Testene våres

5+0 / 21 dpo

Hadde forventet 2-3 i dag, men fikk 3+ :love017 :dance008 Det var veldig deilig.

Spesielt siden temperaturen hadde et kjempestup i dag, prøver egentlig å ikke se for mye på tempen nå etter positiv test, men klokka måler den automatisk så den blir registrert.

Vedlegg

• IMG_4585.jpeg
    IMG_4585.jpeg
    709,9 KB · Visninger: 35
Jeg er 3 dager over ikm i følge vanlig syklus, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde sen eggløsning denne måneden fordi jeg var syk med influensa. Elslim som jeg får hver måned kom seks dager senere enn normalt, har veldig regelmessig syklus til vanlig. Hvis det stemmer så er vel i teorien ikm ikke før på lørdag, om 2 dager. Uansett, jeg tok en test i går som var negativ og denne testen idag som jeg mener jeg kan se en svak svak strek..? Er det godvilje eller er det noe der?
Brukte test som er sikker fra ikm, ikke tidligtest.

Vedlegg

• IMG_6349.jpeg
    IMG_6349.jpeg
    687,7 KB · Visninger: 63
Jeg er 3 dager over ikm i følge vanlig syklus, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde sen eggløsning denne måneden fordi jeg var syk med influensa. Elslim som jeg får hver måned kom seks dager senere enn normalt, har veldig regelmessig syklus til vanlig. Hvis det stemmer så er vel i teorien ikm ikke før på lørdag, om 2 dager. Uansett, jeg tok en test i går som var negativ og denne testen idag som jeg mener jeg kan se en svak svak strek..? Er det godvilje eller er det noe der?
Jeg ser streken!

Jeg og ser noe på denne. Spent på oppdatering de neste dagene:woot:

Back
Topp