Testene våres

oss testetøser imellom. Når jeg fikk svak test i går. Når forventes hcg til å stige nok til å få sterkere test? Vente flere dager? Tenkte å ta morgen urin denne gangen.

Klarte du virkelig å vente i 3! Dager uten å prøve med den 8dpo? Jeg er der nå.. holder på å dåne av spenning
Å neida du, jeg testa 4 ganger 8 dpo :hilarious: :hilarious:
Den første tok jeg med babyplan-test kl 5.30 på morran, og deretter "balla" det på seg. Men disse 3 testene er av annet merke, de har jeg ikke tatt så nært hverandre og da ser man godt utviklingen:joyful:

19 dpo / 4+5 og dagens strimmel :cat: . Første test der jeg synes testlinjen er hakket sterkere enn kontroll:Heartred

Har to CB digital igjen og tenker jeg venter med neste til jeg er over 5+0 siden det uansett ikke er så lenge til, så har jeg heller to sjanser til å få 3+ :hilarious: Tipper jeg tar første 5+1 eller 5+2, alt etter hvor sterk strimmelen er blitt.

Vedlegg

• IMG_4566.jpeg
    IMG_4566.jpeg
    620,6 KB · Visninger: 41
Måtte få kjøpt mer makesure :laughing002 De nederste er makesure sine tidligtester. Heldigvis fin stigning. Hadde kjemisk sist og kjenner på redselen av at det ikke skal gå, men har allerede holdt flere dager enn sist gang:Heartred Skal ta en digital om en ukes tid som siste test, og da skal jeg glede meg på tidlig ultralyd som vi unner oss!
IMG_5894.jpeg

Idag på midtpådagen urin og var på do for en time siden også :) teststreken er pos før kontrollstreken liksom :) :) gøy gøy!!! Hold deg fast lille venn <3

Vedlegg

• 5420B17A-9DBE-478E-90B9-EFE25669CBAB.jpeg
    5420B17A-9DBE-478E-90B9-EFE25669CBAB.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 25
13dpo på 2.urin.
Ikke store økninga siden igår men vet av erfaring at det er vanskelig å måle økning slik. Får bare ha is i magen og håpe på at det øker imorgen.

13dpo til venstre, 12dpo til høyre

Vedlegg

• IMG_4132.jpeg
    IMG_4132.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 23
  • IMG_4130.jpeg
    IMG_4130.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 23
20 dpo, men fortsatt kun 1-2 uker på CB digital i dag på 2. urin. Fikk 1-2 uker 14 dpo også. Er vel forberedt nå på at det ender med kjemisk/tidlig sa denne måneden også.

Noen som har samme erfaring med sen stigning på ukesindikator der alt likevel gikk bra?

20 dpo, men fortsatt kun 1-2 uker på CB digital i dag på 2. urin. Fikk 1-2 uker 14 dpo også. Er vel forberedt nå på at det ender med kjemisk/tidlig sa denne måneden også.

Noen som har samme erfaring med sen stigning på ukesindikator der alt likevel gikk bra?
Du kan jo være færre DPO enn du tror :Heartred
Ellers så er denne fin å forholde seg til:
541693a4ef2f9e373f68d47750518d9f.jpg

Jeg har bestemt meg for å ikke teste etter 3+.. Har en digital igjen og fikk 2-3 sist torsdag, men kjenner jeg blir stressa av dette testeopplegget. Tolke tester hit og dit… Følte strimmelen jeg tok i går ikke hadde økt veeldig i styrke siden søndag, men det er sikkert naturlig. Jeg tenker at det ikke er noe garanti for at det går bra med 3+ uansett. Sist hadde jeg 130 000 i hCG 2 uker etter at fosteret hadde dødd.. Så nå skal jeg spare den til forhåpentligvis neste baby! Skal heller ikke ta flere strimnel. Nå får det gå som det går, og selvkontrollen skal settes på prøve!:hilarious:

Back
Topp