❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

13 dpo i dag og føler meg skikkelig negativ :(
De to første testene er fra i går og de to siste i dag (ett redigert og ett uredigert pr dag).

Vedlegg

• IMG_5939.jpeg
    IMG_5939.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
  • IMG_5938.jpeg
    IMG_5938.jpeg
    529,4 KB · Visninger: 63
  • IMG_5941.jpeg
    IMG_5941.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 68
  • IMG_5941.jpeg
    IMG_5941.jpeg
    483,6 KB · Visninger: 67
Fikk mensen for noen dager siden og slo meg til ro med at kroppen tydeligvis er litt på bærtur om dagene.

Tok en test i dag for å se hvordan makesure oppfører seg når jeg 100% umulig kan være gravid, og den ser slik ut.

Altså, dette må jo være utrolig dårlige tester? Hvorfor er den ikke helt hvit?

Vedlegg

• IMG_20250324_071105.jpg
    IMG_20250324_071105.jpg
    120,3 KB · Visninger: 98
Håper snart det kommer flere over til desember❤️ Er ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig :hello2

Noen flere som har begynt å teste mer?

Håper snart det kommer flere over til desember❤️ Er ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig :hello2

Har gitt opp da jeg føler mensen er på vei. Men tester til helgen om den ikke har kommet til da. Har drevet å sneket litt for å se om ikke Desember åpnes snart siden jeg hadde et håp om å bli med der❤️

Håper dere begge kommer inn i desember❤️
Går det ikke denne runden får jeg en sjanse til tror jeg. Neste termin vil være i starten av januar om mensen kommer nå. Og jeg vet at om jeg er så heldig å gå ut svangerskapet så vil jeg bli satt igang 2-3 uker før termin..så da blir det like greit å henge i Desember :angelic:

Går det ikke denne runden får jeg en sjanse til tror jeg. Neste termin vil være i starten av januar om mensen kommer nå. Og jeg vet at om jeg er så heldig å gå ut svangerskapet så vil jeg bli satt igang 2-3 uker før termin..så da blir det like greit å henge i Desember :angelic:
Du er velkommen der ❤️ jeg har jo termin 4.des, men pga historikk kommer jeg ikke til å gå over terminen. Mye pga jeg ikke for lov også

Du er velkommen der ❤️ jeg har jo termin 4.des, men pga historikk kommer jeg ikke til å gå over terminen. Mye pga jeg ikke for lov også
Er jo også litt fint å være blant de som er kommet lengst i termingruppen og. Hadde jeg vært heldig nå hadde det blitt termin 7.desember, og da hadde jeg hengt med desember. Vet jo at jeg ikke får gå over uansett på grunn av alder.. men blir trolig satt igang i uke 37. Grunnet meget raske fødsler, lang reisevei og en dødfødsel.

Er jo også litt fint å være blant de som er kommet lengst i termingruppen og. Hadde jeg vært heldig nå hadde det blitt termin 7.desember, og da hadde jeg hengt med desember. Vet jo at jeg ikke får gå over uansett på grunn av alder.. men blir trolig satt igang i uke 37. Grunnet meget raske fødsler, lang reisevei og en dødfødsel.
Håper virkelig at du vil gå helt ut og at alt går bra for deg også❤️

Her blir det ekstremt nervepirrende frem til TOUL pga usikkerheten på om alt er bra med baby. Blir heldigvis fulgt opp av riksen fra start❤️

Håper virkelig at du vil gå helt ut og at alt går bra for deg også❤️

Her blir det ekstremt nervepirrende frem til TOUL pga usikkerheten på om alt er bra med baby. Blir heldigvis fulgt opp av riksen fra start❤️
Håper virkelig for oss begge to. Jeg har snart gitt opp å få en frisk og levende baby. Vurderer IVF med gentesting i utlandet som siste løsning.

13 dpo i dag og føler meg skikkelig negativ :(
De to første testene er fra i går og de to siste i dag (ett redigert og ett uredigert pr dag).
Med mindre det viser seg at jeg er gravid så har jeg nettopp fått fake røde streker på babyplan selv og ingenting på andre tester, så mulig de er litt kjipe på skygge? :smiley-ashamed004 Ser ikke noe røde babystreker på noen av bildene dine dessverre

Dpo 11 i dag å blenda tester. Så da tipper jeg tr kommer om et par dager. Så nå blir det kontakt med lege å se hva man kan gjøre fremover. Men blir ikke prøving i april, da vi ikke ønsker romjulsunge med keisersnitt i jula.

Jeg venter og på at det skal bli aktivitet i desember :D Når har du foreløpig termin?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp