✨ IKM uke 4 ❤️

Denne gangen ble el testen negativ relativt raskt, og jeg tror EL er i dag, da tempen droppa. Nå satser jeg på tempøkning og dpo dager fra i morgen :angelic:

Vedlegg

• 67B1FF4E-0073-4373-B0C6-5FC2FEACAD7F.jpeg
    67B1FF4E-0073-4373-B0C6-5FC2FEACAD7F.jpeg
    842,6 KB · Visninger: 74
Har fått lagt inn aksjer på syklusdag 9, 10, 14 og 15. Ikke så ofte som planlagt men jeg har en tendens til å bli litt vrang og miste lysta rundt eggløsning. Skikkelig dilemma for det er jo da jeg helst skulle sluppet han til. Det står ikke på tilbud fra mannen så er bare tull fra meg :hungover:

Denne gangen ble el testen negativ relativt raskt, og jeg tror EL er i dag, da tempen droppa. Nå satser jeg på tempøkning og dpo dager fra i morgen :angelic:
Negativ i dag her også :D Når tenker du ta første test? Jeg begynner sikkert 8-9 dpo, fikk positiv test 10 dpo sist som var ganske sterk, så kunne sikkert fått positiv 9 dpo. Testet ikke før 10 dpo siden vi ikke prøvde (testet kun fordi jeg fikk en blødning og jeg pleier aldri blø flere dager før ventet mens).

Negativ i dag her også :D Når tenker du ta første test? Jeg begynner sikkert 8-9 dpo, fikk positiv test 10 dpo sist som var ganske sterk, så kunne sikkert fått positiv 9 dpo. Testet ikke før 10 dpo siden vi ikke prøvde (testet kun fordi jeg fikk en blødning og jeg pleier aldri blø flere dager før ventet mens).
Jeg tenker å teste tidligst 8 dpo. Så da er det bare å starte nedtellinga :hilarious: Sist jeg var gravid var jo ikke planlagt, men testet 1-2 dager etter jeg egentlig skulle fått mens og den ble rask positiv, så tenker 8 dpo er greit å starte på. Hvilke merker skal du teste med? Jeg har tidlig fra babyplan og make sure, strimler, og vanlig som slår ut på 25 mlu fra make sure.

Jeg tenker å teste tidligst 8 dpo. Så da er det bare å starte nedtellinga :hilarious: Sist jeg var gravid var jo ikke planlagt, men testet 1-2 dager etter jeg egentlig skulle fått mens og den ble rask positiv, så tenker 8 dpo er greit å starte på. Hvilke merker skal du teste med? Jeg har tidlig fra babyplan og make sure, strimler, og vanlig som slår ut på 25 mlu fra make sure.
Har et fåtall med tidlig fra BP, vanlige fra BP, noen fra Normal og digital Clearblue. Begynner med tidligtestene, og så går jeg over til de vanlige. Brukte bare vanlige tester sist. Mulig jeg kjøper noen Make Sure også, er det på MENY man kjøper de? Jaa, er jo bare litt mer enn en uke til :hilarious:

Skikkelig øm, tung og "full" nederst i magen nå. Pleier å ha dette ved EL. Er det tegn på at EL har vært eller at den straks skal skje? Har lest noe om at væske lekker ut i buken når folikkelen sprekker og at denne væsken kan gi en slik øm følelse? Så da er det vel gjerne et tegn på at EL akkurat har vært? Positiv test i går, negativ i dag.

Nå i dag ville den plutselig funke, men den mener jeg er 4 dpo :hilarious: En dag mer enn jeg mener, men jeg og FF kan vel egentlig si 3,5 dpo. For ganske sikker på at egget slapp på ettermiddagen ca:bookworm:

Weee, herlig å være i dpoland og snaaart kunne begynne å teste❤️✨

CD22/5dpo og kjenner ingenting idag :hilarious:
Har besøk til mandag også begynner testingen på tirsdag:smiley-bounce012
Overlay: den grønne er fra jeg var gravid med E på 15 mnd. Den lilla er fra SA i desember.
Screenshot_20230114_090805_FF App.jpg

Screenshot_20230114_090757_FF App.jpg

1 dpo, og har begynt å spise ananas. Tok og noen dråper babyklister i et glass vann. Tror jeg kjøpte den inn før eldstemann ble til :p Hvilke triks og kjerringråd prøver dere? :)

Har et fåtall med tidlig fra BP, vanlige fra BP, noen fra Normal og digital Clearblue. Begynner med tidligtestene, og så går jeg over til de vanlige. Brukte bare vanlige tester sist. Mulig jeg kjøper noen Make Sure også, er det på MENY man kjøper de? Jaa, er jo bare litt mer enn en uke til :hilarious:
Jeg har bestilt make sure sine tester, så vet ikke hvilken butikk de finnes i.
Blir spennende fremover nå. Tror jeg rekna meg frem på at 8 dpo blir neste søndag, føles så lenge til :hilarious:

1 dpo, og har begynt å spise ananas. Tok og noen dråper babyklister i et glass vann. Tror jeg kjøpte den inn før eldstemann ble til :p Hvilke triks og kjerringråd prøver dere? :)
Frem til el har jeg drukket salvie te. Ellers skal jeg ikke prøve noe denne runden i dpo land, da jeg tidligere har spist anans, uten hell. Har og drukket grapefrukt juice rundt tiden før el.

Fytti 5-7 dpo i dag. Negativ test (ja jeg er en teste-hore)
Er altså sp kvalm. Våkna kvalm og uvel i natt og dag tidlig. Sleit med å få u meg mat. Knekkebrød med leverpostei og sylteagurk (som jeg levde på når jeg var gravid med nr1) var det neste som gikk ned.
Føler også jeg har feber. Men målte og den var null ekstremt sliten også. Selv om jeg sov 9 timer sammenhengende i natt.

Tidlige tegn eller ønske tenkning?

Alt du har skrevet høres helt likt sånn jeg opplevde det den pp det klaffet med minste:wideyed: Jeg tror du sitter med positiv test om noen dager:woot:
Merker fallhøyden er så ekstremt stor nå, for jeg kjenner på så mye tegn! Hvis testen er positiv så forstår jeg ingenting, for det skal jo egentlig ikke være mulig å ha symptomer så tidlig :wideyed:

Merker fallhøyden er så ekstremt stor nå, for jeg kjenner på så mye tegn! Hvis testen er positiv så forstår jeg ingenting, for det skal jo egentlig ikke være mulig å ha symptomer så tidlig :wideyed:
Nei det skjønner jeg veldig godt! Skal jo ikke være det, men jeg hadde såå mye symptomer fra 3/4dpo og fikk positiv test 10dpo, så noe må det jo være:confused005:woot: Krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

Brukt Salvie-te, grapefruktkjerneekstrakt-dråper og Solvispect slimløsende hostesaft. Ellers ikke noe :angelic:

Back
Topp