Symptomer

Problemet er at jeg vet hvordan ligamentsmerter føles og dette kjentes annerledes ut. Men ligamentsmerter utarter seg kanskje forskjellig? Håper på det❤️
Åååja! Hørtes bare veldig sånn ut på beskrivelsen din . Jeg håper ikke det er negativt ❤️ opplever sånn stikk innimellom jeg også. Holder en knapp på ligamentsmerter ❤️ går det bra nå??
 
To runder med kvalmebølger allerede i dag, og jeg har ikke stått opp av senga ennå. Takk Gud for at mannen tar toåringen. I går holdt jeg på å spy i en grøft på morgentur med bikkja. Men HURRA for symptomer, enda så slitsomt det er!
 
Haha, morsomt kor mange forskjellige symptomer folk har :) Mine er ikkje såå tydelege, samtidig sikkert tydelege nok :) Innimellom kjenner eg nada. Ømme bryster, litt små uggen innimellom, veldig oppblåst og små forstoppa. Kjenner meg mett nesten konstant..
Følsom og har livlege draumar.
Litt mensliknande smerter innimellom, innimellom stikker det.
Litt trøtt og gjespar i løpet av dagen.
Litt urein hud og pms aktig kjensle.
Går eindel opp og ned
6+6 her :)
 
Last edited:
Åååja! Hørtes bare veldig sånn ut på beskrivelsen din . Jeg håper ikke det er negativt ❤️ opplever sånn stikk innimellom jeg også. Holder en knapp på ligamentsmerter ❤️ går det bra nå??
Takk som spør❤️ ingen tegn på abort. Ligger i sengen nå og kjenner veldig på ligamentsmerter nå, sånn som de kjentes ut de forrige gangene:) Veldig fornøyd med det selv om det føles ubehagelig, hehe.
 
Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, og lurer på om noen andre har hatt det i ett svangerskap for så å slippe unna neste runde?
Livredd for å få det denne gangen også, men har ikke kommet enda (7+4 i dag), men mener å huske at det kom rundt uke 8 sist..
skjønner ikke hvordan jeg skal overleve med en straks toåring i hus og i tillegg være dårlig (om det skulle skje):grumpy::hungover:
 
Jeg stresser veldig over at jeg har INGEN symptomer, men samtidig fikk jeg alle symptomer (hovedsakelig kvalme) i uke 8-9 når jeg var gravid 1. gang.
Er 5+5 i dag og glemmer hele tiden at jeg er gravid.
 
Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, og lurer på om noen andre har hatt det i ett svangerskap for så å slippe unna neste runde?
Livredd for å få det denne gangen også, men har ikke kommet enda (7+4 i dag), men mener å huske at det kom rundt uke 8 sist..
skjønner ikke hvordan jeg skal overleve med en straks toåring i hus og i tillegg være dårlig (om det skulle skje):grumpy::hungover:
Jeg er sengeliggende med kvalme for 3.gang. Har også fått kvalmen skikkelig rundt uke 7-8. Det er ekstra tungt med små i hus, blir mye på far.
 
Haha, morsomt kor mange forskjellige symptomer folk har :) Mine er ikkje såå tydelege, samtidig sikkert tydelege nok :) Innimellom kjenner eg nada. Ømme bryster, litt små uggen innimellom, veldig oppblåst og små forstoppa. Kjenner meg mett nesten konstant..
Følsom og har livlege draumar.
Litt mensliknande smerter innimellom, innimellom stikker det.
Litt trøtt og gjespar i løpet av dagen.
Litt urein hud og pms aktig kjensle.
Går eindel opp og ned
6+6 her :)
Har det veldig på same viset, 5+2 i dag. Ikkje kvalm, men innimellom litt uggen. Konstant trøytt og må konsentrere meg skikkeleg for ikkje å sitje å gjespe i møte på jobben når klokka har bikka 14..
 
Sliter så sykt med kvalme, er 8+0. Spyr heldigvis ikke så mye, bare 1-2 ggr pr dag. Men kvalmen er konstant. Våkner til og me om natta med kvalme!! Er det noen som har erfaring med kvalmestillende? Hvilken type gikk dere på? Vurderer å ringe fastlege å få time til sykemeld og kvalmestillende. :arghh: :arghh:
 
Sliter så sykt med kvalme, er 8+0. Spyr heldigvis ikke så mye, bare 1-2 ggr pr dag. Men kvalmen er konstant. Våkner til og me om natta med kvalme!! Er det noen som har erfaring med kvalmestillende? Hvilken type gikk dere på? Vurderer å ringe fastlege å få time til sykemeld og kvalmestillende. :arghh: :arghh:
Jeg bruker Xonvea mot kvalmen. Den tar det verste, men er nå på maks dose og merker kvalmen øker på. Tror likevel jeg hadde kastet opp mer og vært enda dårligere uten. Jeg har litt bivirkninger av den, men tar heller det :happy:
 
Jeg bruker Xonvea mot kvalmen. Den tar det verste, men er nå på maks dose og merker kvalmen øker på. Tror likevel jeg hadde kastet opp mer og vært enda dårligere uten. Jeg har litt bivirkninger av den, men tar heller det :happy:
Tusen takk for svar! :D
 
Kvalmen kommer mer og mer snikende for hver dag, og siste to dager har jeg fått litt brekningsfornemmelse uten å kaste opp. Veldig sprengte og ømme bryst, litt hodepine, av og på cravings/matlyst og litt mensmurringer enkelte dager. Også er jeg så umåtelig trøtt:sleep011 Blir verre utover dagen, så når ettermiddagen kommer og jeg er hjemme fra jobb orker jeg ikke annet enn å hvile på sofaen. Slitsomt, men takknemlig for at jeg er gravid, så hvert er symptom er verdt det:Heartpink
Er 6+0 i dag.
 
Jeg er konstant sulten og uggen men ingen mat frister, skikkelig sliten men har ikke ro i kroppen til å legge meg på sofaen og ta en liten lur, kvalm men ikke nok til at jeg føler jeg må kaste opp, det ligger liksom bare å ulmer :facepalm: halsbrann begynner også å melde sin ankomst nå, 9 uker idag.. var ikke kvalm en eneste dag med datteren så det er en helt ny opplevelse :bored:
 
Back
Topp