Oss testetøser imellom

16 DPO/ 4+2:Heartred

Kveldens test:angel7
1680809688894.jpeg

Nei teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Tar du tester hver dag? Jeg kan legge ved mine i denne syklusen. Jeg er 3 dpo idag :) Vis vedlegget 402836
Ja flere ganger til dagen. Det er sjelden jeg får så positive tester i syklusen, men får ta en digital imorgen lettere å forholde seg til sort på hvitt. Skal sette ovitrelle ved positiv test og krise og sette for tidlig, da vil jeg heller sette den en dag for seint.

Hei på dere andre testetøser. Grunnet mange skuffelser med negative tester og to kjemiske så logget jeg meg av forumet for å prøve tenkte litt mindre. Og nå fikk jeg før første gang positiv digital og såpass sterk strimmel på DPO 12 at jeg måtte dele dette med noen andre enn samboeren. Føler litt uvirkelig og klarer ikke helt og sette meg til ro at dette komme å gå enda men i hvertfall et lyspunkt i all prøving. :love017 Og opp på alt har jeg tenkt at desember vil jeg ikke få barn, men samboeren sa at vi har prøvd såpass lenge så skjer det da så skjer det og her sitter vi med positiv test :smiley-ashamed004:love017:D

Vedlegg

• IMG_20230407_091228.jpg
    IMG_20230407_091228.jpg
    4,8 MB · Visninger: 100
Hei på dere andre testetøser. Grunnet mange skuffelser med negative tester og to kjemiske så logget jeg meg av forumet for å prøve tenkte litt mindre. Og nå fikk jeg før første gang positiv digital og såpass sterk strimmel på DPO 12 at jeg måtte dele dette med noen andre enn samboeren. Føler litt uvirkelig og klarer ikke helt og sette meg til ro at dette komme å gå enda men i hvertfall et lyspunkt i all prøving. :love017 Og opp på alt har jeg tenkt at desember vil jeg ikke få barn, men samboeren sa at vi har prøvd såpass lenge så skjer det da så skjer det og her sitter vi med positiv test :smiley-ashamed004:love017:D
Så herlig! Gratulerer så mye!! Håper det er en terminspire ❤️

Gratulerer så mye :love017 :Heartred

Hei! Er 16 DPO i dag og har tatt flere tester de siste dagene. Er noe bekymret da det ikke ser ut som om de viser noe stigning... Nederste er dagens test. Tok derfor en digital med ukesindikator som viser 2 - 3 uker. Er dette et godt tegn?

Vedlegg

• 20230407_101915.jpg
    20230407_101915.jpg
    1,8 MB · Visninger: 153
  • 20230407_092439.jpg
    20230407_092439.jpg
    2 MB · Visninger: 147
Hei! Er 16 DPO i dag og har tatt flere tester de siste dagene. Er noe bekymret da det ikke ser ut som om de viser noe stigning... Nederste er dagens test. Tok derfor en digital med ukesindikator som viser 2 - 3 uker. Er dette et godt tegn?
Følte kanskje den nederste er litt svakere?
Hvilke dager og urin/klokkeslett har du tatt disse på?

Jeg merket på mine strimler at testene ikke økte før på ettermiddagen. Så testen ettermiddag og morgen ble like, og så ble det stigning utover dagen igjen. 2-3 på digital 16 dpo er helt innafor det :)
Jeg tok f.eks digital 13 dpo og fikk 2-3, tok igjen 19dpo og hade 2-3 fortsatt, og så dagen etter 20dpo fikk jeg 3+

Er faktisk litt usikker, men tror disse er tatt på morgenurin. Testene er 14 + 15 + 16 DPO.
Økningen på vanlig 25 tester kan være litt tregere på økingen så tidlig føler jeg og da spesielt på morgen urinen. Så trenger absolutt ikke ha noe å si, så testene dine synes jeg ser fine ut enda☺️ legger ved bilde av mine vanlig og tidlig test, tatt på ettermiddag/kveld.

1680857585206.jpeg

1680857606175.jpeg

Lurte også på om det er anbefalt å måle hcg hos fastlegen og når man skal ta dem? Tørr jo ikke tro pådet helt sa jeg hatt to kjemiske.

Lurte også på om det er anbefalt å måle hcg hos fastlegen og når man skal ta dem? Tørr jo ikke tro pådet helt sa jeg hatt to kjemiske.
Er ikke det, nei.. er mer uvanlig enn vanlig. Men såklart her på forum blir det en del synligere med de som gjør det av diverse grunner.

Nei teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Tar du tester hver dag? Jeg kan legge ved mine i denne syklusen. Jeg er 3 dpo idag :) Vis vedlegget 402836
Hei jeg fikk blinkende på CB, men strimmel er ikke helt positiv. Når ville du satt ovitrelle? Den skal settes fra positiv test, men CB er ikke fast smiley enda.

Vedlegg

• F5F483FB-61CB-43F7-9B21-8B99D1158EA9.png
    F5F483FB-61CB-43F7-9B21-8B99D1158EA9.png
    1,3 MB · Visninger: 72
Back
Topp