Det er helt sant

Det er greit å minnes litt på det innimellom. For jeg sitter igjen med magefølelsen av at dette forsøket er fasiten på hvordan det kommer til å bli. At man sitter igjen med et befruktet egg som kanskje overlever til innsett på dag 2. Enda kroppen er blitt proppet full med store doser med Gonal-F i 15 dager, som har gjort deg fullstendig kokko, trøtt og kvalm (altså, her brukte over 28000 på medisiner på et forsøk…. Er litt hormoner som blir putta inn da ass

Ikke rart man blir litt rar i hodet). Og bekymringen for at man ender med å bruke store deler av egenkapitalen til nytt hus på et prosjekt som var dødfødt i utgangspunktet. Selv om pengene selvsagt ikke egentlig er et tema. Men det er en faktor som tvinger seg til å veie inn. Det er mye tanker nå. Jeg har send beskjed til klinikken i dag om at jeg har testet negativt, at jeg kommer til å teste på testdato, fordi jeg stort sett gjør som leger sier, men at jeg ønsker en klar plan for neste forsøk umiddelbart etterpå.
Nicket mitt er på ingen måte tilfeldig valgt kan du si

jeg har vel heller aldri vært kjent for å være spesielt optimistisk av meg. Må alltid planlegge for, og forberede meg på, alle eventualiteter. Noe som er vanskelig å håndtere i situasjoner med ikke har et fnugg av kontroll over