Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Negativ i dag her ogsåDenne gangen ble el testen negativ relativt raskt, og jeg tror EL er i dag, da tempen droppa. Nå satser jeg på tempøkning og dpo dager fra i morgen![]()
Jeg tenker å teste tidligst 8 dpo. Så da er det bare å starte nedtellingaNegativ i dag her ogsåNår tenker du ta første test? Jeg begynner sikkert 8-9 dpo, fikk positiv test 10 dpo sist som var ganske sterk, så kunne sikkert fått positiv 9 dpo. Testet ikke før 10 dpo siden vi ikke prøvde (testet kun fordi jeg fikk en blødning og jeg pleier aldri blø flere dager før ventet mens).
Sist jeg var gravid var jo ikke planlagt, men testet 1-2 dager etter jeg egentlig skulle fått mens og den ble rask positiv, så tenker 8 dpo er greit å starte på. Hvilke merker skal du teste med? Jeg har tidlig fra babyplan og make sure, strimler, og vanlig som slår ut på 25 mlu fra make sure.Har et fåtall med tidlig fra BP, vanlige fra BP, noen fra Normal og digital Clearblue. Begynner med tidligtestene, og så går jeg over til de vanlige. Brukte bare vanlige tester sist. Mulig jeg kjøper noen Make Sure også, er det på MENY man kjøper de? Jaa, er jo bare litt mer enn en uke tilJeg tenker å teste tidligst 8 dpo. Så da er det bare å starte nedtellingaSist jeg var gravid var jo ikke planlagt, men testet 1-2 dager etter jeg egentlig skulle fått mens og den ble rask positiv, så tenker 8 dpo er greit å starte på. Hvilke merker skal du teste med? Jeg har tidlig fra babyplan og make sure, strimler, og vanlig som slår ut på 25 mlu fra make sure.

Nå i dag ville den plutselig funke, men den mener jeg er 4 dpoFå se grafen? Min er premium og setter kryss, men har ikke erfaring med FF utenom premium.
En dag mer enn jeg mener, men jeg og FF kan vel egentlig si 3,5 dpo. For ganske sikker på at egget slapp på ettermiddagen ca
Nå i dag ville den plutselig funke, men den mener jeg er 4 dpoEn dag mer enn jeg mener, men jeg og FF kan vel egentlig si 3,5 dpo. For ganske sikker på at egget slapp på ettermiddagen ca
![]()

Har også kjøpt inn ananas1 dpo, og har begynt å spise ananas. Tok og noen dråper babyklister i et glass vann. Tror jeg kjøpte den inn før eldstemann ble tilHvilke triks og kjerringråd prøver dere?
![]()
Begynner i morgen, da er jeg 1 dpo. Ellers ikke noe annet.Jeg har bestilt make sure sine tester, så vet ikke hvilken butikk de finnes i.Har et fåtall med tidlig fra BP, vanlige fra BP, noen fra Normal og digital Clearblue. Begynner med tidligtestene, og så går jeg over til de vanlige. Brukte bare vanlige tester sist. Mulig jeg kjøper noen Make Sure også, er det på MENY man kjøper de? Jaa, er jo bare litt mer enn en uke til![]()

Frem til el har jeg drukket salvie te. Ellers skal jeg ikke prøve noe denne runden i dpo land, da jeg tidligere har spist anans, uten hell. Har og drukket grapefrukt juice rundt tiden før el.1 dpo, og har begynt å spise ananas. Tok og noen dråper babyklister i et glass vann. Tror jeg kjøpte den inn før eldstemann ble tilHvilke triks og kjerringråd prøver dere?
![]()
Alt du har skrevet høres helt likt sånn jeg opplevde det den pp det klaffet med minste5dpo, nå er jeg plutselig sykt lettrørt! Begynner å grine av alt! Er noen skikkelige hormoner i sving denne syklusen!
Jeg tror du sitter med positiv test om noen dager
Merker fallhøyden er så ekstremt stor nå, for jeg kjenner på så mye tegn! Hvis testen er positiv så forstår jeg ingenting, for det skal jo egentlig ikke være mulig å ha symptomer så tidligAlt du har skrevet høres helt likt sånn jeg opplevde det den pp det klaffet med minsteJeg tror du sitter med positiv test om noen dager
![]()

Nei det skjønner jeg veldig godt! Skal jo ikke være det, men jeg hadde såå mye symptomer fra 3/4dpo og fikk positiv test 10dpo, så noe må det jo væreMerker fallhøyden er så ekstremt stor nå, for jeg kjenner på så mye tegn! Hvis testen er positiv så forstår jeg ingenting, for det skal jo egentlig ikke være mulig å ha symptomer så tidlig![]()

Krysser fingrene for deg
Jepp, søndag. Da starter testkjøret. Vi har jo IKM samme dagJeg har bestilt make sure sine tester, så vet ikke hvilken butikk de finnes i.
Blir spennende fremover nå. Tror jeg rekna meg frem på at 8 dpo blir neste søndag, føles så lenge til![]()
Brukt Salvie-te, grapefruktkjerneekstrakt-dråper og Solvispect slimløsende hostesaft. Ellers ikke noe1 dpo, og har begynt å spise ananas. Tok og noen dråper babyklister i et glass vann. Tror jeg kjøpte den inn før eldstemann ble tilHvilke triks og kjerringråd prøver dere?
![]()