IKM uke 23 ✨

Jeg hadde eggløsning i går etter symptomene å dømme samt positiv test på tirsdag kveld. Her ser du mine tester fra både i går og forgårs. Min første i går er ganske sterk, men er også tatt noen få timer etter det jeg mener var eggløsning.

Jeg er ingen ekspert, men tenker at man etter hvert blir ganske godt kjent med egen kropp og symptomer i løpet av prøving :)
Er peaken dagen føre selve EL ? Er ny på testingen selv :p

Hvis EL er lørdag og han kommer fredag, så er det mer enn godt nok! :) Da er du på ditt mest fruktbare fredag og fortsatt ganske fruktbar lørdag. Ikke gi opp håpet!:Heartred
Er fortsatt sjanse om dere får lagt inn fredag kveld eller lørdag! Egentlig også søndag:happy: Men skjønner frustrasjonen din da, man vil jo helst optimere:Heartred

Er selvfølgelig et lite håp likevel, takk :Heartred

Har egentlig et lite håp om at EL er litt forsinket! Jeg har vært på reise frem til onsdag, og uvanlig mye stress på jobb i går og minst like mye blir det i dag. Så kanskje egget først slipper når jeg får roa ned i det som skal bli en deeeeeeilig langhelg :D:hilarious:

Har heller ikke kjent de vanlige symptomene enda! Men det kan jo også være fordi jeg har vært på jobbreise og alt har gått i hundre, så har sikkert rett og slett ikke lagt merke til de som jeg pleier. Bare litt svake murringer. Men får ofte menssmerte-lignende følelser iallefall i en dag.

Spennende å se om EL-smertene melder seg snart, eller om de har gått meg hus forbi. :)

Jeg er jo litt ny i denne el-testingen..
I følge min egen innvendige kalender☺️ er EL i dag… men testen (cb advanced digital med lav, høy og topp fruktbarhet) viser fremdeles høy (blinkende smilefjes).
Syns det er litt rart. Har fått blinkende fjes hver dag siden mandag. Altså 5 dager på rad… litt merkelig vel.. den burde vist topp i dag, ( fast smilefjes).

jeg skal jo ikke teste mer enn én gang om dagen på samme tid med denne testen, tror jeg, for da kan jeg «ødelegge» testen.. men blir litt forvirret.. noen som har erfaring med disse testene?

jeg kjenner jo at ting skjer i kroppen, har veldig tydelig kropp med klare tegn.. mye slim, ømt i eggstokkområdet, så det er jo på vei, men er alltid litt usikker på denne el-testingen..

Ut i fra tidligere laange sykluser skal jeg ikke ha EL før nå over helgen. Men som jeg har skrevet tidligere her, så har jeg følt at EL kansje kom tidligere enn forventet. Om jeg har tatt rett så er det ei uke siden i dag, og nå idag har jeg unormalt følsomme og tunge bryster, har hadd rennende utflod i ganske store mengder de siste dagene (ikke noe likt EL slim), venter på tester i posten, spent på og se om det faktisk kan være noe nå:nailbiting: passer veldig dårlig tidsmessig:p så det hadde jo ikke kommet som et sjokk:hilarious: meen, kan jo rett og slett være EL som er på tur også, men jeg tror faktisk ikke det… blir ei lang helg om ikke testene kommer i dag!:angelic:

Ut i fra tidligere laange sykluser skal jeg ikke ha EL før nå over helgen. Men som jeg har skrevet tidligere her, så har jeg følt at EL kansje kom tidligere enn forventet. Om jeg har tatt rett så er det ei uke siden i dag, og nå idag har jeg unormalt følsomme og tunge bryster, har hadd rennende utflod i ganske store mengder de siste dagene (ikke noe likt EL slim), venter på tester i posten, spent på og se om det faktisk kan være noe nå:nailbiting: passer veldig dårlig tidsmessig:p så det hadde jo ikke kommet som et sjokk:hilarious: meen, kan jo rett og slett være EL som er på tur også, men jeg tror faktisk ikke det… blir ei lang helg om ikke testene kommer i dag!:angelic:
Spennende! :D

Jeg er jo litt ny i denne el-testingen..
I følge min egen innvendige kalender☺️ er EL i dag… men testen (cb advanced digital med lav, høy og topp fruktbarhet) viser fremdeles høy (blinkende smilefjes).
Syns det er litt rart. Har fått blinkende fjes hver dag siden mandag. Altså 5 dager på rad… litt merkelig vel.. den burde vist topp i dag, ( fast smilefjes).

jeg skal jo ikke teste mer enn én gang om dagen på samme tid med denne testen, tror jeg, for da kan jeg «ødelegge» testen.. men blir litt forvirret.. noen som har erfaring med disse testene?

jeg kjenner jo at ting skjer i kroppen, har veldig tydelig kropp med klare tegn.. mye slim, ømt i eggstokkområdet, så det er jo på vei, men er alltid litt usikker på denne el-testingen..
Jeg har brukt den testen tidligere. Hadde også en del dager med blinkende smilefjes før den ble fast. Men husker ikke akkurat hvor mange. Kan jo være den er positiv i morgen. Hadde iallfall nok fortsatt å teste litt om jeg var deg :)

Jeg blir gærn av disse eggløsningstestene. Kan noen hjelpe meg å tolke? Er noen positive?

Vedlegg

• IMG_6627.jpeg
    IMG_6627.jpeg
    559,7 KB · Visninger: 92
Jeg blir gærn av disse eggløsningstestene. Kan noen hjelpe meg å tolke? Er noen positive?
Jeg synes den siste ser veldig nærme positiv ut! Om den neste du tar er svakere hadde jeg nok tolket den som Peak. Men kan jo også være du får en som er mer tydelig positiv :) Er veldig individuelt hvor tydelig positiv den blir, jeg personlig får sjeldent en som er så positiv at testskreken er sterkere enn kontrollstreken, hvor hos andre blir den veldig tydelig sterkere.

Back
Topp