Ble Samyang nudler i kveld, litt i sterkeste laget så regner med det kanskje blir fart på magen nå
Kanskje det man skal feire 1.mai med

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nam!! Hvilken er din favoritt?Har så lyst på pizza fra pizzabakeren![]()

Spiser ikke kjøtt så jeg bestiller den som heter vegetarianeren, tar bort sopp og legger til ananas (dont shoot meNam!! Hvilken er din favoritt?![]()
). Men da jeg spiste kjøtt var jeg veldig glad i den som heter biffenHaha, jeg skal ikke skyte deg. Jeg pleier å bestille med ananas selv!Spiser ikke kjøtt så jeg bestiller den som heter vegetarianeren, tar bort sopp og legger til ananas (dont shoot me). Men da jeg spiste kjøtt var jeg veldig glad i den som heter biffen
Tror drengen og kokkens favoritt er mine topp to, men kanskje jeg skal prøve biffen neste gang. Er så dårlig på å prøve nye ting. 
Woho! Er en grunn til at jeg husker navnet på den pizzaen for å si det sånn, bestilte alltid denHaha, jeg skal ikke skyte deg. Jeg pleier å bestille med ananas selv!Tror drengen og kokkens favoritt er mine topp to, men kanskje jeg skal prøve biffen neste gang. Er så dårlig på å prøve nye ting.
![]()
er livredd for å prøve noe nytt for er så sjeldent jeg bestiller mat/spiser ute at jeg er dritredd for at det ikke skal bli bra når jeg først gjør det
Haha, ja jeg er helt lik. Samboeren overbeviste meg om å prøve noe nytt første (og eneste) gang vi spiste ute sammen uten lillemann siden han ble født. Klarte ikke spise det engang, og var så skuffa! Ble brødskiver da vi kom hjem.Woho! Er en grunn til at jeg husker navnet på den pizzaen for å si det sånn, bestilte alltid den
er livredd for å prøve noe nytt for er så sjeldent jeg bestiller mat/spiser ute at jeg er dritredd for at det ikke skal bli bra når jeg først gjør det
![]()
Er litt risiko å prøve nye ting, men biffen høres god ut da!Ved å prøve nye ting kan man også risikere å finne nye favoritter!Haha, ja jeg er helt lik. Samboeren overbeviste meg om å prøve noe nytt første (og eneste) gang vi spiste ute sammen uten lillemann siden han ble født. Klarte ikke spise det engang, og var så skuffa! Ble brødskiver da vi kom hjem.Er litt risiko å prøve nye ting, men biffen høres god ut da!

Det er helt sant!Ved å prøve nye ting kan man også risikere å finne nye favoritter!![]()
Utfordrer meg innimellom 
Sammen liksom?Knekkebrød med smør, brunost og salami er sykt godt for tiden!!
Biffen er min favoritt!!Spiser ikke kjøtt så jeg bestiller den som heter vegetarianeren, tar bort sopp og legger til ananas (dont shoot me). Men da jeg spiste kjøtt var jeg veldig glad i den som heter biffen
Holder meg til leverpostei med sylteagurk, rødbeter, majones og salt + pepper jegKnekkebrød med smør, brunost og salami er sykt godt for tiden!!

JaSammen liksom?
du må prøve, er både salt og søtt, veldig godt. Du kan bruke fersk salami.Hehe- ja salt og søtt gir jo bliss det. Men jeg liker ikke den ferske salamien dessverre! Teller ned til go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke på barsel (om dette går hele veien)Jadu må prøve, er både salt og søtt, veldig godt. Du kan bruke fersk salami.

Jeg spiser go og mager nå. Blir for mye fett i den ferskeHehe- ja salt og søtt gir jo bliss det. Men jeg liker ikke den ferske salamien dessverre! Teller ned til go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke på barsel (om dette går hele veien)![]()

Åååh! Samme her. Fy søren som jeg savner salami og spekemat, alleredeHehe- ja salt og søtt gir jo bliss det. Men jeg liker ikke den ferske salamien dessverre! Teller ned til go og mager salami og lev litt lettere spekeskinke på barsel (om dette går hele veien)![]()

Er den på ja lista? Tror jeg styrer unna til jeg er ferdig sånn uansett, for sikkerhetsskyldJeg spiser go og mager nå. Blir for mye fett i den ferske![]()

Go og mager er ikke på noen liste, derfor jeg skrive at hun kan spise fersk salami, den er på lista diEr den på ja lista? Tror jeg styrer unna til jeg er ferdig sånn uansett, for sikkerhetsskyldmen den ferske har merkelig konsistens og smaker ikke salami
![]()