Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er vel søt! Men nå MÅ de vel komme i butikk her snart ogHvis nøden blir for stor, så kan jeg sende deg i posten![]()

Jepp- farris er no-go her og nå. Egentlig ikke noe drikke som frister (bortsett fra cola, og det har jeg slutta med i svangerskapet).Er det flere som er som meg som har en cravings den ene dagen, også bli lei og kvalm bare av å tenke på det neste dag?har kjøleskapet fult av bla farris, som jeg hadde helt dilla på, nå spyr jeg bare av tanken
![]()
De er vel rett rundt hjørnet tenker jegDu er vel søt! Men nå MÅ de vel komme i butikk her snart og![]()
Jeg er cola zero addict til vanlig, nå har jeg ikke lyst påJepp- farris er no-go her og nå. Egentlig ikke noe drikke som frister (bortsett fra cola, og det har jeg slutta med i svangerskapet).
Egentlig ingenting som frister verken av mat eller drikke. Har gått ned en kilo foreløpig.
drikke er det vanskeligste...Det har jeg lyst på og, så i morgen må jeg på leting..Alt skriveriet her inne har fått meg til å crave kransekakestenger.![]()
Og blå redbull, prøver å holde meg til 2-3 i uka. Drikker ikke kaffe så tenker at det må være innafor.Jeg har det samme. Eller jeg har ikke cravings, men finner noe jeg klarer å spise en dag og neste dag brekker jeg meg bare av tanken på at jeg faktisk har spist det. I tillegg har jeg problemer med hårfargen min. Brekker meg når jeg ser meg i speilen. Samme med en joggebukse jeg har som jeg ikke kan bruke fordi jeg blir kvalm av den. Dette er faktisk helt sykt :OEr det flere som er som meg som har en cravings den ene dagen, også bli lei og kvalm bare av å tenke på det neste dag?har kjøleskapet fult av bla farris, som jeg hadde helt dilla på, nå spyr jeg bare av tanken
![]()
Det har jeg lyst på og, så i morgen må jeg på leting..Og blå redbull, prøver å holde meg til 2-3 i uka. Drikker ikke kaffe så tenker at det må være innafor.
Redbull har jo små bokser da, så det kan jo kanskje gå fint? Klarer ikke kutte all koffeinÅåh redbull hadde vært godt. Eller helst gull-Monster, den var jeg rimelig hekta på før sommeren. Måtte kutte veldig ned på koffein før jeg ble gravid da, pga overaktiv blære og koffein er/var en supertrigger for meg. Tok en slurk fra mannens monster her om dagen og det var sykt godt. Skulle ønske de kom i små bokser også, og ikke bare i halvlitersbokser.

Redbull har jo små bokser da, så det kan jo kanskje gå fint? Klarer ikke kutte all koffein![]()
Haha! Skjønner hva du mener, jeg har et tv program som jeg spyr av å tenke påJeg har det samme. Eller jeg har ikke cravings, men finner noe jeg klarer å spise en dag og neste dag brekker jeg meg bare av tanken på at jeg faktisk har spist det. I tillegg har jeg problemer med hårfargen min. Brekker meg når jeg ser meg i speilen. Samme med en joggebukse jeg har som jeg ikke kan bruke fordi jeg blir kvalm av den. Dette er faktisk helt sykt :O
sikkert fordi jeg så mye på det de første ukene og kastet opp mye etter jeg hadde sett på det! Kroppen og psyken er merkelig!Godt at det ikke bare er jeg som er galHaha! Skjønner hva du mener, jeg har et tv program som jeg spyr av å tenke påsikkert fordi jeg så mye på det de første ukene og kastet opp mye etter jeg hadde sett på det! Kroppen og psyken er merkelig!
Det er tidlig enda daJeg er faktisk litt trist for at jeg ikke har noen cravings.
Med førstemann så var det isbiter som gjaldt.
Nå er det ikke noe, synes det er litt trist egentlig.

Fant du noen gang kransekakestenger?Vis vedlegget 417423og plutselig var dette det beste i verden?!

Ja!! Mannen kom hjem med to poser, som jeg nyyyyyter!Fant du noen gang kransekakestenger?![]()
Det er det! Vi får se, jeg ønsker så sykt å få rare cravings.Det er tidlig enda da![]()