Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre gutter, så tør jo nesten ikke håpe![]()
Åå nommin! Gratulere! Det der må jo være jente! NUBen er rett fremVår lille, 13 + 0!
Nub gruppen på Facebook sier jente. Jeg klarer ikke tro på det. Legen som tok TUL ble sur og ville ikke si noe om kjønn..

Vurderer nesten en privat ultralyd bare for å bekrefte/avkrefte kjønn, men må da reise mange timer, er SÅ nysgjerrigÅå nommin! Gratulere! Det der må jo være jente! NUBen er rett frem![]()
Vi spurte, men jordmor sa hun ikke hadde lov og at det i tillegg var vanskelig å si uansett.Var de ikke villig til å sjekke/uttale seg om kjønn? Har toul samme tid… tviler sterkt på at jeg får vite noe og at resultatet er til å stole på (ref. tidligere erfaring med «feil» kjønn)
Termin ble satt en dag frem, med andre ord ganske godt beregnet menstermin
Er da 13+0 i dag, men tenker jeg fortsatt tar mest utgangspunkt i menstermin, det blir minst forvirrende. Jeg var så redd på forhånd, dette var aller første UL bortsett fra en sjekk JM gjorde i uke 8 på et veldig dårlig og lite UL apparat. Heldigvis var det ingenting å bekymre seg for, og alt er i skjønneste orden med lille
Jeg ble mildt sagt lettet med x antall kilo
Jordmor sa at de ikke kunne si noe om kjønn så tidlig, og helt ærlig brydde jeg meg bare om at alt var bra. Da har vi noe å glede oss til ved neste UL 
2 uker siden vi var på TUL (hvor alt var helt som det skulle), men jeg har likevel allerede klart å gå i en «har sikkert hatt MA» fase - igjen. Så var veeldig godt å få se at det fremdeles var (masse!) liv 

Åh det er en fantastisk følelseHer er lille gullet vårt ved gårsdagens ultralydTermin ble satt en dag frem, med andre ord ganske godt beregnet menstermin
Er da 13+0 i dag, men tenker jeg fortsatt tar mest utgangspunkt i menstermin, det blir minst forvirrende. Jeg var så redd på forhånd, dette var aller første UL bortsett fra en sjekk JM gjorde i uke 8 på et veldig dårlig og lite UL apparat. Heldigvis var det ingenting å bekymre seg for, og alt er i skjønneste orden med lille
Jordmor sa at de ikke kunne si noe om kjønn så tidlig, og helt ærlig brydde jeg meg bare om at alt var bra. Da har vi noe å glede oss til ved neste UL
Men er det noen som vil prøve å gjette kjønn?
Vis vedlegget 441060

Jente!Alt bra med lille Jordmor mente 60 % sjans for jente Hva tror dere?? 13+0
JenteAlt bra med lilleJordmor mente 60 % sjans for jente
Hva tror dere?? 13+0
Tipper jenteHer er lille gullet vårt ved gårsdagens ultralydTermin ble satt en dag frem, med andre ord ganske godt beregnet menstermin
Vis vedlegget 441060
Ja, det var så godt og få bekreftet alt, på en måteÅh det er en fantastisk følelse![]()

Så bra, helt klart viktigst at alt er iorden.. på tidlig ul før på dagen sa de heller ikke noe om kjønn men pga kjempe blødning etter det så tror jeg de prøvde få tankene mine over på noe annet og berolige meg og derfor begynte de kikke etter kjønn.. men hun var ikke sikkerHer er lille gullet vårt ved gårsdagens ultralydTermin ble satt en dag frem, med andre ord ganske godt beregnet menstermin
Vis vedlegget 441060
Så morro med 3DTUL idag, ble flytta fra 13+0 til 13+3Fikk ikke sett kjønn, men alt så helt perfekt ut!
![]()
Ja ikke sant. Da får vi bare vente i spenningSå bra, helt klart viktigst at alt er iorden.. på tidlig ul før på dagen sa de heller ikke noe om kjønn men pga kjempe blødning etter det så tror jeg de prøvde få tankene mine over på noe annet og berolige meg og derfor begynte de kikke etter kjønn.. men hun var ikke sikker