Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som jente ut i fra nub på første bildet (jeg er ikke ekspert)Vet ikke om det er mulig å se en nub her?Jordmor ville/kunne vertfall ikke si noe - 14+0
Takk for svar likevel! Veldig spennendeSer ut som jente ut i fra nub på første bildet (jeg er ikke ekspert)![]()
Her er det siste, såg lite sjølv på dettebildene er desverre av dårlig kvalitet. har du flere?
jeg kan se nub, men pga av uklarhet og posisjonen til barnet er det lett å gjette feil her.
hvis man skal gjette ut i fra disse bildene ville jeg ha tippet litt mer sannsynlighet for jente.Her er det siste, såg lite sjølv på dette
Men takk for at du tok ein titt!
Takk for at du tok ein titt!hvis man skal gjette ut i fra disse bildene ville jeg ha tippet litt mer sannsynlighet for jente.

Denne er litt i grenseland mellom begge kjønn. Men synes det ser litt mer gutt ut da den er litt kort. har du flere bilder?Hei jeg var på tidlig ultralyd uke 12+5 og lurer på om noen kan se hva dette kan være slags kjønn? Jordmor sa ingen ting, og jeg var så livredd for at noe skulle være galt, så jeg hverken turte eller kom på å spørre.. og nå i ettertid driver jeg å lurer meg grønn Vis vedlegget 413166
Ja, jeg vil si jente her, men hvis det er tidlig kan det skje endringer. Ser du skriver 11+2/11+5, da er det nok for tidlig å se kjønn. Alle ser ut som jenter før uke 12 og tidlig i uke 12 er det mange jenter som kan bli gutter.Er det nub man ser her?
Svart dobbeltFekk ikkje so gode bilder, liten knert som ligg like samankrøka som mora
Men kanskje nokon ser noko? 12+6.
Ganske sikker eg såg det sjølv under ultralyden då!
Klarer ikke se nub her, men gjetter gutt for morroKan man se noe her? 13+1. Jeg vet kjønn, men synes det er fascinerende med den nub-greien…
Vis vedlegget 413196
Godt jeg ikke tipper lotto
Gratulerer med jenteSer ut som jenteVet ikke om det er mulig å se en nub her?Jordmor ville/kunne vertfall ikke si noe - 14+0
Jeg er enig med Lille gul at denne er litt i grenseland. Kanskje du kan sende inn til early glimps?Hei jeg var på tidlig ultralyd uke 12+5 og lurer på om noen kan se hva dette kan være slags kjønn? Jordmor sa ingen ting, og jeg var så livredd for at noe skulle være galt, så jeg hverken turte eller kom på å spørre.. og nå i ettertid driver jeg å lurer meg grønn Vis vedlegget 413166