Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal på fredag som kommer. Skal si det neste helg til min familie siden vi bor et stykke unna og ikke kommer på besøk før i august igjen. Så da ville jeg ha tul først for å se at alt var ok før vi sa det.Samme her, drikker masse vann. Ja den trøttheten har gått veldig opp og ned for meg denne uken. Ja håper for oss begge at det bare er oss som er bekymret og at alt er bare braskal du på noe tul?
Jeg skjønner! Du får ha masse lykke til på fredag da!Ja, skal på fredag som kommer. Skal si det neste helg til min familie siden vi bor et stykke unna og ikke kommer på besøk før i august igjen. Så da ville jeg ha tul først for å se at alt var ok før vi sa det.
Takk. Skal du ha tul?Jeg skjønner! Du får ha masse lykke til på fredag da!håper alt står bra til
![]()
Løs mage* men har fått en liten minikul ogsåFremdeles det samme gamle som kvalme, ømme bryst, sliten, tisser oftere, dårlig søvn med mye mer REM-søvn. Mye strekking og murringer. Blir raskere anpusten, men fremdeles lav hvilepuls. Har også hatt mage i en uke nå. Blir litt bekymret over om kroppen får i seg nok næringsstoffer.
Jeg har mye stikkinger , typ brenning helt nederst i magen som kommer og går. Antar det er ligamentsmerter. Begynte i forgårs. Er 5+2.Noen som har mye smerter i magen? Typ «mensenlignende» smerte med litt stikkinger. Her kommer det å og går hele tiden. Noen ganger er det veldig vondt, før det brått forsvinner igjen og dukker opp senere
Skal på tirsdag etter oppfordring fra legen.Takk. Skal du ha tul?

Siden du har mindre symptomer?Skal på tirsdag etter oppfordring fra legen.![]()
glad 4åringen er veldig selvgående så han satt å spilte mario kart, merket han kom innom å så etter meg en gang men sovnet igjen med en gang 
Var ikke sånn med forrige. Da holdt kvalmen seg jevn feks..Nei, jeg hadde VELDIG kraftige smerter tidligere som legen ville jeg skulle sjekke opp I for sikkerhetsskyld, hun trodde alt skulle være greit da siden de er blitt mindre, men var bedre å være på den sikre siden.Siden du har mindre symptomer?
Men ellers har jeg ikke så mye matlyst enda. Føler jeg må spise fordi jeg må nå.
Har hatt det rett før fødsel med første, kontaktet jordmor som sa jeg fint kunne ta en kur. Har hatt det også etter jeg ble gravid nå uten å gått til lege.Noen som har hatt soppinfeksjon under graviditeten og evt tok dere bare behandlingen uten og gå til legen? Lurer på om jeg kan ha det og derfor den rosa utfloden…
Jeg var skikkelig plaget med soppinfeksjon med nr 3, hadde vell 3-4 ganger i løpet av svangerskapetNoen som har hatt soppinfeksjon under graviditeten og evt tok dere bare behandlingen uten og gå til legen? Lurer på om jeg kan ha det og derfor den rosa utfloden…
tok bare canesten vaginal pille og krem, etter råd fra apoteket, canesten er helt trygt i hele svangerskapet