Høres ut som om du trenger å snakke med en lege. Å besvime av smerte og ikke klare å stå oppreist høres bekymringsfullt ut.Jeg har vært totalt utslått lenge nå, flere dager hvor jeg kun er sengeliggende. Andre dager hvor jeg har noen få timer jeg er oppe. Det kan da umulig være normalt. I dag med kraftige magesmerter, mageproblemer og besvimte av smertene. Jeg ser bleik ut og sliter med å være oppreist. Har ligget hele dagen. Blodtrykk er normalt, 108/53. Ingen feber. Sykt vanskelig å vite når det er noe som kan være sykdom, og hva som er en del av graviditeten. Uke 9 i morgen.
må vell snart bestille større bukse .. 10+0 
Er generelt mye uggen uten matlyst og med ujevne mellomrom kommer det skikkelige topper. De toppene har bare blitt sterkere og sterkere siste uka. Har fått Postafen for å se om det kan hjelpe men tør ikke starte på dem. Står på pakningsvedlegget at de kun skal brukes av gravide når det er ytterst nødvendig. Er redd det kan skade knøttet mitt. Kaster jo ikke opp. Er bare veldig kvalm og sliter med matlysta så ikke så lett å spise.
Håper virkelig det er over kneika snart!
vet ikke helt om det bare er fordi det nettopp var påske eller om lille knøttet tar all energien min. Helt sikker på at jeg kunne sovnet oppreist..
Null nettverk og null mulighet for å utvide det, tror rett og slett byen er for stor for meg. Burde være vanskelig å kjede seg, men jeg aner virkelig ikke hva vi skal ta oss til en lørdag ettermiddag som ikke koster masse eller krever masse forberedelser…