Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg kommer til å vente på IKM om 1-2 dager, siden jeg testet negativt 11dpoHåper snart det kommer flere over til desemberEr ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig
![]()
Noen flere som har begynt å teste mer?
Har gitt opp da jeg føler mensen er på vei. Men tester til helgen om den ikke har kommet til da. Har drevet å sneket litt for å se om ikke Desember åpnes snart siden jeg hadde et håp om å bli med derHåper snart det kommer flere over til desemberEr ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig
Tror jeg kommer til å vente på IKM om 1-2 dager, siden jeg testet negativt 11dpo
Håper dere begge kommer inn i desemberHar gitt opp da jeg føler mensen er på vei. Men tester til helgen om den ikke har kommet til da. Har drevet å sneket litt for å se om ikke Desember åpnes snart siden jeg hadde et håp om å bli med der![]()
Går det ikke denne runden får jeg en sjanse til tror jeg. Neste termin vil være i starten av januar om mensen kommer nå. Og jeg vet at om jeg er så heldig å gå ut svangerskapet så vil jeg bli satt igang 2-3 uker før termin..så da blir det like greit å henge i DesemberHåper dere begge kommer inn i desember![]()
Du er velkommen derGår det ikke denne runden får jeg en sjanse til tror jeg. Neste termin vil være i starten av januar om mensen kommer nå. Og jeg vet at om jeg er så heldig å gå ut svangerskapet så vil jeg bli satt igang 2-3 uker før termin..så da blir det like greit å henge i Desember![]()
Er jo også litt fint å være blant de som er kommet lengst i termingruppen og. Hadde jeg vært heldig nå hadde det blitt termin 7.desember, og da hadde jeg hengt med desember. Vet jo at jeg ikke får gå over uansett på grunn av alder.. men blir trolig satt igang i uke 37. Grunnet meget raske fødsler, lang reisevei og en dødfødsel.Du er velkommen derjeg har jo termin 4.des, men pga historikk kommer jeg ikke til å gå over terminen. Mye pga jeg ikke for lov også
Håper virkelig at du vil gå helt ut og at alt går bra for deg ogsåEr jo også litt fint å være blant de som er kommet lengst i termingruppen og. Hadde jeg vært heldig nå hadde det blitt termin 7.desember, og da hadde jeg hengt med desember. Vet jo at jeg ikke får gå over uansett på grunn av alder.. men blir trolig satt igang i uke 37. Grunnet meget raske fødsler, lang reisevei og en dødfødsel.
Håper virkelig for oss begge to. Jeg har snart gitt opp å få en frisk og levende baby. Vurderer IVF med gentesting i utlandet som siste løsning.Håper virkelig at du vil gå helt ut og at alt går bra for deg også
Her blir det ekstremt nervepirrende frem til TOUL pga usikkerheten på om alt er bra med baby. Blir heldigvis fulgt opp av riksen fra start![]()
Med mindre det viser seg at jeg er gravid så har jeg nettopp fått fake røde streker på babyplan selv og ingenting på andre tester, så mulig de er litt kjipe på skygge?13 dpo i dag og føler meg skikkelig negativ
De to første testene er fra i går og de to siste i dag (ett redigert og ett uredigert pr dag).
Legge ut bilde av testene?Med mindre det viser seg at jeg er gravid så har jeg nettopp fått fake røde streker på babyplan selv og ingenting på andre tester, så mulig de er litt kjipe på skygge?Ser ikke noe røde babystreker på noen av bildene dine dessverre
Jeg venter og på at det skal bli aktivitet i desemberHåper snart det kommer flere over til desemberEr ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig
Med og uten blitz, øverste og nederste test. De var litt nasty å ta bilde av nå med masse rusk, men du spurteLegge ut bilde av testene?
Hvor mange dpo er disse?Med og uten blitz, øverste og nederste test. De var litt nasty å ta bilde av nå med masse rusk, men du spurte![]()
Syns det er en strek på alle og at den nederste er sterkereMed og uten blitz, øverste og nederste test. De var litt nasty å ta bilde av nå med masse rusk, men du spurte![]()
Jeg har termin 4.desember foreløpig. Hva med deg?Jeg venter og på at det skal bli aktivitet i desemberNår har du foreløpig termin?
5. desember, så nesten likt daJeg har termin 4.desember foreløpig. Hva med deg?