Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Vet ikke om det er mulig å se en nub her? :D Jordmor ville/kunne vertfall ikke si noe - 14+0

Vedlegg

• IMG_7036.jpeg
    IMG_7036.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 84
  • IMG_7035.jpeg
    IMG_7035.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 84
Vet ikke om det er mulig å se en nub her? :D Jordmor ville/kunne vertfall ikke si noe - 14+0
Ser ut som jente ut i fra nub på første bildet (jeg er ikke ekspert) :)

bildene er desverre av dårlig kvalitet. har du flere?
jeg kan se nub, men pga av uklarhet og posisjonen til barnet er det lett å gjette feil her.
Her er det siste, såg lite sjølv på dette o_O
Men takk for at du tok ein titt!

Vedlegg

• Snapchat-63640891.jpg
    Snapchat-63640891.jpg
    945,4 KB · Visninger: 69
Ikke det beste bildet men var vanskelig da fosteret rørte på seg hele tiden...Bildet er tatt i uke 14+0

Vedlegg

• download.jpeg-13.jpg
    download.jpeg-13.jpg
    125,9 KB · Visninger: 61
Hei jeg var på tidlig ultralyd uke 12+5 og lurer på om noen kan se hva dette kan være slags kjø

Last edited:
Hei jeg var på tidlig ultralyd uke 12+5 og lurer på om noen kan se hva dette kan være slags kjønn? Jordmor sa ingen ting, og jeg var så livredd for at noe skulle være galt, så jeg hverken turte eller kom på å spørre.. og nå i ettertid driver jeg å lurer meg grønn Vis vedlegget 413166
Denne er litt i grenseland mellom begge kjønn. Men synes det ser litt mer gutt ut da den er litt kort. har du flere bilder?

Kan man se noe her? 13+1. Jeg vet kjønn, men synes det er fascinerende med den nub-greien…
E2EB1F0D-0966-4E9E-A4F7-CF8FA2605E8F.jpeg

Er det nub man ser her?
Ja, jeg vil si jente her, men hvis det er tidlig kan det skje endringer. Ser du skriver 11+2/11+5, da er det nok for tidlig å se kjønn. Alle ser ut som jenter før uke 12 og tidlig i uke 12 er det mange jenter som kan bli gutter.

Hei jeg var på tidlig ultralyd uke 12+5 og lurer på om noen kan se hva dette kan være slags kjønn? Jordmor sa ingen ting, og jeg var så livredd for at noe skulle være galt, så jeg hverken turte eller kom på å spørre.. og nå i ettertid driver jeg å lurer meg grønn Vis vedlegget 413166
Jeg er enig med Lille gul at denne er litt i grenseland. Kanskje du kan sende inn til early glimps?

Back
Topp