Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte du virkelig å vente i 3! Dager uten å prøve med den 8dpo? Jeg er der nå.. holder på å dåne av spenningFornøyd med strekutvikling og håper jeg får 3+ på digital i helgen eller neste uke (når enn jeg tør å teste) Da skal jeg si meg ferdig med testing.
Vis vedlegget 425374
I teorien annenhver dagoss testetøser imellom. Når jeg fikk svak test i går. Når forventes hcg til å stige nok til å få sterkere test? Vente flere dager? Tenkte å ta morgen urin denne gangen.
Å neida du, jeg testa 4 ganger 8 dpoKlarte du virkelig å vente i 3! Dager uten å prøve med den 8dpo? Jeg er der nå.. holder på å dåne av spenning

. Første test der jeg synes testlinjen er hakket sterkere enn kontroll
Tipper jeg tar første 5+1 eller 5+2, alt etter hvor sterk strimmelen er blitt.
De nederste er makesure sine tidligtester. Heldigvis fin stigning. Hadde kjemisk sist og kjenner på redselen av at det ikke skal gå, men har allerede holdt flere dager enn sist gang
Skal ta en digital om en ukes tid som siste test, og da skal jeg glede meg på tidlig ultralyd som vi unner oss!
Blenda hvit på morgenen i dag. Så var nok en skygge! Lei meg
Jeg får sterkere tester utpå dagen. Morgenurin er ubrukelig for min del. Hvor mange dpo tror du at du er?Blenda hvit på morgenen i dag. Så var nok en skygge! Lei meg
Gratulerer

Ååååh! Håper den sitter
Du kan jo være færre DPO enn du tror20 dpo, men fortsatt kun 1-2 uker på CB digital i dag på 2. urin. Fikk 1-2 uker 14 dpo også. Er vel forberedt nå på at det ender med kjemisk/tidlig sa denne måneden også.
Noen som har samme erfaring med sen stigning på ukesindikator der alt likevel gikk bra?

Tusen takk! Håper så veldigÅåååh! Håper den sitter![]()