Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er 7+1 i dag. Og hig nivået mitt ble målt til 12 654 når jeg var 5+6.HeiJeg skal også på tul hos klinikk hausken neste uke. Kan jeg spør deg hvordan hcg nivået ditt er/har vært? Og hvor langt er du på vei? Har så lyst på tul før, blir gal av denne ventingen
![]()
Det er slitsomt å være så redd, men tidligere opplevelser sitter så dypt. Når man har mistet noen ganger er hodet innstilt på at det skal gå galt denne gangen og. Gyn mente spottingen ville gi seg i løpet av noen dager, og nå krysser jeg fingrene for det.

Da ble det bestilt timeEr det noe variasjon på priser på privat ul? Eller ligger der ca likt overalt? Og er det noe spesielt sted som er anbefalt, gjerne rundt i Innlandet?![]()

Så gøy! De fleste steder her i Rogaland ligger rundt 1000 kr usikker på ellers i landet. Jeg betalte 950kr for 30 min. Fikk høre hjertelyd og se i 3D med og uten farger. Fikk med 2D og 3D bilde hjem etterpå. Var verdt prisenDa ble det bestilt timeDet blir ikke før i uke 10, så det kjennes lenge ut. Men godt å se frem til noe før OTUL
![]()

Oi det var ganske rimelig! Her i Trondheim ligger det på 1400-1700krSå gøy! De fleste steder her i Rogaland ligger rundt 1000 kr usikker på ellers i landet. Jeg betalte 950kr for 30 min. Fikk høre hjertelyd og se i 3D med og uten farger. Fikk med 2D og 3D bilde hjem etterpå. Var verdt prisen![]()
Ja, jeg sjekket Volvat fordi jeg brukte dem med forrige (vellykkede) svangerskap. Husker det som dyrt da også, men dyrere nå.Wow så stor forskjell i prisvet at hvis jeg drar på en fertilitetsklinikk for ultralyd ligger pris på rundt 1500+ men hos privat jordmor er det rimeligere her.

bankende hjerte, og målte akkurat så stor som den skulle. Å hørte hjertet slå var ganske vilt 
Fint bildeTUL nummer to idag (8+5), og bønna hadde vokst fra 5mm til 21mm på to uker174 slag i minuttet på det lille hjertet
gynekologen kunne tilogmed se at den bevegde på de små stumpene av noen armer.
Godt å se at det faktisk er noe inni der![]()
skjønner godt at man kaller de bamsemumser hehe Da jeg var på ul 8+2 begge gangene jeg hadde MA så så man bare en rar klump.