Sjokolade90
Flørter med forumet
Satse på at den blir sterkere. ♡Jeg synes jeg ser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satse på at den blir sterkere. ♡Jeg synes jeg ser![]()
Får bare vente å seGår nok noen dager før man evt får positiv test etter egget har festet segBlir spennende å se
![]()
Nei, har spurt chatGPT nå om en liten innføring i festedipp etter jeg nå skjønte det var en tingVil bare si at festedipp ikke er noen fasit heller, tror i følge FF at det er flere gravide som får det enn ikke gravide, men er ikke sikkert. Under prøving på nr 1 fikk jeg dipp 6 DPO alle PPer bortsett fra da jeg var gravid, da var den stabilSå man lærer seg selv å kjenne etterhvert. Jeg tror eegentlig ikke man kan se at man er gravid bare ved å se på temp. Da jeg var gravid var tempen syykt opp og ned, helt nedi coverline et par ganger. Skulle jeg bare sett på tempen ved IKM, hadde jeg tenkt at den var på vei nedover og at TR var på vei, men jeg hadde allerede testet positivt
![]()
Så utrolig spennendeJeg er enten 7 eller 8 dpo. Er så utålmodig med neste test![]()
Yess! Jeg kjenner ingenting jeg heller så langt, er 8 DPO allerede. Kan fortsatt feste seg om en dag eller to, men har uansett ikke særlig håp denne PPFår bare vente å se
Nei, har spurt chatGPT nå om en liten innføring i festedipp etter jeg nå skjønte det var en tingJeg får bare fortsette å måle tempen. Har ingen følelse på graviditet, så det får tiden uansett vise
Men tenker det er fint å tempe så får jeg se hvordan grafen min er normalt, også har jeg noe å sammenligne med
![]()
VelkommenKnøtta88 - 36 - B3 - PP1 - EL 8/4 - IKM 22/4
Hiver meg gjerne med her med dere!![]()
Takk!Velkommen![]()
Om jeg har forstått det rett så har man som regel eggløsning 12-36 timer etter LH- topp på eggløsningstest. Noen har positiv test over lenger tid uten at det betyr noeTakk!
Vet dere om det er vanlig å ha tre dager på rad med så sterke EL-tester? Jeg kjente tydelig el-smerter da test-streken var sterkest, så den var nok da, men hadde trodd at strekene skulle være svakere dagen før og etter. Jeg har lite erfaring med dette, men kanskje noen av dere vet om dette er vanlig?
Tusen takk for svar!Om jeg har forstått det rett så har man som regel eggløsning 12-36 timer etter LH- topp på eggløsningstest. Noen har positiv test over lenger tid uten at det betyr noeNår man har fått positiv test så kan altså forvente seg eggløsning dagen etterpå. Lurt å hoppe til køys den dagen man får positiv test for da rekker svømmerne å komme på plass til egget slippes
![]()
Det er jo godt innafor de fertile dagene da! Spennende dager fremoverTusen takk for svar!Jeg brukte ikke EL-tester da vi prøvde å bli gravide med de to barna vi har, så dette var jo en ny erfaring.
Her ble det et litt halvveis forsøk, med kun én runde i høyet et par dager før EL, men spennende likevel. Lykke til til alle som prøver!![]()
Dpo-dagene kan virkelig gå tregt! Blir spennende når du tester over helgen uansett6dpo og det går treeegt. Jeg har hatt noen små murringer/ubehag på venstre side av magen i går og i forigårs, på den siden hvor egglederen jeg har igjen er på, men det trenger jo ikke å bety godt nytt. Og uggen i dag, men det kan jo bare være tilfeldig. Magefølelsen sier at det ikke går denne måneden, så har ingen store forventninger før testing. Det blir nok så jeg prøver en over helga tenker jeg, bare for "å gjøre noe" nå som vi for alvor er i gang med prøvingen på sistemann![]()
Så spennendeGalskapen har begynt... Syns jeg ser noe!?
Sniker! For oss holdt det med aksjer tre dager førTipper det blir positiv EL her i løpet av dagen/kvelden. Så får vi håpe at forsøket 3 dager før holder, og at babyen vår kommer til oss denne mndHvis ikke så satser vi på en frisk pp i mai hvor vi faktisk får prøvd ordentlig… Håper vi får mange positive tester i tråden
![]()
Godt å høre!Sniker! For oss holdt det med aksjer tre dager før(jeg er nå 4+6, sluttet raskt å tempe)
Vi har alltid vært gode til å beregne aksjer i fht el og ikke sett en positiv test fra vi startet i juni 2023. Før denne gangen da vi fikk lagt siste aksjer tre dager før (og var inne på tanken å legge vekk prøving)Godt å høre!I mars stoppet vi 5 dager før, så dette er i hvert fall en forbedring
Og gratulerer
![]()
Ser ut som du kan regne med positiv EL test snart jaTipper det blir positiv EL her i løpet av dagen/kvelden. Så får vi håpe at forsøket 3 dager før holder, og at babyen vår kommer til oss denne mndHvis ikke så satser vi på en frisk pp i mai hvor vi faktisk får prøvd ordentlig… Håper vi får mange positive tester i tråden
![]()
Wow, det må føles fantastisk etter så lang tidVi har alltid vært gode til å beregne aksjer i fht el og ikke sett en positiv test fra vi startet i juni 2023. Før denne gangen da vi fikk lagt siste aksjer tre dager før (og var inne på tanken å legge vekk prøving)![]()
Takk![]()