Testene våres

Jeg testet noen dager etter min første «dye-stealer» da jeg fikk 2-3 uker og de ble ikke like sterke. Vet ikke om jeg tør å ta flere tester nå, om det går feil vei eller om hook effecten kan ha slått inn? Veldig nervøs! Tok de med «dye stealer» onsdag og torsdag, de tre andre på lørdag. Den første av de tre er tatt på veldig mørk urin, den neste på utvannet og den siste på utvannet med en del ekstra vann i.

Vedlegg

• IMG_5928.jpeg
    IMG_5928.jpeg
    624,7 KB · Visninger: 29
  • IMG_5717.jpeg
    IMG_5717.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 30
  • IMG_5618.jpeg
    IMG_5618.jpeg
    820,7 KB · Visninger: 29
Last edited:
Jeg testet noen dager etter min første «dye-stealer» da jeg fikk 2-3 uker og de ble ikke like sterke. Vet ikke om jeg tør å ta flere tester nå, om det går feil vei eller om hook effecten kan ha slått inn? Veldig nervøs! Tok de med «dye stealer» onsdag og torsdag, de tre andre på lørdag. Den første av de tre er tatt på veldig mørk urin, den neste på utvannet og den siste på utvannet med en del ekstra vann i.
Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for! Testene ser jo fine ut. Ta en liten pause å ta en digital om en stund? :Heartred

Hva er hook effekten? Tenker det er vanskelig å få sterkere strimmeltester enn det du har der :love017

Disse ser jo veldig fine ut! Jeg ville ikke lagt for mye i testene - og ja, det kan tenkes at hook-effekten har slått inn. Her er de siste testene jeg tok. 7/1 fikk jeg 3+. Hcg-måling 9/1 viste 9038...

Vedlegg

• Screenshot_20240115_165044.jpg
    Screenshot_20240115_165044.jpg
    279,4 KB · Visninger: 41
Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for! Testene ser jo fine ut. Ta en liten pause å ta en digital om en stund? :Heartred
Tok digital onsdag forrige uke, men vurderer å droppe og ta en ny nå. For vil ikke bli unødvendig redd :bag: Har også tenkt at jeg burde slutte med testingen, men så er det noe inni meg som har murret siden lørdag «bør jeg for å se om alt er greit eller ikke?».. :Heartpink

Disse ser jo veldig fine ut! Jeg ville ikke lagt for mye i testene - og ja, det kan tenkes at hook-effekten har slått inn. Her er de siste testene jeg tok. 7/1 fikk jeg 3+. Hcg-måling 9/1 viste 9038...
Takk :Heartpink

Prøv å pust (enklere sagt enn gjort)❤️ vent et par dager før du tar en ny digital, evt ring til legen så du får tart hcg måling ❤️ jeg regner med at det er hook effekten jeg
Da kjøper jeg en digital i dag så får jeg se hva som skjer :bag: :Heartpink:nailbiting:

Æsj, nå er jeg bare enda mer redd for at det har gått skeis..
Syntes testene har blitt svakere..
Her er dyestealeren (øverst)
IMG_7722.jpeg

Her er de to neste etter det:

IMG_7743.jpeg
Den siste er tatt idag
IMG_7762.jpeg
Med andre ord så føler jeg det går feil vei.. tatt blodprøver idag så da får jeg endelig svar på om det er økning eller ikke i morgen.

Last edited:
Back
Topp