TakkFy søren. Jeg håper virkelig du får tidenes lønn for strevet! For du har hvertfall gjort absolutt alt du kan. Og mere til![]()
Det håper virkelig jeg også. Og jeg merker jo at skuffelsen var enorm når jeg trodde det ikke ville bli noe embryo. Det er ikke bare-bare dette vi står i altså.Så, nå har du helt lagt fra deg håpet om at det kan gå? Det kan være ganske tøft når håpet brister. Håper det går bra med deg

Hadde jo vurdert der da ja.
For jeg får også veldig sjelden noe på frys (har kun skjedd 1 gang!). 

Jeg har gått ned noen kilo etter at jeg sluttet med raske karbohydrater. Og da de kiloene som absolutt ikke har forsvunnet tidligere. Jeg leste et sted at hvis du spiser mye karbohydrater vil kroppen alltid forbrenne den energien først og derfor aldri komme til å forbrenne fett. Men hvis du kutter ut særlig raske karbohydrater, men helst også redusere på komplekse karbohydrater så vil kroppen forbrenne fett istedenfor. Det er en langsommere prosess, men bedre for energi-nivået (ikke så mye svingninger) og ikke minst bedre for vekta
jeg har vel heller aldri vært kjent for å være spesielt optimistisk av meg. Må alltid planlegge for, og forberede meg på, alle eventualiteter. Noe som er vanskelig å håndtere i situasjoner med ikke har et fnugg av kontroll over