Til klokka 11 har jeg spist to frokoster . I går ble jeg sulten på middag i 13 tiden , så smokka sammen kyllinggryte med ris , brukte 1 liter kokosmelk
Så spiste jeg middag to ganger i går og kveldsmat .
Er sulten på middag nå . Tenkte varme meg litt middagsrester 
Så spiste jeg middag to ganger i går og kveldsmat .
Er sulten på middag nå . Tenkte varme meg litt middagsrester 

! Veldig gøy og interessant å lese.
Fra ca. uke 5 og 6 synes jeg mine symptomer var på det verste. Hadde kramper i nedre del av magen, ømme og fastere bryster
og var ufattelig sliten hele dagen. Da jeg fant ut av graviditeten begynte jeg å spise mye mer enn normalt (for å forhåpentligvis få i meg nok næring). Uke 7-9 ble jeg ofte kvalm etter alt jeg spiste, men tror det var fordi jeg spiste veldig mye på kort tid. Har nå lært å heller spise i mindre porsjoner og oftere. Fra uke 10 har jeg kjent mindre av symptomene og bekymrer meg på grunn av det..
Jeg har nå bestilt en tidlig ultralyd i uke 11 og håper at alt er som det skal være.
Mine er litt større, så her har jeg faktisk litt alenetid på kvelden etter at de har lagt seg
16 dager virker veldig lenge om man går rundt med mye bekymringer! Jeg prøver å fokusere på ting som gjør meg glad i ventetiden
Blir spennende med tidlig UL 
Men det er vel vanlig at det skal bli bedre fra ca nå! Da jeg var gravid med datteren min kom og gikk kvalmen da også, men var ikke kvalm i det hele tatt etter uke 11. Svangerskap er jo forskjellige, men håper det verste er over nå