Kjørte ens ærend til en Kiwi i stad og sjekkaIkke på kiwi heller? De som bruker å ha her

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjørte ens ærend til en Kiwi i stad og sjekkaIkke på kiwi heller? De som bruker å ha her

ÅååhKjørte ens ærend til en Kiwi i stad og sjekka![]()
Jeg har en kransekake i frysa som jeg seriøst vurderer å begynne å snackse påÅååhde bruker å ha, men kanskje nærmere jul…
![]()
Får i meg såpass lite mat at det sikkert bare er bra egentlig (prøver å rasjonalisere galskapen)Ååå denne tanken har ikke streifet meg engang, men når jeg leste dette så fikk jeg også plutselig EKSTREMT lyst på kransekakestenger!!! Dette blir dagens missionJeg har SÅ lyst på kransekakestenger fra Berthafinner de ikke noe sted!!

Har fortsatt ikke funnet noen! Irriterer meg grenseløst. Tinte en kransekake jeg hadde i frysa, men den var IKKE god, så ble sur og kasta hele greia, haha.Ååå denne tanken har ikke streifet meg engang, men når jeg leste dette så fikk jeg også plutselig EKSTREMT lyst på kransekakestenger!!! Dette blir dagens mission![]()
men nå frister mer ordentlig mat, ikke alltid sunn mat heller men bare at godteri er helt uinteressant. Må nesten tvangsfôre i meg noen biter for jeg skjønner ikke at det er mulig
Samme her, søtsaker frister overhodet ikke. Lite annet som frister å. Blir mest havregrøt og rugbrød.Eneste veldig rare jeg merker er at smågodt ikke frister lengre.. Og dette er virkelig ikke meg, er egentlig den godtegrisenmen nå frister mer ordentlig mat, ikke alltid sunn mat heller men bare at godteri er helt uinteressant. Må nesten tvangsfôre i meg noen biter for jeg skjønner ikke at det er mulig
![]()
Jeg har helt dilla på surt smågodt jegEneste veldig rare jeg merker er at smågodt ikke frister lengre.. Og dette er virkelig ikke meg, er egentlig den godtegrisenmen nå frister mer ordentlig mat, ikke alltid sunn mat heller men bare at godteri er helt uinteressant. Må nesten tvangsfôre i meg noen biter for jeg skjønner ikke at det er mulig
![]()

og fremdeles såååå lyst på berthas kransekakestenger!!!
Jeg finner de ikke NOE sted!!!! Aaaaargh!!@CanisBebis se hva jeg fant på kiwi i dag! Kjøpte en pakke kun fordi at du har hatt så lyst på, å bønna syns de var skummelt gode![]()
Får håpe de kommer snartJeg finner de ikke NOE sted!!!! Aaaaargh!!

I går kjøpte jeg faktisk mandler og vurderer å la egne- men det er berthas jeg vil haFår håpe de kommer snart![]()

Hvis nøden blir for stor, så kan jeg sende deg i postenI går kjøpte jeg faktisk mandler og vurderer å la egne- men det er berthas jeg vil ha![]()