si identiskHerregud så gøy! Gleder meg til du skal teste i morgen
Ja, er veldig fornøyd. Er så spent på de neste dagene
Bør egentlig vente med å teste til fredag eller lørdag, men det er jo vanskelig når man først har startet 

Skal ta ny i kveld.. Morgen og kveld, ikke noe mer en det.. Må tilfredsstille testetøsaHaha, jaBør egentlig vente med å teste til fredag eller lørdag, men det er jo vanskelig når man først har startet
Enig, det er nå det er spennende fremover. Tester du også i morgen?