Kan hende det har festet seg sent, fikk ikke positiv strimmel (MS) før 11 dpo og den var veldig svak. Får håpe på det besteDu kan jo være færre DPO enn du tror
Ellers så er denne fin å forholde seg til:
Vis vedlegget 425515

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende det har festet seg sent, fikk ikke positiv strimmel (MS) før 11 dpo og den var veldig svak. Får håpe på det besteDu kan jo være færre DPO enn du tror
Ellers så er denne fin å forholde seg til:
Vis vedlegget 425515

Næmen

Tuusen takkNæmen
Åh, så glad jeg ble for å se deg med så flott test 11 dpo
Hadde det nesten på følelsen. Åh, dette blir terminspire![]()

Ååå gratulerer så mye! Fulgt med på deg lenge nå
Tuusen takk! Så kjekt å høreÅåå gratulerer så mye! Fulgt med på deg lenge nå![]()
jeg henger litt i begge gruppene tenker jeg
Det gjør jeg ogTuusen takkhåper virkelig dette er babyen vår
![]()
Dette var så gøy
Tusen takk, søtaDet gjør jeg og
Åh, gratulererDette var så gøy
![]()
nå må testene stige fint så jeg kan begynne å nyte det 
Jeg ser streken!Jeg er 3 dager over ikm i følge vanlig syklus, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde sen eggløsning denne måneden fordi jeg var syk med influensa. Elslim som jeg får hver måned kom seks dager senere enn normalt, har veldig regelmessig syklus til vanlig. Hvis det stemmer så er vel i teorien ikm ikke før på lørdag, om 2 dager. Uansett, jeg tok en test i går som var negativ og denne testen idag som jeg mener jeg kan se en svak svak strek..? Er det godvilje eller er det noe der?
Brukte test som er sikker fra ikm, ikke tidligtest.
Spennende!! Da får vi se hvordan det ser ut i morgenJeg ser streken!
Jeg og ser noe på denne. Spent på oppdatering de neste dageneJeg er 3 dager over ikm i følge vanlig syklus, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde sen eggløsning denne måneden fordi jeg var syk med influensa. Elslim som jeg får hver måned kom seks dager senere enn normalt, har veldig regelmessig syklus til vanlig. Hvis det stemmer så er vel i teorien ikm ikke før på lørdag, om 2 dager. Uansett, jeg tok en test i går som var negativ og denne testen idag som jeg mener jeg kan se en svak svak strek..? Er det godvilje eller er det noe der?
Brukte test som er sikker fra ikm, ikke tidligtest.

Så godt å se at testene dine stiger
Regner med at den testen var på litt utvannet urin14dpo (4+0)
Hadde en skrekkopplevelse med den ene testen på kvelden igår (test nr3) men nå ser det ut til å øke igjen. Håper at denne sitter hele veien nå![]()
Var konsentrert 4-timers prima-urinRegner med at den testen var på litt utvannet urin![]()
men vetta søren, det får gå som det går nåSikkert bare den ene testen som var tulleteVar konsentrert 4-timers prima-urinmen vetta søren, det får gå som det går nå