✨ IKM uke 4 ❤️

Jeg er bare 1 dpo og synes denne ventinga før man kan teste er grusom :hilarious: men får bare smøre meg med tolmodighet. Når tar du første testen?
Ja, noen ganger kan ventetiden i dpoland være lang, men synes som regel den fra mens til EL er verst... Lurer på om jeg ryker på en test imorgen?!:nailbiting::hilarious: er da 7 dpo

2 dpo. Det føles så godt å være i dpo land. Og at EL kom til normal tid. De to siste pp var det så mye styr og sen el den ene gangen og ikke el den andre gangen. Nå går spenninga mot testedagene :hilarious:

5-6 dpo og lurer nesten på om jeg holder på å få sopp!:banghead::dead:
Så uka starter med en tur på apoteket for sikkerhets skyld!
Ellers har jeg ømme pupper, som ikke er unormalt i dpo dagene:)

Foreløpig føles det egentlig greit å ikke vite hvor jeg er hen i løypa. Antar at el var søndag/mandag/tirsdag (cd 13-15) ettersom det er da jeg bruker å få den samt at el test var negativ tirsdag, onsdag og torsdag (cd 15-17, og jeg aldri har hatt positiv el test seinere enn cd 16), men vet jo ikke uten målinger hver dag. Nedjusterer forhåpningene denne pp også, orker ikke - som andre også skriver, man går litt lei når man holder på over tid. Så jeg vet at ikm er neste uke en gang, men ikke mer. Prøver å ikke kjenne etter i kroppen, synes det er helt umulig å skille klare symptomer fra generelle uansett. Tror rett og slett at kroppen min bare har mye greier på gang generelt i lutealfasen.

CD24/7dpo:
Er oppblåst og promper en del, for meg er det vanlig i dpoland. Er så utrolig trøtt, det er uvanlig for meg og har gjerne vært slik som gravid, men vi får se :angelic: Kjenner i grunn ikke så mye!? Testet idag og de var selvsagt negative:hilarious: Håper på et mirakel:smiley-angelic001:Heartpink
Overlay: Grønn er fra graviditeten med E på 15 mnd. Lilla er fra SA i desember.
Screenshot_20230116_081055_FF App.jpg

Screenshot_20230116_081045_FF App.jpg

20230116_083859.jpg

Endelig satte FF krysset og jeg er 3 dpo :D Føler vi har truffet bedre med timing denne syklusen her, alle andre har det liksom alltid vært noe som har ødelagt litt. Første gangen med manuelle el-tester og det hjalp mye tror jeg, fikk mye bedre kontroll enn ved monitor.

Så får jeg prøve holde meg opptatt med ett eller annet frem til helgen, ryker nok på noe tester da :angelic: Sitter bare og stirrer på det krysset på FF. Hvorfor vet jeg ikke, står ikke noe nytt fra gang til gang gjennom dagen :wacky:

Endelig satte FF krysset og jeg er 3 dpo :D Føler vi har truffet bedre med timing denne syklusen her, alle andre har det liksom alltid vært noe som har ødelagt litt. Første gangen med manuelle el-tester og det hjalp mye tror jeg, fikk mye bedre kontroll enn ved monitor.

Så får jeg prøve holde meg opptatt med ett eller annet frem til helgen, ryker nok på noe tester da :angelic: Sitter bare og stirrer på det krysset på FF. Hvorfor vet jeg ikke, står ikke noe nytt fra gang til gang gjennom dagen :wacky:
Kjenner meg veldig igjen i den stirringen! Jeg åpner fertilitetsappene hele tiden selv om det ikke kommer noen ny info :hilarious:

CD24/7dpo:
Er oppblåst og promper en del, for meg er det vanlig i dpoland. Er så utrolig trøtt, det er uvanlig for meg og har gjerne vært slik som gravid, men vi får se :angelic: Kjenner i grunn ikke så mye!? Testet idag og de var selvsagt negative:hilarious: Håper på et mirakel:smiley-angelic001:Heartpink
Overlay: Grønn er fra graviditeten med E på 15 mnd. Lilla er fra SA i desember.
Screenshot_20230116_081055_FF App.jpg

Screenshot_20230116_081045_FF App.jpg

20230116_083859.jpg

Spennende at grafen holder seg så høy :happy:

Jeg syns jeg ser noe på strimmelen!!

Og elsker at folk har begynt å teste her inne!!!!

Spennende at grafen holder seg så høy :happy:

Jeg syns jeg ser noe på strimmelen!!

Og elsker at folk har begynt å teste her inne!!!!

Ja, men den kan gjøre det på tross av jeg ikke er gravid, men spennende er det :joyful: får alltid skygger på testene, synes jeg:think005

Er såå trøtt og det er så ulikt meg. Kan hende jeg holder på å bli syk, da er jeg gjerne mer trøtt enn vanlig :angelic:

Back
Topp