Tempen har egentlig ingenting å si for graviditet, du kan ikke se på bare den og få noen fasit. Eneste er hvis holder seg over coverline etter IKM, men det er vel ikke en garanti heller.Har mista litt håpet denne ppen når jeg ser på temperaturen. Men håpet er ikke over enda selvsagt![]()
Tenker å ta test imorgen eller mandag. Vis vedlegget 458366
Hadde jeg bare sett på tempen da jeg ble gravid, hadde jeg ikke trodd på det, for den droppet ned til akkurat coverline 14 DPO (jeg hadde allerede testet positivt 12 DPO), men så føk den opp og ble rekordhøy de neste to dagene, for så å sakte droppe ned til nesten coverline igjen, også føk veldig høyt igjen, men det var så sent som 20+ DPO

Tenker å ta test imorgen eller mandag.

6 runder så langt er bankers, og jeg tror den fruktbare perioden er over med tanke på at jeg har stabil syklus og EL på dag 14 forrige mnd. Nå er jeg på CL-dag 21, så kan vel anta at den jobben som er mulig å gjøre, er gjort. Tenker å teste på onsdag, som er 5 dager før IKM.
Men har ikke helt troa, hatt en del stikkinger og murringer i magen de siste to dager. Føler det er så typisk dpo for meg at da mister jeg litt troa.. Men da har jeg en god følelse på neste pp
Tror jeg er 10 DPO, tester om 4 dager
Kom på CD 14 forrigr måned. Aldri tatt EL-tester før da. Går det an å ha en syklus uten EL? Begynner å bli livredd for tidlig overgangsalder (er bare 34) når den ikke dukker opp, sikkert irrasjonelt men
Forøvrig ikke snakk om noen tidlig overgangsalder hos meg selv om jeg har noen sykluser uten EL altså, det kan være helt normalt
Krysser fingrene for at testene snart er positive!