IKM uke 23 ✨

4E80A580-67C1-4F5D-B618-789C3DCC2DF1.jpeg

Peak idag!:D Da regner jeg eggløsning i morgen, men kan også være idag ( tenker enten idag eller i morgen pga kort topp, men vet jo egentlig ikke)
Aksjer lagt hver dag siden tirsdag, så føler egentlig vi allerede har gjort en god jobb:cool14

J-40519325-31-B2-PP1-EL: 25.5-IKM 08.06​

Gitt at syklusen stemmer og var klar til å gå rett på EL etter stopp gestagen piller 22.5

Jeg synes den siste ser veldig nærme positiv ut! Om den neste du tar er svakere hadde jeg nok tolket den som Peak. Men kan jo også være du får en som er mer tydelig positiv :) Er veldig individuelt hvor tydelig positiv den blir, jeg personlig får sjeldent en som er så positiv at testskreken er sterkere enn kontrollstreken, hvor hos andre blir den veldig tydelig sterkere.
Jeg tok en til i 18 tiden og den var svakere igjen. Så kan jeg da gå ut ifra at den som ble sterk er peak?

Hm, jeg skal fortsette å teste
Ser du har tatt en test til. Prøv enda en for å se om den fortsetter å synke :) Er egentlig ganske enig med LillaDrøm her ang. peak. Hos noen kan de slå ut nokså ulikt med kort tid mellom. Hvis den fortsetter å synke tenker jeg at du kanskje misset positiv test e.l., for den siste du hadde her var så godt som positiv. :hilarious: Da er det bare å bruke pinsa til å legge masse aksjer!:angelic:

Vis vedlegget 406385

Peak idag!:D Da regner jeg eggløsning i morgen, men kan også være idag ( tenker enten idag eller i morgen pga kort topp, men vet jo egentlig ikke)
Aksjer lagt hver dag siden tirsdag, så føler egentlig vi allerede har gjort en god jobb:cool14
Godt jobba :cool: Vi har faktisk fått lagt aksjer både i går og i dag! Og i dag har jeg sykt mye energi og er i nydelig humør, så mistenker en hormontopp i dag :hilarious: så får bare fortsette aksjeleggingen et par dager til og se :joyful:

Jeg har så mye hormoner i sving nå så jeg er nesten helt sikker på at det kun er kroppen min som spiller meg litt, er jeg den eneste som kan kjenne litt på det? Er ca 5dpo, og jeg har allerede kjent litt på snål følelse i puppene(som jeg ikke har hatt siden første svangerskap), og at jeg er ekstremt sliten og utålmodig og irritabel til h***… som om kroppen min ønsker så fælt å få det til på en måte, føler jeg blir skuffet denne syklusen:bag:

Den var like sterk før den tørket
Ble så opptatt med rydding her at jeg tok forumpause resten av dagen. Du har allerede fått samme svaret: Jeg hadde tolket den nederste som positiv eller akkurat ikke postitiv. Med andre ord har du akkurat peaket eller så er det rett før du peaker. I og med at du tok en ny strimmel som ble svakere etter dette har du nok peaket og da er nok EL rett rundt hjørnet. EL-strimlene de neste dagene bør bli svakere som en "bekreftelse" på at du har hatt LH-peaken :)

Fikk tatt en g-test i går kveld, negativ, bare standar babyplan skygge:rolleyes: såå, nå venter jeg bare på EL symptomer, som ikke er tilstede. Eller tr til helgen. Kjenner jeg blir like stresset av og ikke teste etter EL, som jeg blir om jeg tester:facepalm:

Men spottet du den syklusen? Kan ikke være mensen som er på vei? Eller fasteblødning? :D
Ja, fikk positiv EL test ca 3 uker etter første mens dag, så spotting i ei uke, og positiv EL test igjen ei uke etter der. Og pittelitt spotting uka etter det igjen:bored: aldri opplevd det før, så håpet var at d bare var en rar syklus pga hverdagsstresset. Meen, nå frykter jeg enda en slik syklus:nailbiting: skal egenltig hadd EL igår ut ifra tidligere sykluser, meen trodde selv den kom tidlig pga symptomer og masse EL slim, men nå vet jeg sannelig ikke hvor jeg er:hilarious:
Minst ei lita uke til tr enda om jeg hadde EL når jeg trodde. Om ikke er det minst 14 dager til tanta skal dukke opp:p blit helt forvirret av dette. Har aldri opplevd festeblødning før. Vært gravid 7 ganger.

Back
Topp