Symptomer

I går (4+5) kom en stor slimklump lik eggløsningsslim når jeg tørket. Den strakk seg langt. Noen som har opplevd det samme? :) bare fordi jeg er nysgjerrig.
Opplever det samme, er 8+4 nå og hatt det i et par uker, det kommer sånn plutselig men ikke ofte :bored: ellers er det veldig tørt, leser overalt at gravide får mer utflod men hos meg er det motsatt, håper det også er normalt :facepalm:
 
Opplever det samme, er 8+4 nå og hatt det i et par uker, det kommer sånn plutselig men ikke ofte :bored: ellers er det veldig tørt, leser overalt at gravide får mer utflod men hos meg er det motsatt, håper det også er normalt :facepalm:
Samme her :hilarious: Synes ikke det er veldig mye mer utflod denne gangen. Hadde det med de to første. Kanskje det kommer mer etterhvert :)
 
Men er det flere som får sånn halvveis kraftige «menssmerter» noen ganger i løpet av dagen? :) det stikker og murrer nedi der, og det er kjekt å kjenne på. Har også tenkt at «menssmertene» også er en del av det, men husker jo ikke helt hvordan det var de to andre gangene jeg var tidlig gravid.
Ja. Her. Det bekymrer meg litt, men prøver å tenke positivt. Livmor skal jo forberede seg osv :)
 
I dag har hatt så vondt i magen(tarmen?) og plutselig fått løs mage. Frysninger og kroppssmerter som ved feber, men ikke spesielt varm. Måtte gå og legge meg (vondt, sliten). I tillegg til mageknip har jeg vært litt sår/øm nederst i magen, det som kan minne litt om menssmerter bare konstante, og jeg tolker det som ligamentsmerter/voksesmerter. Grunnet at jeg er dårlig i magen frister ikke mat i dag. Er jeg syk eller har jeg symptomer? Jeg velger å ikke være bekymret og tenker at jeg bare er dårlig i magen og at det sikkert går raskt over. Kanskje det er en fortsettelse/utvikling av forstoppelsen jeg har hatt? Får jeg ordentlig feber har jeg imidlertid skjønt at jeg bør kontakte lege… andre som har vært dårlige i magen på denne måten?
Omgangssyke eller bare vanlig forkjølelse?

Her er jeg mer løs i magen enn forstoppet, akkurat som sist svangerskap i starten :p
 
- Rare og tydelige drømmer
- Klør på armene om natten
- Hudutslett ansiktet
- Restless leg syndrom
- Noe kvalm hver dag

Er 5+5 uker på vei

Veldig rare symptomer, men hadde de forrige svangerskap og.
 
Ekkel saltsmak i munn, ikke digg sammen med kvalmen:depressed: på grunn av saltsmaken frister det mest med søt mat, noe som ikke er naturlig at frister ved kvalme
 
Konstant trøtt, men det kan jo også kome av cyclogesten. Innimellom ømme pupper, innimellom smerter som liknar på menssmerter, men ingen kvalme. Blir nesten litt bekymra for at det ikkje skal vera noko likevel når symptoma er såpass få, men samtidig er det jo tidleg enno (4+6) i dag.

Når kom kvalmen for dykk andre?
 
Blæh....i dag har jeg vært uggen både på mårran, midt på dagen og nå i ettermiddag. Har hatt noen dager hvor det har vært helt borte, men nå sniker det seg på igjen. Puppene er også helt sjukt vonde. Trøtt, sliten og griner bare noen sier bø.
 
Konstant trøtt, men det kan jo også kome av cyclogesten. Innimellom ømme pupper, innimellom smerter som liknar på menssmerter, men ingen kvalme. Blir nesten litt bekymra for at det ikkje skal vera noko likevel når symptoma er såpass få, men samtidig er det jo tidleg enno (4+6) i dag.

Når kom kvalmen for dykk andre?
Jeg var småkvalm og uggen første uka etter positiv test. Så har det vært borte en ukes tid men i dag har jeg følt meg periodevis uggen igjen. Så har vært litt av og på. Er 5+3 i dag
 
Kjente et relativt stort press/stikk i magen og så ‘strålte’ følelsen nedover bena. Kjente det for tre timer siden-ish. Ingen blødninger. Enda hvertfall. Noe som har kjent på det samme og eventuelt vet hva det er/betyr?
 
Kjente et relativt stort press/stikk i magen og så ‘strålte’ følelsen nedover bena. Kjente det for tre timer siden-ish. Ingen blødninger. Enda hvertfall. Noe som har kjent på det samme og eventuelt vet hva det er/betyr?
Ligamentsmerter. Er livmor som vokser/strekker seg:)
 
Ingen spesielle symptomer, bortsett fra at jeg tisser 10 ganger på natta, og trøtt våkner tidlig og fryser. ☺️
 
Back
Topp