Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmepose og ullsokker er min venn <3Fryyyyser.Spesielt når jeg skal sove, må pakke meg inn i pysj, ekstra dyne og varme sokker, og fortsatt føles det som at det er minusgrader under dynen.
Ellers en del hodepine.
, masse småkviser, bekkensmerter og cravings… også konstant trøtt
men hvert symptom er veldig velkomment, siden det betyr at jeg er gravid 
det svinger litt og når jeg plutselig ikke merker noe så blir jeg stressa for at nå mister jeg haha, svingende mood er vel også et symptom det? I dag har jeg ingen symptomer overhode, og det stresser meghar hatt så sterke symptomer hver eneste dag siden 4dpo.
I går hadde jeg en veldig stressende dag, stressnivået var virkelig høyt gjennom hele dagen og ingen søvn, nesten ikke noe mat eller drikke, og jeg måtte beine så fort jeg kunne for å rekke et fly på slutten av dagen. Hadde veldig vondt i magen hele dagen, også er det ikke et pip der i dag. Huff… håper ikke jeg ødela for meg selv.

Håper sånn at du har rettKjære du. Det er svært lite en rugende mamma kan gjøre for å avslutte et svangerskap!
Men husk å drikk vann! Viktig å holde seg hydrert. Symptomer kommer og går, testene er fortsatt sterke?
Er du veldig bekymra så ta en blodprøve hos legen for å måle hcg nivå![]()

Nei, du har ikke ødelagt for deg selv. Levedyktige spirer er mye sterkere enn som så, med mindre du har andre medisinske grunner til å måtte ta det med ro i svangerskapet. Ikke alt stress er farlig, og spesielt ikke i et så begrenset tidsrom. Du er det beste som noen gang har skjedd spiren din! Men du fortjener uansett å få slappe av litt innimellom, da. Håper og tror alt er i orden og føler veldig med deg. Snart er heldigvis den verste tiden over for oss alle.I dag har jeg ingen symptomer overhode, og det stresser meghar hatt så sterke symptomer hver eneste dag siden 4dpo.
I går hadde jeg en veldig stressende dag, stressnivået var virkelig høyt gjennom hele dagen og ingen søvn, nesten ikke noe mat eller drikke, og jeg måtte beine så fort jeg kunne for å rekke et fly på slutten av dagen. Hadde veldig vondt i magen hele dagen, også er det ikke et pip der i dag. Huff… håper ikke jeg ødela for meg selv.
OMG, ja. Luktesans! Det var det som fikk meg til å kjøpe test. Samboeren lukta plutselig syyykt godt.Her er det tunge bryster, luktesans og litt uggen innimellom. Er på en måte sulten og har ikke matlyst på samme tiden. Ikke direkte kvalm enda. Slapp unna det sist, ikke kvalm eller oppkast. Aller mest var jeg ekstremt trøtt sist, håper at det kan komme litt lenger ut i svangerskapet for har ganske krevende uker foran meg på jobb, med tidsfrister som ikke kan endres, og ingen til å hoppe inn i min rolle. Mulig jeg sier fra til sjefen ganske tidlig så hun er obs og vi kan ha en plan b fra start. Det er jo virkelig ikke sikkert jeg slipper like billig unna med kvalmen denne gang…

For en støttende og fin kommentar, ble litt rørt jegNei, du har ikke ødelagt for deg selv. Levedyktige spirer er mye sterkere enn som så, med mindre du har andre medisinske grunner til å måtte ta det med ro i svangerskapet. Ikke alt stress er farlig, og spesielt ikke i et så begrenset tidsrom. Du er det beste som noen gang har skjedd spiren din! Men du fortjener uansett å få slappe av litt innimellom, da. Håper og tror alt er i orden og føler veldig med deg. Snart er heldigvis den verste tiden over for oss alle.
Det har tatt seg litt opp nå, hodepinen og murringene er tilbake.Er nok normalt, har vært sånn her også. Kvalm igår og i forgårs, ingenting i dag.Husker ikke fra sist, eller dem før. Men er det normalt at symptomene kommer og går?
Hadde mere symptomer i går, med kvalme, tretthet og div. Og enda mere dagen før. Eneste jeg har i dag er sterkere smerter i bekkenet og halsbrann(den siste kan være pga jeg har sluttet med nexium til jeg har pratet med legen).
Er livredd for sa og ma siden jeg hadde ma sist. Jeg vil virkelig ikke miste. Vet jo at det egentlig er for tidlig for kvalme da jeg bare er 4+2, men siden den har vært hær så blir jeg usikker.
Samme her. Virker som de fleste symptomene blir verre når jeg er sliten, men at det kommer med litt forsinkelse. Typ mer kvalm hvis jeg har gjort for mye dagen før...Husker ikke fra sist, eller dem før. Men er det normalt at symptomene kommer og går?
Hadde mere symptomer i går, med kvalme, tretthet og div. Og enda mere dagen før. Eneste jeg har i dag er sterkere smerter i bekkenet og halsbrann(den siste kan være pga jeg har sluttet med nexium til jeg har pratet med legen).
Er livredd for sa og ma siden jeg hadde ma sist. Jeg vil virkelig ikke miste. Vet jo at det egentlig er for tidlig for kvalme da jeg bare er 4+2, men siden den har vært hær så blir jeg usikker.