UL bilder❤️

Så bra <3 fikk du vite kjønn? :) tenker du å ha flere ul før ordinær ul?
Nei, hun sa hun ville ikke si noe uten at hun var helt sikker. Men tror ikke hun prioriterte det heller, var opptatt med at baby var frisk :Heartred Så ja, jeg kommer nok til å kjøre på med en ul i mellom ja:smiley-ashamed004

Ultralyd gikk kjempebra, ble satt frem fra 12+1 til 13+0 ❤️ Noen som kan gjette kjønn? Så ingenting som «stakk opp» mellom føttene :pompus:
Har ikke sett så mange bilder som er direkte av «mellom beina» her inne. Sjekker de ikke det? Da kan f.eks. de «tre strekene» som kan indikere jente, være lettere å se.

Min lille lite samarbeidsvillige vesen:Heartred Ultralyd er fra Nipt-test gjort privat.

Ble satt enda litt mer frem fra 10+5 til 11+3.
Men neste ultralyd er forhåpentligvis den lille litt mer samarbeidsvillig, og større, så blir lettere å se.

Vedlegg

• Screenshot_20240727_183650_Gallery.jpg
    Screenshot_20240727_183650_Gallery.jpg
    1,2 MB · Visninger: 49
Gutt 31.01.25❤️ 8.5 cm. Litt ekkelt 3D bilde men er jo litt søtt også, ligger å koser med morkaken min:shy:

Vedlegg

• IMG_8026.jpeg
    IMG_8026.jpeg
    94,1 KB · Visninger: 108
  • IMG_8019.jpeg
    IMG_8019.jpeg
    147,2 KB · Visninger: 108
Vår lille, 13 + 0!

Nub gruppen på Facebook sier jente. Jeg klarer ikke tro på det. Legen som tok TUL ble sur og ville ikke si noe om kjønn..

Vedlegg

• IMG_1588.jpeg
    IMG_1588.jpeg
    3 MB · Visninger: 87
Lille baby :Heartred tidlig ordinær ultralyd 13+6, jordmor sa hun kanskje trodde det var en gutt men hun sa «ikke annonser den delen før etter ordinær!» :hilarious:
Alle hjerter gleder seg uansett, og baby tar etter sin pappa og lå ikke stille et sekund inni der! Utrolig dyktig jordmor som fikk til alle målingene til tross:hilarious::Heartred

IMG_1052.jpeg

Vår lille, 13 + 0!

Nub gruppen på Facebook sier jente. Jeg klarer ikke tro på det. Legen som tok TUL ble sur og ville ikke si noe om kjønn..
Ser ut som jente ja :Heartpink
Hva har du fra før?

Back
Topp