Ultralydbilder ✨

Enig :) Tok det selv forrige uke, men ble så usikker på måten ultralydbildet så ut :) Derfor jeg måtte spørre :D
Er ikke beste apparatet hun legen har :smiley-ashamed004 Ei jordmor her jeg bor som skal starte egen klinikk og sporte meg om jeg ville være "prøvekanin" på det nye topp moderne apparatet hennes :love017 Gleder meg skikkelig :love017

Alt perfekt :Heartred :smiley-angelic001 Målte tilsvarende 7+5, som er en dag lenger enn vi var (7+4)
Så rart, vi har termin samme dag og jeg er 7+1. Min var 11 millimeter. Kanskje din er større? (Synes dette var interessant) Gratulerer så masse uansett <3

Så rart, vi har termin samme dag og jeg er 7+1. Min var 11 millimeter. Kanskje din er større? (Synes dette var interessant) Gratulerer så masse uansett <3
12,7 millimeter her, og dette er IVF-baby, så vi vet på timen hvor gammel den er :hilarious::Heartred

Fikk se ett bankende hjerte i dag :Heartred Er 6+6 i dag, men fosteret var 0,5 mm så det svarer til 6+1 ca. Så vi får håpe at det er bra! Såg to sekker, men bare ett foster. I alle fall ett godt tegn med bankende hjerte, så får vi ta det deretter!

Back
Topp