PP4 - CD15 - dag 7 med høy på monitor??
Begynner å lure på om jeg må ta monitoren med en klype salt denne syklusen. Fikk dag 7 med høy i dag?? men ser en økning på el strimlene. Lurer på om jeg kan ha testet for tidlig med monitoren for at den har klart å fange opp LH økningen? Mener jeg har lest om andre her inne hvit monitoren ikke alltid har klart å fange opp LH økningen. Ser hvert fall ut som noe er i ferd med å skje på testene? I tillegg er det MYE el slim.
Andre som har opplevd å få el uten at monitoren har klart å fange opp?
Begynner å lure på om jeg må ta monitoren med en klype salt denne syklusen. Fikk dag 7 med høy i dag?? men ser en økning på el strimlene. Lurer på om jeg kan ha testet for tidlig med monitoren for at den har klart å fange opp LH økningen? Mener jeg har lest om andre her inne hvit monitoren ikke alltid har klart å fange opp LH økningen. Ser hvert fall ut som noe er i ferd med å skje på testene? I tillegg er det MYE el slim.
Andre som har opplevd å få el uten at monitoren har klart å fange opp?

håper det snart er over og jeg blir med deg inn i termingruppe

Vi var jo så skråsikre på at jeg hvert fall ville være gravid igjen innen jul og termin.. aldri sett for meg noe annet. Det måå gå nå. Skulle ikke ta så lang tid
rart å tenke på at om en ukes tid kan jeg være ganske sikker på at jeg er gravid. Eller veldig veldig skuffet, igjen. Håper på to streker