Symptomer?

Off ja det er så fælt:bag: mannen min er heldigvis veldig tålmodig, men han har annerkjennede ord som kjærlighetsspråk og reagerer berre på måten ting blir sagt på. Så sjølv om han forstår at det er hormonene så berre tapper det han heilt likevell. Er vell egentlig det som har vært værst med humørsvingningene, at det går utover kjærligheten mellom oss ❤ så hardt når det står på, men me har nå komt oss gjennom det 5 ganger før:hilarious:
Ja de får gjennomgå diss mannfolka, men vi ordner vel opp etterhvert vi;) jeg blir litt kvass og det høres ut som om jeg er kjempe sinna til en hver tid. Men jeg er ikke alltid det altså :p men mannen min er veldig sår og blir fort lei seg. Så jeg må skjerpe meg.
Det går seg til ❤️ du får gi litt oppmerksomhet underveis :)

Ja de får gjennomgå diss mannfolka, men vi ordner vel opp etterhvert vi;) jeg blir litt kvass og det høres ut som om jeg er kjempe sinna til en hver tid. Men jeg er ikke alltid det altså :p men mannen min er veldig sår og blir fort lei seg. Så jeg må skjerpe meg.
Det går seg til ❤️ du får gi litt oppmerksomhet underveis :)
Ja er det han tåler dårlig, at eg høres så sint ut heile veien. Idag sa eg til minstejenta, hent mobilen min der borte, og han berre "i alle dager kossen e det du snakke til hu?" :hilarious: eg berre, ehm, please?:angelic::hilarious: var tonefallet som var heeilt feil vist, eg merka det knapt. Haha, men han e uber følsom på det, jentene legge ikkje merke til det på samme måte, ikkje på nært hold!

Da slo kvalmen til hos meg, nå 6+5. Er verst om morgenen, før det bedrer seg rundt lunsj. Foreløpig ikke så ille at jeg må kaste opp, og får i meg mat, så trøster meg med det så langt. Har funnet ut at følgende ting er kjekt å ha:

-Salte kjeks
-Smoothie
-Ekstra lett melk
-Frukt

Helt intenst ømme pupper og masse mensensmerter, håper det ikke er et dårlig tegn..

Au, så ømme brystvortene har blitt de siste dagene!

Skikkelig uvell! Ikke kastet opp, men føler meg generelt uggen å dårlig :(

Ingen symptomer i dag, bortsett fra kliss våt og ganske kåt :p
kjenner jeg blir stressa. Ikke ømme bryster i dag engang. Så nå går det vel feil vei!

Håret har forandret seg! Sjampoen og balsamen som har passet meg perfekt gjør nå håret mitt mega fett og flokete o_O

Jeg har hatt veldig løs mage denne uken og gått ned 1kg. 1kg er jo ikke så mye, men liker ikke at magen ikke er i orden. Redd noe skal skje med de små :oops:

Betaler 1000kr hos den private jordmoren jeg går til. Tror det er en ganske vanlig pris men har og sett andre ha priser opp mot 2000 :nailbiting:
Ja sant.. synd at det skal være så dyrt å sjekke «helsa» /noe man er bekymra for. Jeg har helt ærlig tatt over 20 tester og alle er hele tiden veldig positiv, og likevel er jeg bekymra for at det skal gå galt.

Pulsen raser, og jeg er helt utmattet og trøtt. Godt det er en rolig dag på jobb!

Trøøtt. Våkner av meg selv i 5 tiden fortida. Skjønner ikke hvorfor. Småkvalm innimellom, nyser og er tett hele tida, vonde nipler, konstant tankekjør på «er jeg faktisk gravid eller lurer kroppen meg?» (selv med veldig positive tester og noen symptomer). Klarer ikke stole helt på det :smiley-ashamed004 hehe

Forresten, noen som har litt hjertebank for tiden? Er så ubehagelig. Sånne rare symptomer. Det og i går hadde jeg utrolig ømfintlig hud i lysken/øvre del av låret. :rolleyes: :smiley-ashamed004

Tror det kommer ey symptom snikende. Er så sinnsykt ør og litt svimmel. Hodet føles som en ballong, og som om jeg har inhalert et eller anna (uten at jeg har noen erfaring med det altså :hilarious:)

Forresten, noen som har litt hjertebank for tiden? Er så ubehagelig. Sånne rare symptomer. Det og i går hadde jeg utrolig ømfintlig hud i lysken/øvre del av låret. :rolleyes: :smiley-ashamed004
Hadde det sist svangerskap og igjen nå, slitsomt :bag: Kan være tegn på jernmangel også, om jeg husker rett!

Ja, føler jeg har mye høyere puls for tiden. Men ellers vil jeg si jeg er nesten symptomfri.. :think005 Syns trøttheten har stagnert litt også.

Hormonell, utrolig ømme brystvorter og mer farge(?), og virket som at blæren min måtte tømmes hele tiden! Testet i natt og slo ut positivt med en gang. Hadde også vært små uggen i noen dager nå, og i dag har det vært som når jeg har omgangssyke. Har lavere blodtrykk enn vanlig og nesten 100 i puls liggende Er etter mine beregninger 5+2, men skal til legen til uka.

Back
Topp