August 2023

Begynte på Cyclogest i går, dobbel dose, og har hatt noen voldsomme smerter i underlivet. Kjenner ut som det er i livmora og så strekker det seg liksom nedover mot endetarmen kjennes det ut som. Der er noe voldsom stikking og noen ganger kjenner det ut som luftsmerter i magen, bare at det er i underlivet liksom. Må puste meg igjennom de verste periodene.
Andre som har fått det sånn etter cyclogest?
Hadde det likt dagen før jeg satte Gonapeptyl ved siste uttaket, men da gikk jeg jo ikke på noe progesteron, bare Meriofert og Fyremadel.

Blir jo nesten litt bekymret, men håper jo det «bare» er cyclogest :bored:
Hmm, jeg har kun enkel dose (en morgen og en kveld) men ikke merket noe til så sterke smerter som du nevner :nailbiting:

Lutinus er noe gris... Men det regna jeg egentlig med. Nå måtte jeg faktisk ta på bind for å samle opp alt. Truseinnlegg rant over og trusa ble våt. Herregud så ekkelt. Jeg har med meg begrenset med klær. Skulle jo bare være borte en natt og reiser hjem med fly etter innsettet. Flaks at jeg nappet med meg en ekstra truse rett før jeg dro i dag tidlig.

Men Cyclogest var kanskje ikke så mye bedre enn det her. Det er jo sånn seigt og fettete. Lutinus er bare flytende gugg når det kommer ut igjen.

Lutinus er noe gris... Men det regna jeg egentlig med. Nå måtte jeg faktisk ta på bind for å samle opp alt. Truseinnlegg rant over og trusa ble våt. Herregud så ekkelt. Jeg har med meg begrenset med klær. Skulle jo bare være borte en natt og reiser hjem med fly etter innsettet. Flaks at jeg nappet med meg en ekstra truse rett før jeg dro i dag tidlig.

Men Cyclogest var kanskje ikke så mye bedre enn det her. Det er jo sånn seigt og fettete. Lutinus er bare flytende gugg når det kommer ut igjen.
Synes de er like ille. Anbefaler menstruser :hilarious:

Ja må vurdere å skaffe meg det. Jeg pleier å bruke menskopp ellers. Men det er jo ikke noe god idé nå. :biggrin Håper jeg slipper den der koppen og bind resten av dette året og et godt stykke uti det neste. :laughing002:Heartbigred
Jeg som skal gå på cyclogest ut uke 9/10 måå ha menstruser, noe annet er totalt galskap

Da var jeg ferdig med uttak, 4 egg på venstre side, ingen fra høyre, men der hadde jeg en cyste.

Synes alt var mye vondere idag, så glad det er overstått.

Starter på my runde med stimulering på onsdag, denne gangen Menopur med den nye pennen!

Jeg har brukt det til alle sprøyter, fungerer kjempegreit! Kjøper kremen, og da bruker jeg bare litt om gangen.

Men ang Menopur, har hørt at de nye pennene har kjempetynne nåler. De skal visst være de tynneste på markedet :joyful:
Så lurt! Jeg satte første dose Menopur i dag, den nåla var kjempetynn så det hadde du helt rett i - kjente den ikke på vei inn! Trakk den kanskje ut litt skeivt så da kjente jeg den da, men ikke ille.
Skal bruke emla til Fyremadelen, siden flere sier den er verre! :Heartred Takk for at du skrev det, da fikk jeg liksom litt mer mot, når det var et alternativ :joyful:

Da var jeg ferdig med uttak, 4 egg på venstre side, ingen fra høyre, men der hadde jeg en cyste.

Synes alt var mye vondere idag, så glad det er overstått.

Starter på my runde med stimulering på onsdag, denne gangen Menopur med den nye pennen!
Vel overstått! Satser på att et av dem er gullegget ❤️ Menopur-pennen er veldig enkel og har tynn nål. Gikk veldig fint syntes jeg.

Jeg er også ferdig med et ganske vondt uttak. Fikk ut 13 egg så det var jo kjempebra siden de bare så 9 på siste ul. Noen av dem var ganske små så er kanskje ikke modne. Blir spennende å høre om befruktningen imorgen. Jeg begynte å grine når det var ferdig og legen spurte hvordan det går med meg. Ble veldig emosjonell siden dette et siste uttak og så mye står på spill. Jeg hadde ikke med kona fordi vi hadde planlagt dårlig. Jeg har hatt alle uttak uten henne og det har gått fint men følte på det nå når det var siste. Håper vi kan ordne så at hun er med på innsettet.

Vel overstått! Satser på att et av dem er gullegget ❤️ Menopur-pennen er veldig enkel og har tynn nål. Gikk veldig fint syntes jeg.
Lykke til til deg idag! Når har du uttak? ❤️

Og ja, nesten så jeg gleder meg litt til Menopur pennen :laughing002 Sykepleier her viste den nye nålen tidligere, og forklarte at salgspitchen fra Menopur nettopp er det at nålen deres er tynnest!

Jeg er også ferdig med et ganske vondt uttak. Fikk ut 13 egg så det var jo kjempebra siden de bare så 9 på siste ul. Noen av dem var ganske små så er kanskje ikke modne. Blir spennende å høre om befruktningen imorgen. Jeg begynte å grine når det var ferdig og legen spurte hvordan det går med meg. Ble veldig emosjonell siden dette et siste uttak og så mye står på spill. Jeg hadde ikke med kona fordi vi hadde planlagt dårlig. Jeg har hatt alle uttak uten henne og det har gått fint men følte på det nå når det var siste. Håper vi kan ordne så at hun er med på innsettet.
For en fangst! Det er jo et kjempegodt resultat! Krysser fingrene for at dere får mange gode embryo ❤️ Spent på oppdateringen din imorgen!

Og jeg og opplevde et vondere uttak idag, syns det var helt forferdelig, og har og vondere enn vanlig nå etterpå. Såpass at vi ikke har dratt fra klinikken enda, men jeg fikk varmepute og det lindret en god del. Så hvis du har tilgang på det, kanskje det kan hjelpe deg også?

For en fangst! Det er jo et kjempegodt resultat! Krysser fingrene for at dere får mange gode embryo ❤️ Spent på oppdateringen din imorgen!

Og jeg og opplevde et vondere uttak idag, syns det var helt forferdelig, og har og vondere enn vanlig nå etterpå. Såpass at vi ikke har dratt fra klinikken enda, men jeg fikk varmepute og det lindret en god del. Så hvis du har tilgang på det, kanskje det kan hjelpe deg også?
Ja, ble så overveldet av følelser etterpå så har ikke helt fått tatt det innover meg, men det er jo et kjempegodt resultat. Håper håper at de er av god kvalitet! Jeg har et lite håp om å få innsett av blasto, vi får se. Jeg reiser fra sykehuset nå og skal ta fly hjem i ettermiddag. Får ordne en varmepute når jeg kommer hjem, takk for tips! Håper du føler deg bedre snart ❤️

Hehe nei cyclogest smelter jo når du har fått satt de oppi. Så da renner det jo ut igjen. Fælt så klissete og ekkelt. Men får tro det hjelper til med å bli gravid. Får holde ut. :laughing002 Bindet jeg tok på i går var helt gjennomtrukket av gugg. Må nesten kjøpe meg pakke med bind til dette her. Truseinnlegg holder så definitivt ikke

Hehe nei cyclogest smelter jo når du har fått satt de oppi. Så da renner det jo ut igjen. Fælt så klissete og ekkelt. Men får tro det hjelper til med å bli gravid. Får holde ut. :laughing002 Bindet jeg tok på i går var helt gjennomtrukket av gugg. Må nesten kjøpe meg pakke med bind til dette her. Truseinnlegg holder så definitivt ikke
Erfaringsmessig så trekker det faktisk ikke nedi bindene...

Back
Topp