Klagetråd

Endelig blitt så og si kvitt covid selv, men nå har selvfølgelig gubben og guttungen nådd det verste stadiet.. :dead: (gubben og jeg var syke samtidig med en veldig aktiv 1,5 åring) De slitsomme dagene og nettene er ikke over enda:hungover::arghh:

Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst for meg denne uka. Er ikke så kvalm at jeg må kaste opp, men tidvis veldig uvel og null matlyst. I går var det eneste jeg klarte tanken på fritert scampi-maki, så da måtte jeg selvfølgelig bestille det :hilarious:

I følge min jordmor er rosa spotting ikke farlig og veldig vanlig så sant det ikke kommer blod sammen med smerter. Krysser fingrene for deg :Heartred
Murrer litt nå, noe det ikke har gjort siden rundt 4+noe, så vet ikke hvor godt tegn det er.. Men håper så veldig:smiley-angelic001:Heartred:Heartred

Fy flate. 2åringen sjuk med diaré ons-fre, og i går kveld fikk hun feber. Litt feber i dag og, så må vel bli hjemme fra bhg i morgen og. Jeg er SÅ lei!!! Fra midten av oktober til midten av november hadde hun EN dag i bhg…

Uff, jeg er så redd for at denne kvalmen skal bli verre i ukene fremover. Nå går det liksom akkurat, men om det skal ta seg opp fram til uke 12 så blir det tøft :hungover:

Toåringen er sjuk på femte dagen, jeg har vært oppe siden 0530, har foreldrene mine på tre dagers besøk og skal holde graviditeten hemmelig og mannen jobber til etter leggetid. Måtte lufte bikkja i sovinga til ungen. Faren min er tett i nesa og har vekselvis «lekt» med snørra eller stønnet over at han er tett siden de kom i går. I tillegg slafser og pruster han infernalsk når han spiser til vanlig, og enda verre nå- og jeg har så sykt misofoni. Det holder på å klikke for meg.

Toåringen er sjuk på femte dagen, jeg har vært oppe siden 0530, har foreldrene mine på tre dagers besøk og skal holde graviditeten hemmelig og mannen jobber til etter leggetid. Måtte lufte bikkja i sovinga til ungen. Faren min er tett i nesa og har vekselvis «lekt» med snørra eller stønnet over at han er tett siden de kom i går. I tillegg slafser og pruster han infernalsk når han spiser til vanlig, og enda verre nå- og jeg har så sykt misofoni. Det holder på å klikke for meg.

Haha, jeg hadde klikket selv!

Jeg hadde fått fnatt av mindre :hungover: Håper du snart får litt ro og fred :hilarious::Heartred

Veldig ømme brystvorter mest sannsynlig grunnet graviditeten, og piraya baby som sover dårlig på natten var ikke en drømme kombinasjon. :smiley-ashamed004

Trenger å klage litt! Enda mer rosa på papiret da jeg sto opp i dag, ingen symptomer og eneste som indikerer at jeg er gravid er uteblitt mens. 7+1 og klarer ikke å føle på eller tro at jeg er gravid når jeg ikke en gang vet om det er liv, kjenner det blir noen lange uker å gå i uviten mens jeg venter på offentlig tul en gang mellom uke 11-14:sorry:

Trenger å klage litt! Enda mer rosa på papiret da jeg sto opp i dag, ingen symptomer og eneste som indikerer at jeg er gravid er uteblitt mens. 7+1 og klarer ikke å føle på eller tro at jeg er gravid når jeg ikke en gang vet om det er liv, kjenner det blir noen lange uker å gå i uviten mens jeg venter på offentlig tul en gang mellom uke 11-14:sorry:
Hoff, skjønner veldig godt frykten din men prøv å tenke på at rosa på papiret ikke bør bety at det er noe farlig på gang. Sålenge du ikke blør vanlig blod og har smerter så kan dette være helt uskyldig. Du har ikke mulighet til å bestille deg en ultralydtime noe sted privat så du slipper å gå å være redd i så mange uker? :Heartred

Hoff, skjønner veldig godt frykten din men prøv å tenke på at rosa på papiret ikke bør bety at det er noe farlig på gang. Sålenge du ikke blør vanlig blod og har smerter så kan dette være helt uskyldig. Du har ikke mulighet til å bestille deg en ultralydtime noe sted privat så du slipper å gå å være redd i så mange uker? :Heartred
Prøver å tenke sånn, men med svigning på testene i starten og plutselig mistet alle symptomene etter en uke sliter jeg litt med det. Spesielt når sånn jeg har det nå er akkurat slik det var for bestevenninnen min før de oppdaget at hun hadde en MA:sorry:
Bor 3 timer unna nærmeste plass å ta ul, og samboer jobber skift så jeg er veldig mye alene med ungene, så vet ikke om det blir mulighet for det..

Back
Topp