Oss testetøser imellom

Slike har jeg hatt siden cd 8 når jeg startet å teste også! Er sykt rart og nesten egentlig frustrerende. Er på cd 11 i dag og den har vært slik siden. Fikk en sterkere positiv på cd9, og så var den tilbake til sånn i går. Begynner nesten å lure på om det er noe feil på de testene, men det er sikkert ikke det. :nailbiting: :bored: . Det jeg fikk høre var å behandle den som positiv, så ha sex og kos deg liksom. Og bare følge med på når den evt går ned igjen.
Jeg har pcos og er på cd 37 idag. Dette er den mest positive jeg har hatt. Vi har lagt inn aksjer ihvertfall.
Legger ved bilde av testene mine før jeg ble gravid med datteren min på 16 måneder :happy:
7D6310E2-AAB1-4B0D-A7B4-8DD9F34CF75C.jpeg

20230403_103511.jpg

Makesure kjent for skygge? Kan være alt mellom 7-10Dpo, mest sannsynlig 7/8. Hatt noe som kunne minnes om festesmerter, og idag har pulsen skytt i været(noe den aldri gjør så tett opp mot ikm).

Den er ikke positiv enda, så hvis du har hatt samme så har du ikke fått positiv el test, de kan holde seg stabile frem til samme dagen som el, men det e rjo individuelt! Mine ble ikke sterke før cd14 og hadde el i går på cd16:happy:
CD14, fortsatt ikke positiv.
Vis vedlegget 402639
CD15, positiv!
Vis vedlegget 402640
Cd16, eggløsning Vis vedlegget 402641

Er ikke alle som får såå sterke. Spesielt som den nederste, men de må bli minst like sterke!:happy:

Edit; men den du hadde i går er sterkere enn den hun har der altså! Din er positiv, men kan likevel bli sterkere :D
Nei, jeg har bare hatt sterke tester. Den var positiv på cd9 på kvelden, og så har de bare vært veldig sterke etter det(men ikke positive). Natt til cd10 hadde jeg veldig mye murringer og sånn.. Så gjenstår å se om det har vært en eggløsning eller om den lar seg vente på litt og kroppen bare tuller litt. Jeg har aldri hatt vondt ved eggløsning, og jeg har aldri hatt det tidlig heller, så er veldig spennende!:angelic:

Nei, jeg har bare hatt sterke tester. Den var positiv på cd9 på kvelden, og så har de bare vært veldig sterke etter det(men ikke positive). Natt til cd10 hadde jeg veldig mye murringer og sånn.. Så gjenstår å se om det har vært en eggløsning eller om den lar seg vente på litt og kroppen bare tuller litt. Jeg har aldri hatt vondt ved eggløsning, og jeg har aldri hatt det tidlig heller, så er veldig spennende!:angelic:

Blir spennende å se :D

Hei!
Er ny her i forumet, men føler jeg passer ganske godt inn allerede:)
Er 8dpo i dag. Startet å teste i går (7dpo) og fikk en svak strek på babyplan tidligtest som jeg lurte på om noen erfarne tidligtestere kunne se på.
Vet det er tidlig, så fortsatt håp, men klør sånn i fingrene etter å vitehar vært prøver siden 1/8/22, men fikk ikke tilbake mensen etter p-plaster slutt før 2/3/23.
Tok ny test i dag, men hadde ikke flere tidligtester igjen, så det ble en med 25 mlU/ml, som jeg ikke kunne se noe på. Venter på flere tidligtester i posten nå.

Vedlegg

• B8D0FAFE-17F4-4A81-A8C1-82A41948E8B3.jpeg
    B8D0FAFE-17F4-4A81-A8C1-82A41948E8B3.jpeg
    263,3 KB · Visninger: 118
  • E90E578B-19F8-452D-9CC6-52689604D59A.jpeg
    E90E578B-19F8-452D-9CC6-52689604D59A.jpeg
    308,5 KB · Visninger: 122
  • 06E1305D-D8CC-4140-AA5B-A0A0765AEDC8.jpeg
    06E1305D-D8CC-4140-AA5B-A0A0765AEDC8.jpeg
    360 KB · Visninger: 120
Hei!
Er ny her i forumet, men føler jeg passer ganske godt inn allerede:)
Er 8dpo i dag. Startet å teste i går (7dpo) og fikk en svak strek på babyplan tidligtest som jeg lurte på om noen erfarne tidligtestere kunne se på.
Vet det er tidlig, så fortsatt håp, men klør sånn i fingrene etter å vitehar vært prøver siden 1/8/22, men fikk ikke tilbake mensen etter p-plaster slutt før 2/3/23.
Tok ny test i dag, men hadde ikke flere tidligtester igjen, så det ble en med 25 mlU/ml, som jeg ikke kunne se noe på. Venter på flere tidligtester i posten nå.
Her ser jeg noe! Håper den blir sterkere ❤️ babyplan er kjent for skygge, men jeg krysser fingrene for dere!!
Det tok sin tid for deg å få mensen tilbake, fortjener at en spire sitter nå :love017

Her ser jeg noe! Håper den blir sterkere ❤️ babyplan er kjent for skygge, men jeg krysser fingrene for dere!!
Det tok sin tid for deg å få mensen tilbake, fortjener at en spire sitter nå :love017
Tusen takk❤️har ikke prøvd så lenge og er allerede veldig utålmodig på å se den andre streken kjenner jeg. Vil bare teste hele tiden i håp om at den kommerskjønner ikke hvordan dere andre klarer dette over lengre tid, blir sprø allerede

Tusen takk❤️har ikke prøvd så lenge og er allerede veldig utålmodig på å se den andre streken kjenner jeg. Vil bare teste hele tiden i håp om at den kommerskjønner ikke hvordan dere andre klarer dette over lengre tid, blir sprø allerede
Meg igjen. Kan det komme skygge før tiden en ute på disse? Trodde det bare var etter tiden
Jeg er bare i pp 2, etter en ang syklus på 65 dager. Jeg er helt enig med deg, dette er tortur!! :hilarious: jeg hadde nok tatt en ny test i kveld om jeg var deg :hilarious:

Skyggen kan av og til vise før du stapper pinnen i urinen også, skikkelig dritt! :shifty:

Jeg er bare i pp 2, etter en ang syklus på 65 dager. Jeg er helt enig med deg, dette er tortur!! :hilarious: jeg hadde nok tatt en ny test i kveld om jeg var deg :hilarious:

Skyggen kan av og til vise før du stapper pinnen i urinen også, skikkelig dritt! :shifty:
Åja såpass, før også til og med, da skal jeg sjekke dette neste gang:confused:
Jeg har foreløpig klart å holde meg (når jeg kjente jeg måtte tisse løp jeg på do for å ikke bli fristet:laughing002) prøver å holde meg til i morgen tidlig så jeg ikke får falsk negativ, men utrolig vanskelig. Så da sitter jeg heller heller her inne for å se hvordan det går for andre for å distrahere meg selv (fungerer dårlig men)

Åja såpass, før også til og med, da skal jeg sjekke dette neste gang:confused:
Jeg har foreløpig klart å holde meg (når jeg kjente jeg måtte tisse løp jeg på do for å ikke bli fristet:laughing002) prøver å holde meg til i morgen tidlig så jeg ikke får falsk negativ, men utrolig vanskelig. Så da sitter jeg heller heller her inne for å se hvordan det går for andre for å distrahere meg selv (fungerer dårlig men)
Å henge innpå her gjør testetrangen bare myyye større synes jeg :hilarious: du er god! Gleder meg til å se testen i morgen :D

20230404_080211.jpg

Veldig sikker nå på at jeg er gravid. Pulsen stiger enda mer og div andre symptomer. Håper bare at dette blir en terminspire og ikke enda en kjemisk..

Alt for svak stigning til å bli noe? Øverste er 9 dpo (igår), nederste er 10 dpo (idag), tidligtester :sorry:

Vedlegg

• 053681D0-23FE-4FAC-894E-B81D01C1E698.jpeg
    053681D0-23FE-4FAC-894E-B81D01C1E698.jpeg
    941,4 KB · Visninger: 115
Tok ny test i dag. Fikk en svak strek på tidlig babyplan test på søndag, i dag tok jeg en vanlig babyplan da jeg ikke hadde flere tidligtester. Jeg kunne ikke se noe strek på den, men mitt spørsmål er da om det er mulig at det bare er for tidlig enda for den vanlige til å slå ut?

Back
Topp