UL bilder❤️

12+0, jordmor sa hun så kjønn. Men ville ikke si noe. Så spent :Heartred
Så stas! Men veldig provoserende at de ikke vil si det når de ser det? Sånt skjønner ikke jeg. Skal det ikke være mulig å være med å påvirke hva slags informasjon man får innen helsetjenester?

Så stas! Men veldig provoserende at de ikke vil si det når de ser det? Sånt skjønner ikke jeg. Skal det ikke være mulig å være med å påvirke hva slags informasjon man får innen helsetjenester?
Var samme med mars23 jenta vår, hos samme jordmor. Ville ikke si noe før oul da heller..

Skjønner jeg godt! Skal på OUL 20/9 og det føles som en eeeeevighet til
Jeg har oul 16 sep synes det er evighet til, så skjønner va du mener…

men hat ekstra oppfølging så ul 26 aug også .. hat 13 ultralyder så langt pga komplikasjoner.. men vært kjekt om de så kjønn

Jeg har oul 16 sep synes det er evighet til, så skjønner va du mener…

men hat ekstra oppfølging så ul 26 aug også .. hat 13 ultralyder så langt pga komplikasjoner.. men vært kjekt om de så kjønn
Oi, ja det var mange! Men bra de følger med og passer på så alt står bra til med den lille :Heartred får satse på at de ser kjønn neste gang :)

Her er vårt litt nurk fra i dag. Flyttet fire dager frem. Alt så fint ut. Både jordmor og jeg føler oss ganske sikre på at det er en gutt. Sprella og koste seg. Var veldig betryggende etter mange uker uten andre symptomer enn voksende mage. Kom ei pittelita tåre i øyekroken.

Fikk også omvisning på Storken på KK i dag. Er skeptisk til de moderne sterile veggene, og vil helst ha hjemmefødsel. Men mannen er ikke overbevist. Så vi får se. De kunne gjøre det helt mørkt på rommene og alle andre rom enn det ene jeg fikk se har badekar, så det blir jo sikkert bra uansett.

13+1 i dag da.

Vedlegg

• IMG_5850.jpeg
    IMG_5850.jpeg
    488,6 KB · Visninger: 59
Last edited:
Back
Topp