MensterminMen er du 5+3 ut fra eggløsning eller menstermin? Det kan ha mye å si!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MensterminMen er du 5+3 ut fra eggløsning eller menstermin? Det kan ha mye å si!
Jeg vet ikke om jeg tør å prøve digital igjen5+3synes fortsatt det er rart at digital ikke slo ut på 3+ i går, men prøver igjen over helga

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for! Testene ser jo fine ut. Ta en liten pause å ta en digital om en stund?Jeg testet noen dager etter min første «dye-stealer» da jeg fikk 2-3 uker og de ble ikke like sterke. Vet ikke om jeg tør å ta flere tester nå, om det går feil vei eller om hook effecten kan ha slått inn? Veldig nervøs! Tok de med «dye stealer» onsdag og torsdag, de tre andre på lørdag. Den første av de tre er tatt på veldig mørk urin, den neste på utvannet og den siste på utvannet med en del ekstra vann i.

Hva er hook effekten? Tenker det er vanskelig å få sterkere strimmeltester enn det du har derJeg testet noen dager etter min første «dye-stealer» da jeg fikk 2-3 uker og de ble ikke like sterke. Vet ikke om jeg tør å ta flere tester nå, om det går feil vei eller om hook effecten kan ha slått inn? Veldig nervøs! Tok de med «dye stealer» onsdag og torsdag, de tre andre på lørdag. Den første av de tre er tatt på veldig mørk urin, den neste på utvannet og den siste på utvannet med en del ekstra vann i.

Disse ser jo veldig fine ut! Jeg ville ikke lagt for mye i testene - og ja, det kan tenkes at hook-effekten har slått inn. Her er de siste testene jeg tok. 7/1 fikk jeg 3+. Hcg-måling 9/1 viste 9038...Jeg testet noen dager etter min første «dye-stealer» da jeg fikk 2-3 uker og de ble ikke like sterke. Vet ikke om jeg tør å ta flere tester nå, om det går feil vei eller om hook effecten kan ha slått inn? Veldig nervøs! Tok de med «dye stealer» onsdag og torsdag, de tre andre på lørdag. Den første av de tre er tatt på veldig mørk urin, den neste på utvannet og den siste på utvannet med en del ekstra vann i.
Tok digital onsdag forrige uke, men vurderer å droppe og ta en ny nå. For vil ikke bli unødvendig reddJeg tror ikke det er noe å bekymre seg for! Testene ser jo fine ut. Ta en liten pause å ta en digital om en stund?![]()
Har også tenkt at jeg burde slutte med testingen, men så er det noe inni meg som har murret siden lørdag «bør jeg for å se om alt er greit eller ikke?».. 
Nydelig
litt tålmodighet lønner seg!TakkDisse ser jo veldig fine ut! Jeg ville ikke lagt for mye i testene - og ja, det kan tenkes at hook-effekten har slått inn. Her er de siste testene jeg tok. 7/1 fikk jeg 3+. Hcg-måling 9/1 viste 9038...

AbsoluttNydeliglitt tålmodighet lønner seg!
se der ja!
Prøv å pust (enklere sagt enn gjort)Takk![]()
Da kjøper jeg en digital i dag så får jeg se hva som skjerPrøv å pust (enklere sagt enn gjort)vent et par dager før du tar en ny digital, evt ring til legen så du får tart hcg måling
jeg regner med at det er hook effekten jeg

Tvi tvi!Da kjøper jeg en digital i dag så får jeg se hva som skjer![]()
![]()
Tror det kan være hook effekten hos deg også jegÆsj, nå er jeg bare enda mer redd for at det har gått skeis..
Syntes testene har blitt svakere..
Her er dyestealeren (øverst)
Vis vedlegget 425304
Her er de to neste etter det:
Vis vedlegget 425305
Den siste er tatt idag
Vis vedlegget 425306
Med andre ord så føler jeg det går feil vei.. tatt blodprøver idag så da får jeg endelig svar på om det er økning eller ikke i morgen.
Så ikke det med hook effekten lengre opp her før nå, kanskje det er lite håpe alikavel? Skummelt å håpe også menTror det kan være hook effekten hos deg også jeg![]()
Så spent på morgendagen