Symptomer?

Trøtt, noe kvalm, mensen murringer/korsrygg murringer; men det aller verste er humørsvingningene.. jeg blir SÅ fort emosjonell eller sur, og det plager meg! Stakkars samboeren min :confused::confused:

Samme her, drikker masse vann. Ja den trøttheten har gått veldig opp og ned for meg denne uken. Ja håper for oss begge at det bare er oss som er bekymret og at alt er bare bra ❤️ skal du på noe tul?
Ja, skal på fredag som kommer. Skal si det neste helg til min familie siden vi bor et stykke unna og ikke kommer på besøk før i august igjen. Så da ville jeg ha tul først for å se at alt var ok før vi sa det.

Venter bare på at den berømte kvalmen skal komme.. kanskje den aldri kommer. Enorme og hovne pupper derimot har kommet! Samme med skikkelige mensensmerter :hungover:

Fremdeles det samme gamle som kvalme, ømme bryst, sliten, tisser oftere, dårlig søvn med mye mer REM-søvn. Mye strekking og murringer. Blir raskere anpusten, men fremdeles lav hvilepuls. Har også hatt mage i en uke nå. Blir litt bekymret over om kroppen får i seg nok næringsstoffer.

Fremdeles det samme gamle som kvalme, ømme bryst, sliten, tisser oftere, dårlig søvn med mye mer REM-søvn. Mye strekking og murringer. Blir raskere anpusten, men fremdeles lav hvilepuls. Har også hatt mage i en uke nå. Blir litt bekymret over om kroppen får i seg nok næringsstoffer.
Løs mage* men har fått en liten minikul også ☺️ kanskje ikke så uvanlig med to når man er i uke 9

Noen som har mye smerter i magen? Typ «mensenlignende» smerte med litt stikkinger. Her kommer det å og går hele tiden. Noen ganger er det veldig vondt, før det brått forsvinner igjen og dukker opp senere
Jeg har mye stikkinger , typ brenning helt nederst i magen som kommer og går. Antar det er ligamentsmerter. Begynte i forgårs. Er 5+2.

I dag sovnet jeg sammen med 1åringen når han skulle ha dupp :sleep002 glad 4åringen er veldig selvgående så han satt å spilte mario kart, merket han kom innom å så etter meg en gang men sovnet igjen med en gang :bag:

Ikke kvalm så langt i dag, men ekstreeeeeemt trøtt og sliten. Føler meg liksom febersyk. Litt smerter i korsrygg og litt ømme pupper. Blir smågal av at det varierer så mye fra dag til dag :wideyed: Var ikke sånn med forrige. Da holdt kvalmen seg jevn feks..

5+1 idag og fortsatt lite symptomer. Jeg har «mens»murringer nesten hele dagen. Kjennes nesten ut som typ stikkinger, og det varierer hvilken side og hvor det er. Aldri vært gravid før så aner ikke om dette er normalt. Men leser flere skriver de har mensmurringer, så satser på at det er vanlig.
Ellers blir jeg sinnsykt fort sulten. Jeg kjente på en skikkelig sultfølelse en halvtime/time etter at jeg spise middag idag:laughing002 Men ellers har jeg ikke så mye matlyst enda. Føler jeg må spise fordi jeg må nå.
Tror ikke heller det helt har gått opp for meg at jeg faktisk er gravid. Spesielt ikke når man ikke merker noe særlig til det enda:think005

Noen som har hatt soppinfeksjon under graviditeten og evt tok dere bare behandlingen uten og gå til legen? Lurer på om jeg kan ha det og derfor den rosa utfloden…

Noen som har hatt soppinfeksjon under graviditeten og evt tok dere bare behandlingen uten og gå til legen? Lurer på om jeg kan ha det og derfor den rosa utfloden…
Har hatt det rett før fødsel med første, kontaktet jordmor som sa jeg fint kunne ta en kur. Har hatt det også etter jeg ble gravid nå uten å gått til lege.

Jeg var skikkelig plaget med soppinfeksjon med nr 3, hadde vell 3-4 ganger i løpet av svangerskapet:dead: tok bare canesten vaginal pille og krem, etter råd fra apoteket, canesten er helt trygt i hele svangerskapet:)

Back
Topp