Cravings

Er den på ja lista? Tror jeg styrer unna til jeg er ferdig sånn uansett, for sikkerhetsskyld :) men den ferske har merkelig konsistens og smaker ikke salami :hilarious::hungover:
Litt forskjellig hvor strenge folk er ift spekemat. Jeg har en kollega også som spiste spekemat fra store produsenter, fordi hun mente matsikkerheten i det var god nok. Det er jo helt opp til den enkelte, og sikkert egentlig ikke noe stress. Men med min historikk tør jeg ikke, rett og slett. Har jo kutta te og kaffe av samme grunn.

Fortsatt på druekjøre jeg. Autumn crisp, NOM.

I tillegg har jeg sykt lyst på smågodt, i lett blanding fra surt til salt. :bag:

Litt forskjellig hvor strenge folk er ift spekemat. Jeg har en kollega også som spiste spekemat fra store produsenter, fordi hun mente matsikkerheten i det var god nok. Det er jo helt opp til den enkelte, og sikkert egentlig ikke noe stress. Men med min historikk tør jeg ikke, rett og slett. Har jo kutta te og kaffe av samme grunn.
Ikke sant. En tidligere kollega spiste og drakk som hun ville. Hun fødte en frisk gutt 2 uker før termin.

Jeg tør rett og slett ikke jeg heller. Jeg var jo en freak på monster før graviditeten fks, mens nå kan jeg ta et par super en gang i blandt, Åsså må samboer ta resten.

Savner svartpølse jeg. :laughing002 Men prøver å bare «glemme» at det finnes mens jeg er gravid. Spiser andre ting og tenker at jeg slipper unna ekstra fett, haha! Spist usunt mye spekemat etter førstemann og frem til jeg ble gravid igjen. Favorittsalami med majones! Omg!! :love017 Fint å føde på våren da, og ha hele sommeren med spekeskinke og vannmelon!

Ved å prøve nye ting kan man også risikere å finne nye favoritter! :joyful:
Update. :laughing002 Biffen hadde altfor mye hvitløk for gravidnesa mi. Men samboeren mente de hadde brukt mye mer hvitløk enn de pleide visstnok. Tror vi får prøve den igjen senere når jeg ikke har luktesans som en blodhund. Kan seriøst kjenne lukten av parfymefri krem fra andre etasje nå. :laughing021

Kvalm. Men tror jeg har lyst på kransekakestenger, julemarsipan og fersk appelsinjuice. Så mannen skal på tokt stakkars.

I dag måtte jeg ha en feit burger fra Esso :hilarious: :hilarious: Tenkt på den i hele dag! Å fy søren, det var godt

Har spist opp en boks med reker :angelic: De er ekle, men jeg bare elsker de. Haha! Med sitron og majones, og deilig loff! Nam!

Spiste 4 biter julemarsipan og en sjokoladebit- de var såååå ferske og gode, herreguuuud. Håper virkelig det blir priskrig på de før jul, hvis ikke blir dette dyrt!

Spiste 4 biter julemarsipan og en sjokoladebit- de var såååå ferske og gode, herreguuuud. Håper virkelig det blir priskrig på de før jul, hvis ikke blir dette dyrt!
Men blir det priskrig går det tomt. :bag: Hater dust priskrig! :laughing002 Den jula jeg gikk gravid med første var det utsolgt overalt og jeg gråt fordi vi ikke fant noe. Haha! Så kjørte samboeren langt og lenger enn langt og fant endelig en haug overprisa marsipan. Så ble jeg kvalm og orket ikke spise noe av det likevel. :dead::laughing021

Søte små tomater :D :happy119 gått ned på høykant de siste dagene, samboer som påpekte at jeg har det som craving:hilarious:

Jeg har SÅ lyst på kransekakestenger fra Bertha :sad015 finner de ikke noe sted!!

Back
Topp