IKM uke 50

Her kom det spotting i går og TR i dag. Men det er helt greit :love017 Så da tolker jeg den spennende temperaturen denne mnd som at kroppen kanskje nå har stabilisert seg litt etter MA. Har bestilt meg gynekologtime om en uke for å få litt status. Så håper jeg kroppen er skikkelig klar for nye muligheter i september :dance008
Åå, håpa så veldig at vi begge skulle inn i august :Heartred Men så fint at det kan se ut som kroppen er tilbake! Det gir jo masse håp for neste pp :love017

Tror nok kanskje jeg kan settes på gravid?? :smiley-ashamed004
Har jo testet ut Ovitrelle, men kan vel kanskje ikke komme unna at det _er_ stigning! Så uansett hvordan dette går så er jeg jo gravid akkurat nå!
Nå ble jeg usikker på om jeg allerede har gratulert deg, men heller to ganger enn ingen: GRATULERER! :Heartpink

Hvem er det jeg prøver å lure, tok jo en test til nå :laughing002 Ulempen med hjemmekontor!
Trooor den er sterkere enn første test, og hadde jo ikke holdt meg mer enn maks en time nå. Men er så redd det er skygge!!
Første bilde etter 4 minutter og andre etter 6 minutter..
Vis vedlegget 422019
Vis vedlegget 422020
Er den rosa eller er det bare ønsketenking? :nailbiting:
Herregud! Den økte fort! Gratulerer :D Skal jeg sette deg på gravid?:shy:

Jeg er både her og i uke 51 da el kom litt senere enn antatt. Men har tatt disse i dag. Bare 7dpo.. hadde helt blenda i dagtidlig.. kan det virkelig være babystrek? Altså... jeg har ikle ord.... ikke får jeg lagt til noe smilefjes eller noe her heller, funker ikke..

Vedlegg

• 20231211_140656.jpg
    20231211_140656.jpg
    1,3 MB · Visninger: 147
Jeg er både her og i uke 51 da el kom litt senere enn antatt. Men har tatt disse i dag. Bare 7dpo.. hadde helt blenda i dagtidlig.. kan det virkelig være babystrek? Altså... jeg har ikle ord.... ikke får jeg lagt til noe smilefjes eller noe her heller, funker ikke..
Jeg ser strek på begge :D

Dette ser veldig lovende ut! :woot:

Jeg ser strek ❤️

Back
Topp