Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Fikk ingen gode bilder av nub fordi baby plutselig bestemte seg for å gjemme seg. Men jeg vil være 14+4 på neste UL. Da får vi håpe på bedre bilder :)
Da får du nok vite kjønnet også. Om de ikke vil si det til deg så vil det være synlig så du kan se selv :joyful:

Noen som ser noe nub her og vil gjette? det var i uke 12+6 på TUL.

Vedlegg

• IMG_7680.jpeg
    IMG_7680.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 78
  • IMG_7678.jpeg
    IMG_7678.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 78
Hvor mange uker er du?
13+4. På dette bilde var det noen på nub theory queens som sa at det var gutt. Men føler det er litt gjetning bare ut av dette bilde? Selv følte jeg når jeg var på ul at det kan se ut som gutt, men nuben var flat/stakk ut rett frem, men kaaanskje antydning til stacking. Så akkurat det var vanskelig å se på. Prøvde å se mellom beina, og kunn se ut som det stakk noe ut, men så var navlesnoren ganske langt ned der og da. Hvis man ser at noe stikker ut etter fullgåtte 13 uker, er det penis, eller kan det også hende at det er klitoris som enda ikke har trukket seg tilbake? IMG_4893.jpeg

13+4. På dette bilde var det noen på nub theory queens som sa at det var gutt. Men føler det er litt gjetning bare ut av dette bilde? Selv følte jeg når jeg var på ul at det kan se ut som gutt, men nuben var flat/stakk ut rett frem, men kaaanskje antydning til stacking. Så akkurat det var vanskelig å se på. Prøvde å se mellom beina, og kunn se ut som det stakk noe ut, men så var navlesnoren ganske langt ned der og da. Hvis man ser at noe stikker ut etter fullgåtte 13 uker, er det penis, eller kan det også hende at det er klitoris som enda ikke har trukket seg tilbake? Vis vedlegget 407709
Jeg tenker også gutt ut i fra dette bildet. Jenter ville hatt en lang flat strek stikkende ut i uke 13 ja. Kjønnsleppene kommer litt senere. Penis stikker litt ut og har gjerne noe oppå som går opp i uke 13.

Hei! Mitt første innlegg i forumet, for øvrig! :)

Synes jeg fikk dårlige bilder - mini ville bare snu ryggen til og jumpe rundt fremfor å bli tatt bilde av da vi var på TUL i går. Da var vi i uke 13+0. Var på en enda litt tidligere ultralyd i uke 11+2 - men det var for å se om blødningene og smertene jeg opplevde var enda en spontanabort, eller om mini fortsatt levde. Noe hen fortsatt heldigvis gjør! ❤️ Fikk ingen bilder med meg da, men bildene ble betraktelig bedre når jeg hadde vaginal ultralyd.. Uansett..!

Har ingen formening selv om hvem denne lille leieboeren er, men min mor er hellig overbevist over at det er en gutt. Hva tror dere? Kan man se noe som helst på disse bildene?

Vedlegg

• 20230612_102446.jpg
    20230612_102446.jpg
    434,3 KB · Visninger: 85
  • 20230612_102437.jpg
    20230612_102437.jpg
    1,3 MB · Visninger: 84
Jeg tenker også gutt ut i fra dette bildet. Jenter ville hatt en lang flat strek stikkende ut i uke 13 ja. Kjønnsleppene kommer litt senere. Penis stikker litt ut og har gjerne noe oppå som går opp i uke 13.
Vinkelen er litt på skeiva, så det vises jo ikke helt som jeg så det live på ul. For det var akkurat det jeg stusset på; at nuben når jeg så den veldig tydelig, så var den veldig på rett linje med ryggraden. Veldig sterke streker også. Men fikk selvfølgelig ikke bilde av det. Men så så vi det jeg tror er under ifra at det var noe litt trekantete som stakk litt ut. Litt usikker på om det var under eller oven ifra, for så veldig godt urinblæra som var ganske full, noe som heller ikke kommer frem på disse bildene. Jeg ble faktisk litt usikker. På bildet under så synes jeg at jeg skimter nubben bak låret og ser nesten ut som en gaffel på tuppen og litt i linje med ryggrad. Vinkelen bilde er tatt i er litt på skrå nedover mot bein. Blir så spennende å komme tilbake neste uke og kanskje få enda tydeligere bilder. Håper på det. Føler og tror litt selv at det er gutt da, men synes ikke det er bekreftet på noe måte endaIMG_4905.jpeg

Hei! Mitt første innlegg i forumet, for øvrig! :)

Synes jeg fikk dårlige bilder - mini ville bare snu ryggen til og jumpe rundt fremfor å bli tatt bilde av da vi var på TUL i går. Da var vi i uke 13+0. Var på en enda litt tidligere ultralyd i uke 11+2 - men det var for å se om blødningene og smertene jeg opplevde var enda en spontanabort, eller om mini fortsatt levde. Noe hen fortsatt heldigvis gjør! ❤️ Fikk ingen bilder med meg da, men bildene ble betraktelig bedre når jeg hadde vaginal ultralyd.. Uansett..!

Har ingen formening selv om hvem denne lille leieboeren er, men min mor er hellig overbevist over at det er en gutt. Hva tror dere? Kan man se noe som helst på disse bildene?
Jeg tror jente altså :D Linje på nub og ryggrad går jo veldig parallelt her da. Var liksom sånn jeg så det live på min ul:laughing002 men så fikk jeg helt andre bilder. Føler litt nå at man burde komme noen få uker lengre for å være helt sikker. Leste noen uktralydteknikere ville ikke lese av kjønn før minimum 14 uker fosters alder, vår uke 16. Så er jo ikke godt å si. Men som min jordmor sa, så er det lettere å se en gutt tidligere, på en god dag, enn jente. Jeg holder en knapp på jente hos deg.

Jeg tror jente altså :D Linje på nub og ryggrad går jo veldig parallelt her da. Var liksom sånn jeg så det live på min ul:laughing002 men så fikk jeg helt andre bilder. Føler litt nå at man burde komme noen få uker lengre for å være helt sikker. Leste noen uktralydteknikere ville ikke lese av kjønn før minimum 14 uker fosters alder, vår uke 16. Så er jo ikke godt å si. Men som min jordmor sa, så er det lettere å se en gutt tidligere, på en god dag, enn jente. Jeg holder en knapp på jente hos deg.
Blir spennende å høre hva de kan se på OUL. Har den relativt sent (19+4), så satser på at de får en god kikk da!

Back
Topp