Ja, tok lang tid før jeg trodde på det, tror til dels ikke på det enda da jeg jevnlig har rolige symptomerWow, det må føles fantastisk etter så lang tid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tok lang tid før jeg trodde på det, tror til dels ikke på det enda da jeg jevnlig har rolige symptomerWow, det må føles fantastisk etter så lang tid![]()
Tenker at jeg venter til etter IKM, med å teste igjen. Har kjent litt små murringer (men er også sykdom på ett åringen i hus nå), så kan hende jeg er smittet av det hun har. Så tenker at jeg vil vente noen dager før ny test (får se om jeg holder meg - haha).Så spennende
Ny test i morgen tidlig?
Gratulerer igjen! En glede å sette deg opp som gravidDa har jeg tatt en ny test i dag, så tror faktisk jeg kan settes på gravidSynes den er sterkere enn tidligere!
Morgen 10 DPO
Vis vedlegget 458303
Morgen 12 DPO
Vis vedlegget 458304
Morgen 15 DPO (i dag)
Vis vedlegget 458305
Så moro!Da har jeg tatt en ny test i dag, så tror faktisk jeg kan settes på gravidSynes den er sterkere enn tidligere!
Morgen 10 DPO
Vis vedlegget 458303
Morgen 12 DPO
Vis vedlegget 458304
Morgen 15 DPO (i dag)
Vis vedlegget 458305
Kjøpte ananas de første ppene og knasket i vei, men ble så sår rundt munnen at jeg ikke har prøvd det siste ppeneForresten, noen som prøver ananas denne pp’en?Spiser hel fersk ananas med kjerne nå, tror jeg spiste tørket ananas som snacks et par ganger sist jeg ble gravid. Kjøpt snacksen i tillegg, så dette blir spennende «forskning»
Bruker forresten også prefert, for følte ikke at ph-balansen var helt i vater, så kjøpte en ny pakke for å være sikker på passende ph. Prøver noen samleier med og noen uten.
Gjorde det forrige pp, for da var jeg i Spania og ananasene var faktisk gode. Hjalp ikke... så veldig usikker på om jeg skal lide meg gjennom det igjen. Liker ikke ananasForresten, noen som prøver ananas denne pp’en?Spiser hel fersk ananas med kjerne nå, tror jeg spiste tørket ananas som snacks et par ganger sist jeg ble gravid. Kjøpt snacksen i tillegg, så dette blir spennende «forskning»
Bruker forresten også prefert, for følte ikke at ph-balansen var helt i vater, så kjøpte en ny pakke for å være sikker på passende ph. Prøver noen samleier med og noen uten.
Haha uff, da spørs det om det er verdt det jaGjorde det forrige pp, for da var jeg i Spania og ananasene var faktisk gode. Hjalp ikke... så veldig usikker på om jeg skal lide meg gjennom det igjen. Liker ikke ananas![]()
Hehe ja, her blir jeg sår inni munnen også av den ferskeKjøpte ananas de første ppene og knasket i vei, men ble så sår rundt munnen at jeg ikke har prøvd det siste ppene![]()
Krysser fingreneTipper det blir positiv EL her i løpet av dagen/kvelden. Så får vi håpe at forsøket 3 dager før holder, og at babyen vår kommer til oss denne mndHvis ikke så satser vi på en frisk pp i mai hvor vi faktisk får prøvd ordentlig… Håper vi får mange positive tester i tråden
![]()
Så bra at vi er flere som ikke liker ananasGjorde det forrige pp, for da var jeg i Spania og ananasene var faktisk gode. Hjalp ikke... så veldig usikker på om jeg skal lide meg gjennom det igjen. Liker ikke ananas![]()
Hva slags snacks er det ?Haha uff, da spørs det om det er verdt det jaJeg elsker ananas, men klør/svir i munnen av fersk. Så holder meg til snacksen hvis det ikke blir noe nå tror jeg
![]()
Bare tørket ananas, fra «grønn & frisk» på kiwi/menyHva slags snacks er det ?
Håpet trenger ikke være over i det hele tattHar mista litt håpet denne ppen når jeg ser på temperaturen. Men håpet er ikke over enda selvsagt![]()
Tenker å ta test imorgen eller mandag. Vis vedlegget 458366