Cravings

Åååh :( de bruker å ha, men kanskje nærmere jul… :(
Jeg har en kransekake i frysa som jeg seriøst vurderer å begynne å snackse på :smiley-angelic006 Får i meg såpass lite mat at det sikkert bare er bra egentlig (prøver å rasjonalisere galskapen)

Ååå denne tanken har ikke streifet meg engang, men når jeg leste dette så fikk jeg også plutselig EKSTREMT lyst på kransekakestenger!!! Dette blir dagens mission:pompus::hilarious:
Har fortsatt ikke funnet noen! Irriterer meg grenseløst. Tinte en kransekake jeg hadde i frysa, men den var IKKE god, så ble sur og kasta hele greia, haha.

Nå har jeg dilla på Rema1000 sitt surdeig kneippbrød med smør og ost - NYDELIG nøytral mat :hilarious:

Eneste veldig rare jeg merker er at smågodt ikke frister lengre.. Og dette er virkelig ikke meg, er egentlig den godtegrisen :laughing002 men nå frister mer ordentlig mat, ikke alltid sunn mat heller men bare at godteri er helt uinteressant. Må nesten tvangsfôre i meg noen biter for jeg skjønner ikke at det er mulig:laughing002

Eneste veldig rare jeg merker er at smågodt ikke frister lengre.. Og dette er virkelig ikke meg, er egentlig den godtegrisen :laughing002 men nå frister mer ordentlig mat, ikke alltid sunn mat heller men bare at godteri er helt uinteressant. Må nesten tvangsfôre i meg noen biter for jeg skjønner ikke at det er mulig:laughing002
Samme her, søtsaker frister overhodet ikke. Lite annet som frister å. Blir mest havregrøt og rugbrød.

Jeg har helt dilla på surt smågodt jeg :hilarious:

Orker ikke stort av noe- men blir 3-4 biter julemarsipan noen kvelder i uka :greet008 og fremdeles såååå lyst på berthas kransekakestenger!!!

Veldig lite som frister for tiden. Kjedelig å spise, for det meste smaker ikke godt. I dag ble det indisk take-away til middag, det og kebab er det beste jeg spiser for tiden. Blir mye take-away. Har ikke ork til å planlegge og lage middag, vanskelig å kjøpe noe i butikken når ingenting frister.

Kyllinglår er min greie tror jeg. Det eneste jeg klarer å få ned, selv om kvalmen er intens. Kyllinglår, potetsalat og pink lady epler sammen! :love017

Mine cravings om dagen er polarbrød med bremykt og Stabburet fersk leverpostei. Eller toastet brød med smør og Delikat sin Chilikreps :D

@CanisBebis se hva jeg fant på kiwi i dag! Kjøpte en pakke kun fordi at du har hatt så lyst på, å bønna syns de var skummelt gode :hilarious:

Vedlegg

• A70263B7-03DE-4884-83FD-9BEB6FAA7AFC.jpeg
    A70263B7-03DE-4884-83FD-9BEB6FAA7AFC.jpeg
    463,4 KB · Visninger: 19
Back
Topp