Symptomer?

Er det flere flergangsgravide som føler seg større enn de er? Type vondt å kjøre bil, føler jeg nesten vagger 7+3.

Er det flere flergangsgravide som føler seg større enn de er? Type vondt å kjøre bil, føler jeg nesten vagger 7+3.
Haha, jaaa! Føler meg såå mye mer gravid enn jeg er :hilarious: 7+2 i dag og magen har poppa, 3.gangs :bag:

Skjønner ikke er også tredjegangs. Kommer aldri til å klare å gjemme magen like lenge som de andre gangene .
Samme her! Til og med de genserne som før var løse, strammer smått over magen nå :bag:

Verdens vondeste pupper og veldig trøtt, hele tiden

4 + 1 (tror jeg) :D Har ømme/tunge pupper litt av og på, hatt litt menslignende smerter og føler jeg har sterkere luktesans. Er veldig spennende å kjenne det på kroppen, vil bare ha flere symptomer så jeg er sikker på at dette faktisk skjer:laughing002

Forresten, noen som har litt hjertebank for tiden? Er så ubehagelig. Sånne rare symptomer. Det og i går hadde jeg utrolig ømfintlig hud i lysken/øvre del av låret. :rolleyes: :smiley-ashamed004
Ja! Jeg satt hele matpausen i går med en puls på over 100. Det normale på meg i den settingen er ca 60-65. Kjente hjertet dunke kraftig, ble nesten stressa. Helt utslitt i går, og lå bare på sofaen etter jeg kom hjem! "Heldigvis" var eldstejenta ikke helt i form heller, og lå under teppet med meg mens vi kosa oss med film, så jeg slapp dårlig samvittighet for å ikke være tilstede! ❤️

Skjønner ikke er også tredjegangs. Kommer aldri til å klare å gjemme magen like lenge som de andre gangene .
Jeg er også 3.gangs, men nå er minste 10,5 år, så ifølge legen er jeg "som en førstegangs", men buksene begynner å stramme ganske godt, så spørs om jeg klarer å skjule det helt til uke 12 :rolleyes::hilarious:

Jeg er småkvalm, litt vonde pupper, trøtt og sliten.. men føler symptomene forsvinner, så er litt bekymret for det.

Jeg er også 3.gangs, men nå er minste 10,5 år, så ifølge legen er jeg "som en førstegangs", men buksene begynner å stramme ganske godt, så spørs om jeg klarer å skjule det helt til uke 12 :rolleyes::hilarious:
Med første (født 2013) holdt vi det skjult til nesten 6 mnd, ingen problem. Med nr. 2 (født 2022) kom magen litt tidligere, men kunne fremdeles gå med normale bukser ganske lenge. Denne gangen sliter jeg allerede :) blir såå fort anpusten også!

Ja! Jeg satt hele matpausen i går med en puls på over 100. Det normale på meg i den settingen er ca 60-65. Kjente hjertet dunke kraftig, ble nesten stressa. Helt utslitt i går, og lå bare på sofaen etter jeg kom hjem! "Heldigvis" var eldstejenta ikke helt i form heller, og lå under teppet med meg mens vi kosa oss med film, så jeg slapp dårlig samvittighet for å ikke være tilstede! ❤️
Jeg har fått sykemelding i noen dager siden jeg har sånn kvalme som kommer og går nå med oppkast innimellom dagene. Har ikke hatt oppkast på 2 dager, men i dag når frokosten til ungen skulle smøres så kom det gitt. Og ufattelig kraftløs for tida. Håper du tar vare på deg selv og ikke blir for stresset da :Heartbigred

Uff.. er ikke en bra følelse.. har selv ikke hatt kjempe kraftige symptomer syntes jeg. Har hart litt kvalme som kom og gikk, ømme bryster, men de er blitt mindre ømme, tett nese og er oppblåst. Men er ikke særlig kvalm lenger og føler som sakt at brystene er blitt mindre ømme.. :sorry: har og fått en del større bryster da, hva med deg?

Last edited:
Uff.. er ikke en bra følelse.. har selv ikke hatt kjempe kraftige symptomer syntes jeg. Har hart litt kvalme som kom og gikk, ømme bryster, men de er blitt mindre ømme, tett nese og er oppblåst. Men er ikke særlig kvalm lenger og føler som sakt at brystene er blitt mindre ømme.. :sorry: hva med deg?
Egentlig akkurat det samme faktisk. Prøver å overbevise meg om at det er fordi jeg har blitt flinkere til å spise mindre og oftere, samt blitt flink å drikke vann. Er jo enda kjempe trøtt, så prøver å overbevise meg at alt står bra til med den lille

Egentlig akkurat det samme faktisk. Prøver å overbevise meg om at det er fordi jeg har blitt flinkere til å spise mindre og oftere, samt blitt flink å drikke vann. Er jo enda kjempe trøtt, så prøver å overbevise meg at alt står bra til med den lille
Samme her, drikker masse vann. Ja den trøttheten har gått veldig opp og ned for meg denne uken. Ja håper for oss begge at det bare er oss som er bekymret og at alt er bare bra ❤️ skal du på noe tul?

Back
Topp