❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Så spennende :smiley-bounce016
Ny test i morgen tidlig?
Tenker at jeg venter til etter IKM, med å teste igjen. Har kjent litt små murringer (men er også sykdom på ett åringen i hus nå), så kan hende jeg er smittet av det hun har. Så tenker at jeg vil vente noen dager før ny test (får se om jeg holder meg - haha).

Da ble det positiv her, og mannen hadde visst bremset ned medisinen sånn at vi kan prøve mer fra i morgen tidlig (evt. etter 00 i natt)! Så sånn sett var det hell i uhell at EL kommer en dag senere enn antatt. Har testet med bare noen timers mellomrom i dag, så vet det ikke ble topp før nå; så da bør vi rekke EL i morgen likevel! :gen014 Kanskje det blir sjanse for baby likevel da. Som vanlig; SÅ mye opp og ned med prøving her i huset, synes vi skal få en baby snart så vi får litt pause fra disse evige regnestykkene med medisiner og alt mulig :laughing002

Kan flyttes til EL 12/4 og IKM 26/4!

Vedlegg

• IMG_5016.jpeg
    IMG_5016.jpeg
    570,8 KB · Visninger: 12
Forresten, noen som prøver ananas denne pp’en? :laughing002 Spiser hel fersk ananas med kjerne nå, tror jeg spiste tørket ananas som snacks et par ganger sist jeg ble gravid. Kjøpt snacksen i tillegg, så dette blir spennende «forskning» :hilarious: Bruker forresten også prefert, for følte ikke at ph-balansen var helt i vater, så kjøpte en ny pakke for å være sikker på passende ph. Prøver noen samleier med og noen uten.

Forresten, noen som prøver ananas denne pp’en? :laughing002 Spiser hel fersk ananas med kjerne nå, tror jeg spiste tørket ananas som snacks et par ganger sist jeg ble gravid. Kjøpt snacksen i tillegg, så dette blir spennende «forskning» :hilarious: Bruker forresten også prefert, for følte ikke at ph-balansen var helt i vater, så kjøpte en ny pakke for å være sikker på passende ph. Prøver noen samleier med og noen uten.
Kjøpte ananas de første ppene og knasket i vei, men ble så sår rundt munnen at jeg ikke har prøvd det siste ppene :hilarious:

Gjorde det forrige pp, for da var jeg i Spania og ananasene var faktisk gode. Hjalp ikke... så veldig usikker på om jeg skal lide meg gjennom det igjen. Liker ikke ananas :bag:

Mistenker at jeg har eggløsning akkurat nå! To dager før beregnet... samtidig stemmer det med tidligere eggløsninger før siste svangerskap. Tror jeg mistet toppen fordi jeg glemte å teste i går. Rakk aksjer på mandag og så ikke igjen før i dag formiddag. Så håper at det har vært nok. Ikke så lett når man er 60 mil fra hverandre. Fortsetter å legge aksjer sånn i tilfelle.

Vedlegg

• Screenshot_20250411_183744_Premom.jpg
    Screenshot_20250411_183744_Premom.jpg
    237,3 KB · Visninger: 26
Gjorde det forrige pp, for da var jeg i Spania og ananasene var faktisk gode. Hjalp ikke... så veldig usikker på om jeg skal lide meg gjennom det igjen. Liker ikke ananas :bag:
Haha uff, da spørs det om det er verdt det ja :laughing002 Jeg elsker ananas, men klør/svir i munnen av fersk. Så holder meg til snacksen hvis det ikke blir noe nå tror jeg :shy:

Kjøpte ananas de første ppene og knasket i vei, men ble så sår rundt munnen at jeg ikke har prøvd det siste ppene :hilarious:
Hehe ja, her blir jeg sår inni munnen også av den ferske :hilarious: Men smaker digg da, så ikke det største offeret for min del, men vi får se hvor lenge jeg gidder selv om det blir flere pp :smiley-ashamed004

Så bra at vi er flere som ikke liker ananas :hilarious:
Prøvd ananas et par pp’er selv også men for det første smaker det høgg og så fikk jeg store sår inni munnen på tunga så det gjorde vondt å spise

Har mista litt håpet denne ppen når jeg ser på temperaturen. Men håpet er ikke over enda selvsagt :happy: :Heartpink Tenker å ta test imorgen eller mandag.
1000005980.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp