Jeg har en Emmaljunga vogn å er sykt fornøyd med den så den har jeg beholdt bevist for at jeg håpet på at jeg skulle få bruk for den igjen for jeg også har prøvd mye vogner å vært lite begeistret for mange av dem men igjen det er jo mye som er kun laget for 1 barn så er det ferdig med den. Mens andre vogner er veldig solide å robuste. Så alle har jo sin egen mening å smal men jeg er værtfall veldig fornøyd med min 23 mod Deluxe edition med all terrain dekk for vinter å vanlige som sommerdekkJeg syns så mange av vognene ser så plastikk utsyns emmaljunga mondial deluxe vogn er en pen vogn og se på. Også praktisk da alle hjul er lik str. Jeg liker ikke de små hjula foran som går alle veier.
jobber i barnehage og vært borti endel vogner som jeg syns er "skrallete" og mye plastikk som blir ødelagt. De har sikkert blitt brukt til flere barn osv, jeg skjønner det.. Men syns bare det er så mange vogner som ikke er noe særlig pene!
![]()

syns emmaljunga mondial deluxe vogn er en pen vogn og se på. Også praktisk da alle hjul er lik str. Jeg liker ikke de små hjula foran som går alle veier.
jobber i barnehage og vært borti endel vogner som jeg syns er "skrallete" og mye plastikk som blir ødelagt. De har sikkert blitt brukt til flere barn osv, jeg skjønner det.. Men syns bare det er så mange vogner som ikke er noe særlig pene! 
hadde jo vært en fordel siden det er veldig gode vogner med god madrass å ja i det hele tatt god kvalitet